CHP Adana Deputy Doğan: "U trasportu di a cità deve esse ancu gratuitu per i studienti"

CHP Adana Deputy Atty. Elif Doğan TÜRKMEN hà dettu chì u trasportu urbanu deve esse fattu gratuitu per i studienti, postu chì hè applicatu annantu à l'età di 65 anni.

Elif Doğan TÜRKMEN hà dettu chì cù l'iniziu di l'annu accademicu, e spese di e spese di e famiglie anu aumentatu rapidamente è anu avutu grandi difficultà cù e so spese crescente, è hà dettu chì a rimuzione di e spese di trasportu da l'elementu di spesa purterebbe un suspiru di sollievu famiglie.

A CARICA DI SPESE DI TRASPORTU DEVIA ESSERE PIGLIATA DA E FAMIGLIE

Elif Doğan TÜRKMEN hà dichjaratu chì i tariffi di l'autobus scolasticu sò in a gamma di 1500-2500 TL per annu, secondu a distanza, è chì queste cifre sò un pesu assai difficiule, soprattuttu per e famiglie cù più di un zitellu.

Sottulineendu chì i zitelli di e famiglie in disgrazia ecunomica chì cercanu di ghjunghje à u dirittu à l'educazione è a furmazione in cundizioni assai difficili viaghjendu chilometri ogni ghjornu senza dì neve è invernu, hè incompatibile cù a cunniscenza di u statu suciale, TÜRKMEN hà dichjaratu chì u statu duveria. piglià u pesu di e spese di trasportu da e famiglie.

Dichjarà chì l'usu gratuitu di u trasportu publicu, chì hè utilizatu da alcuni gruppi di occupazione è citatini di più di 65 anni, è cumpresi i studienti chì cercanu di ghjunghje à a so scola, salverà e famiglie da una grande carica finanziaria è rende u trasportu di i zitelli più sicuru, TÜRKMEN hà dettu: "Questa applicazione riducerà a densità di trafficu è faciliterà i citadini à viaghjà da a so casa à a so scola. Assicurerà ch'elli ghjunghjenu in cundizioni sani.

L'ACCESSO À I DIRITTI CUSTITUZIONALI DEVI ESSERE GUVERNATI

Nutendu chì l'educazione è a furmazione sò un dirittu custituziunale, Elif Doğan TÜRKMEN hà dichjaratu chì l'accessu di i citadini à i diritti ricunnisciuti da a Custituzione duveria ancu esse sottu a guaranzia di u statu, è hà dettu ch'ella prupone una lege nantu à u sughjettu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*