Sustituitu CHP: "O Kanal, o Istanbul"

U comunicatu di stampa di CHP Istanbul Deputy Gülay Yedekci in quantu à l'annunziu chì u cuntrattu di u prughjettu di l'indagine hè statu firmatu per determinà e rotte è e sezioni di u Prughjettu di u Canal Istanbul hè u seguente:

Hè stata annunziata chì un cuntrattu di prughjettu di indagine hè statu firmatu per determinà e rotte è e sezioni di u Prughjettu di u Canali di Istanbul "Nature's Killer Project", chì hè statu annunziatu cum'è "Crazy Project" in 2011.

U prughjettu, chì e camere prufessiunali è l'esperti definiscenu cum'è un scenariu di disastru sociologicu è geopoliticu per a cità, hè "Avemu implementatu per prutege u Bosforu". Hè pruvatu à esse disfrazatu dicendu. Malgradu i nostri avvirtimenti ripetuti, l'idee è l'opinioni ùn sò micca stati ricevuti da i scientisti marini, e camere prufessiunali è i nostri citadini chì vivenu in Istanbul per u prugettu, chì era insistentemente enfatizatu.

Stu prughjettu, chì hè previstu per esse custruitu in a nostra cità cù una populazione di più di 20 milioni, farà cresce a pupulazione è passerà in a storia cum'è una sentenza di morte per a natura è l'ecosistema. Hè ovvi chì l'ecosistema è i bacini di l'acqua saranu danni irreversibilmente.

Cù l'implementazione di u prugettu, un sistema attuale unicu specificu à u Strettu Turcu serà disturbatu. Se stu travagliu hè implementatu, l'odore di sulfuru di l'idrogenu, cunnisciutu per esse simili à l'odore di ova putridu, si stalla in Istanbul cum'è u risultatu di u Marmara di Marmara chì hè lasciatu senza ossigenu è trasfurmendu in un lavu sulfuru. Cum'è l'acqua in a capa di fondu senza ossigenu si riempia in a Baia di Izmit cù u tempu, a vita marina in a baia finisce. L'implementazione di u prugettu affettarà cumplettamente u sistema di drenagiu di Tracia Orientale, è Istanbul pò esse inabitabile ancu cù a perdita di l'acqua sotterranea sola. Canal Istanbul hè un scenariu di "Disastru Naturale" micca solu per Istanbul, ma per tutta a regione di Marmara.

"Hè inaccettabile chì 18 isule di u nostru paese sò in occupazione mentre a creazione di isule artificiali hè cunsideratu".
Si dice chì hè previstu di stabilisce isule artificiali à i punti di uscita di u Mari di Marmara è di u Mari Neru cù l'escavazioni risultanti da l'implementazione di u Prughjettu di u Canale di Istanbul è di realizà prughjetti generatori di redditu in l'isule artificiali per finanzià u canale. In l'Egeu, a sovranità ùn hè micca stata esplicitamente datu à a Grecia, è a bandiera greca vola nantu à 18 isule chì appartenenu à u nostru paese. E nostre isule 18 duveranu esse salvate da l'occupazione greca, i prughjetti generatori di ingressu deve esse implementati nantu à elli, è l'ingudu ottenutu deve esse usatu per u benefiziu publicu. Hè inaccettabile chì l'isule di u nostru paese sò occupate mentre i prughjetti isulani artificiali sò pruduciuti.

"Vulemu chì i prughjetti chì sò benefizii per u nostru paese è a nazione sò implementati".
U budgetu di u Prughjettu di u Canal Istanbul, pianificatu cum'è 13 miliardi di dollari, hè destinatu à esse usatu per creà una nova cità cù investimenti immubiliarii. Ùn hè micca ghjustu di realizà tali prughjetti per fà ricchi uni pochi di cumpagnie di custruzzione. Vulemu chì i prughjetti chì sò benefizii per u nostru paese è a nostra nazione sò preparati, sottumessi à l'appruvazioni di a nostra nazione è implementati cù stu budgetu.

Cù u budgetu attribuitu à u prugettu, ponu esse creati novi spazii di u travagliu, l'agricultura è l'allevamentu di l'animali ponu esse supportati cù a tecnulugia, è l'investimenti ponu esse fatti in a scienza è a tecnulugia.

"Istanbul perde à pocu à pocu a so identità urbana"
A pianificazione di tutti l'investimenti in Istanbul face a cità un centru di attrazione è migrazione. Istanbul diventa sempre più una cità inabitabile per via di a densità di pupulazione, u trafficu, a mancanza di infrastrutture, u rumore è a contaminazione di l'aria. Cum'è centri d'investimentu, e diverse cità di l'Anatolia devenu esse cunsiderate secondu i bisogni di l'impieghi. L'investimentu hè necessariu in e regioni Sud-Est, Est, Tracia, Mediterraniu è Mar Neru.

Istanbul face cunsequenze catastròfiche ancu durante e forte piogge. Ùn ci hè micca investimentu in infrastruttura. A creazione di spazii verdi utilizendu solu u 10 per centu di u budgetu attribuitu à u Prughjettu di u Canale di Istanbul impediscenu l'avvenimenti naturali di trasfurmà in disastri in Istanbul, chì perde i so spazii verdi è diventa concretu Vulendu paragunà a nostra cità cù Istanbul, hè di 33 per centu, mentre chì a tarifa di l'area verde di Mosca hè di 54 per centu è New York, cunnisciuta per i so grattacieli, hè di u 27 per centu, u tassu di l'area verde di Istanbul hè sfurtunatamenti solu di 2.20 per centu. In Istanbul, induve u statutu di zoning individuali hè cuncessu, sfurtunatamenti u rapportu verde hè in diminuzione gradualmente è u ritmu di custruzzione aumenta ogni ghjornu. Tuttavia, cum'è ognunu sapi, Istanbul hè una cità di terramotu. Precauzioni deve esse pigliatu per u terrimotu di Istanbul previstu, l'insediamenti deve esse ridotti, è i prughjetti di terrimotu si deve esse realizatu. I prughjetti chì ùn sò micca sicuri per u terremotu ponu causà a nostra ghjente per perdiri a so vita in un eventuale disastru. Un pussibbili terrimotu chì averà accadutu à u puntu finale di u Prughjettu di Canal Istanbul, Prof. Dr. Sicondu a dichjarazione di Naci Görür, si pò sente trà magnitudini 8 è 10.

"A natura ùn cunnosci micca i piani!"
U nostru mare internu, chì unisce u Mediterraniu è u Mari Neru, unisce i cuntinenti asiatichi è europei, è chì e so coste intere appartenenu à u nostru paese ; U Prughjettu di u Canal Istanbul, chì hè statu creatu à a spesa di distrughje u Mari di Marmara, ùn hè micca currettu. Questa intervenzione in natura pò purtà à altre negatività impreviste. A ghjente paga u prezzu di l'attività di custruzzione contr'à a natura. I piani di a cità duveranu esse fatti pigliendu in cunsiderà l'ecosistema, è i prughjetti devenu esse preparati per chì u nostru populu pò campà in pace, gioia è felicità, cù u scopu di benefiziu a sucità, micca di prufittu.
Seremu sempre da a natura, a ghjente è Istanbul.

Ripitemu; O Canal o Istanbul. Ùn ci hè micca altra opzione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*