Direttore Generale TCDD İsa ApaydınMissaghju di Eid al-Adha

İsa Apaydın
İsa Apaydın

Avemu l'alegria è a felicità di celebrà un altru Eid al-Adha, induve i sentimenti d'amicizia, di fratellanza è di spartera ghjunghjenu à u so piccu.

Cù l'accettazione di a ferrovia cum'è u settore di trasportu prioritariu dapoi u 2003, a quantità di investimenti fatti in e nostre ferrovie finu à a data hà superatu 60 miliardi di lire.

Avemu principiatu una campagna per ritruvà u nostru paese cù e rete di ferru, soprattuttu e ferrovie d'alta veloce è veloci.

Semu fieri d'avè trasportatu 33 milioni di passageri nantu à a ferrovia d'alta velocità di 1.213 km trà Ankara-Istanbul, Ankara-Konya è Konya-Istanbul, chì appellu à 34 per centu di a pupulazione di Turchia, è 217 milioni di passageri in Marmaray, chì cunnetta l'Asia è L'Auropa sottu u mare, campemu.

Continueremu à riunite i nostri passageri cù i so amati sta festa cù i nostri treni d'alta velocità, Marmaray è altri treni chì avemu fattu più còmode.

Per espansione a reta di ferrovia d'alta velocità, operemu trà Ankara-İzmir è Ankara-Sivas; Cuntinuemu u nostru travagliu ghjornu è notte per custruisce ferrovie d'alta velocità da Bursa à Bilecik, da Konya à Karaman-Adana-Mersin-Osmaniye è Gaziantep.

Cù questi sentimenti, felicitamu i nostri passageri è i nostri culleghi chì anu scrittu storie epiche in l'ultimi 14 anni nantu à Eid al-Adha è spergu chì a festa purterà a bontà à u mondu islamicu è à tutta l'umanità.

Ghjesù APAYDIN
Direttore Generale è Presidente di u Cunsigliu di TCDD

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*