Trasferimentu di grande parte in u portu di Mersin! 40% venduti à i stranieri

In u 2017, Akfen Holding hà trasferitu u 33 per centu di Akfen Renewable Energy à l'BERD è l'IFC, è a so participazione di 8.1 per centu in TAV Airports Holding à a cumpagnia francese Aéroports de Paris, è hà riesciutu à attirà un altru investimentu straneru gigante in Turchia, à Mersin. Internaziunale, hà firmatu un accordu di trasferimentu di azzione cù u fondu australianu di l'infrastruttura IFM Investors per u trasferimentu di 50 per centu di u 40 per centu di u portu à 869 milioni di dollari.

U presidente di u Cunsigliu di Akfen Holding, Hamdi Akın, chì hà dichjaratu ch'elli anu da cuntinuà à aduprà u redditu da ottene in prughjetti d'investimentu per un valore di 6.9 miliardi di lire, hà dettu: "Cerchemu di fà l'ingressu di "valuta straniera fresca" in u nostru paese attraversu. a vendita di azzioni di bloccu da partenarii di capitale straneru in l'investimenti chì avemu fattu in Turchia. Tale emissione di azioni deve esse cunsiderata l'articulu d'esportazione più preziosu. Questa emissione di azzione fatta per immortalizà e nostre cumpagnie hè un indicatore impurtante di a fiducia in l'ecunumia turca.

Hamdi Akın, presidente di Akfen Holding, chì trasfirerà e so azioni à a cumpagnia Global InfraCo SP NEUM SLU di proprietà di IFM Investors, chì hè posseduta, supervisata è gestita da IFM Global Infrastructure Fund, hà dettu chì Mersin International Port mantene a so pusizione di presidente di u Cunsigliu di Amministrazione.

Akfen Holding darà un afflussu di cassa di circa 869 milioni di dollari à Turchia in cambiu di l'emissione di azioni, è utilizerà u redditu ottenutu da questu in un pacchettu d'investimentu tutale di 6 miliardi 935 milioni di lire per esse implementatu in Turchia. À u principiu di 2017, Akfen hà annunziatu u pacchettu d'investimentu chì compie in 2 anni. I dui pilastri più impurtanti di u pacchettu, chì creanu impieghi per 1380 persone in totale, sò i spitali di a cità in Isparta, Eskişehir è Tekirdağ cù un valore di 3.9 miliardi di lire, è prughjetti di energia rinnuvevuli di 2 miliardi 250 milioni di lire.

"Avemu investitu 10 MILIARDI, 1 MILIONI DOLLARI IN PORTU MERSIN IN 208,5 ANNI"

U presidente di u Cunsigliu di Akfen Holding, Hamdi Akın, hà enfatizatu chì u Portu Internaziunale di Mersin hè unu di i porti più impurtanti di a regione per un investimentu di 1.2 miliardi di dollari è hà dettu:

"Cù u nostru partner PSA International, basatu in Singapore, unu di i più grandi operatori portuali di u mondu, avemu principiatu i nostri investimenti rapidamente dopu à u prucessu di privatizazione di u Portu Internaziunale di Mersin. Avemu fattu Mersin Port u HUB di u Mediterraniu cù una spesa tutale di 2007 miliardi 755 milioni di dollari fendu un investimentu supplementu di 36 milioni di dollari finu à a data, per quale avemu ottenutu a cuncessione operativa di 453,5 anni da l'Amministrazione di Privatizazione per 1 milioni di dollari. in 208,5. L'avemu aumentatu 8 volte. A data d'oghje, a carica trattata hà righjuntu 1.600.000 TEU è hà aumentatu 10 volte in 4 anni, avemu sempre capacità libera. Avemu aumentatu u portu à a capacità di accoglie navi di mega-trasportu internaziunali. A manipulazione di carichi cunvinziunali hà radduppiatu da 4.1 milioni di tunnellate à 2 milioni di tunnellate. U serviziu Ro-ro, chì ùn esiste micca prima, hà ancu cuminciatu cun noi è hà righjuntu u livellu di 8 mila. Avemu purtatu u Portu Internaziunale di Mersin à u puntu chì merita trà i porti internaziunali più impurtanti micca solu in Turchia, ma ancu in a regione ".

CAPITALE STRANIERO (IED) INPUT DI $ 2017 MILIARDI 1 MILIONI IN 229 DA AKFEN

U flussu di cassa d'investimentu straneru direttu (FDI) di Akfen Holding in Turchia in 40, cù a firma di un accordu di $ 869 milioni cù IFM Investors, basati in Australia, una di e prime cumpagnie di gestione di fondi infrastrutturali in u mondu, per a so participazione di 2017% in Mersin International Port. Hè righjuntu $ 1 milioni.

À l'iniziu di 2017, Akfen hà pagatu 33 milioni di dollari à u Bancu Europeu per a Reconstruzzione è u Sviluppu (BERD) è a Cumpagnia Finanziaria Internaziunale (IFC) per a so participazione di 200 per centu in Akfen Renewable Energy, è per a so participazione di 8.1 per centu in TAV Airports. Holding, basatu in Francia, Aeroports de Paris, invece, avia emessu azzioni di 160 milioni di dollari.

"TALI EMISSIONI DI ACCIONE DEVERU ESSERE CONSIDERATE L'OGGETTO DI ESPORTAZIONE PIÙ VALORIO"

Rimarchendu chì tali vendite di azioni deve esse cunsiderate u "elementu di esportazione più preziosu", u presidente di u Cunsigliu di Akfen Holding Hamdi Akın hà dettu: "Pensu chì tali trasferimenti di azioni à cumpagnie straniere sò trà l'articuli di esportazione più preziosi, è postu chì ùn sò micca. basatu annantu à qualsiasi sustituzzioni di l'impurtazioni, sò chjamati "influssi netti di valuta straniera". Cunsiderendu chì sta capitale hè intrutu in u paese in cambiu di una sola parte, l'impurtanza di tali trasferimenti in quantu à chjude u deficit di u contu currente serà capitu assai megliu. I flussi di valuta stranera creati da questi trasferimenti anu un valore assai altu cum'è capitali (IED) chì chjude u deficit di u contu currente netu.

"SIAmu FELICI ATTIRU U PIÙ GRANDE INVESTIMENTU STRANERA IN L'ULTI ANNI IN TURCHIA"

Rimarchendu chì l'incertezze pulitiche sò largamente ghjunte à a fine dopu à u "Referendum di l'Emenda Custituziunale" implementatu in Turchia u 16 d'aprile di u 2017, Hamdi Akın hà dettu: "Semu felici di attruverà u più grande investimentu straneru di l'ultimi anni in Turchia in un ambiente induve avemu principiatu à vede u futuru è i paràmetri ecunomichi sò megliu. Vivemu ", continuò.
"Dopu à a determinazione di u novu gabinettu chì ci purterà à l'elezzioni presidenziale è generale previste per esse in 2019, avemu avà da scrive storie di successu da induve avemu lasciatu in l'ecunumia. Partenariendu capitali straneri in l'investimenti chì avemu fattu in u nostru paese, avemu pruvatu à fà l'ingressu di "valuta straniera fresca" in u nostru paese per mezu di emissioni di blocchi. Cusì, cum'è Akfen Holding, vecu l'investimentu di 2017 billion 1 million dollars in Turchia da quattru cumpagnie straniere giganti in Akfen Renewable Energy, TAV Airports Holding è Mersin International Port cum'è un indicatore impurtante di fiducia in u futuru di l'economia di u nostru paese, cum'è di u principiu di u 229. Questu serà un bonu principiu per e novi storie di successu in l'ecunumia turca ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*