I travaglii di rinnuvamentu di a ferrovia cuminciaru trà Karakuyu è Bozanönü

A Republica di Turchia State Railways (TCDD), in u scopu di u so prugramma 2017, hà iniziatu u travagliu di rinnuvamentu di a ferrovia di 50 chilometri trà e stazioni Karakuyu Bozanönü.

Mentre a Republica di Turchia State Railways sta custruendu novi linee di treni à alta velocità, invece, cuntinueghja i so travaglii di rinnuvamentu di e so linee esistenti.

In u scopu di i travaglii di rinnuvamentu di a ferrovia, i travaglii di rinnuvamentu di a ferrovia di 50 chilometri trà e stazioni Karakuyu-Bozanönü anu cuminciatu u 7 d'aostu.

TCDD Afyonkarahisar 7th Direttore Regiunale Adem Sivri è a so delegazione accumpagnata anu esaminatu i travaglii di rinnuvamentu di a ferrovia in situ.

7th Manager Regionale Adem Sivri, chì hà ricevutu infurmazioni da l'autorità nantu à i travaglii di rinnuvamentu di a ferrovia, hà ancu parlatu cù l'impiegati. sohbet hà fattu.

Sivri, chì hà fattu una dichjarazione dopu à l'esaminazioni, hà dettu: "Avemu esaminatu i travaglii di rinnuvamentu di a strada trà 07.08.2017 km Karakuyu-Bozanönü, a custruzzione di quale hà iniziatu u 50, in situ. Chì Diu ci conceda di finisce senza accidenti. Bravo à quelli chì anu cuntribuitu à i travaglii di rinnuvamentu di a strada ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*