Visita da Rayder à Tüvasaş General Manager Kocaarslan

Esse trà i fundatori di RAYDER è sempre un membru di u Cunsigliu di Surveglianza, Prof. Dr. U Cunsigliu di Amministrazione di RAYDER hà fattu una visita à Tüvasaş per felicità İlhan Kocaarslan per a so nomina à a Direzzione Generale di TÜVASAŞ è per avè u so opinione nantu à a cuntribuzione è u sustegnu à esse datu à u Settore di Sistemi Ferroviari.

In a visita assistita da i rapprisentanti di Safkar, Aselsan, Medel, Sazcılar, Elektra è Staubli da u Cunsigliu di Amministrazione RAYDER, Mr. cun İlhan Kocaraslan; Ci hè statu un scambiu di idee nantu à a produzzione domestica.

In particulare, hè stata focu annantu à l'arrangiamenti chì sustene a produzzione domestica è e nostre cumpagnie domestiche è furnisce vantaghji à i pruduttori domestici in l'offerta. Mr. İlhan Kocaarslan hà parlatu soprattuttu di e pratiche chì furniscenu un vantaghju à i pruduttori domestici in l'offerta Naziunale di l'EMU, chì a compra di cumpunenti hè in corso da Tüvasaş. Cum'è RAYDER hà dettu parechje volte in diverse piattaforme, in u mondu, tali offerte necessitanu 60% località in Germania, 70% in Cina, è 65% in USA. Per questu mutivu, hè stata ripetuta una volta di aumentà a tarifa lucale è di sustene u pruduttore domesticu in e compra di l'istituzioni publiche. È hè statu dichjaratu chì questu hè una di e cundizioni indispensabile per aumentà a produzzione domestica in Sistemi Ferroviari.

Inoltre, cù u sustegnu di TÜVASAŞ, u travagliu hà cuminciatu à urganizà un attellu chì si ripete ogni annu è diventa tradiziunale.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*