Ferma di u Monumentu per i Martiri di u 17 Dicembre

A municipalità metropolitana di Kayseri face una tappa memoriale per i martiri di u 17 di dicembre. U sindaco metropolitanu Mustafa Çelik hà dettu chì a memoria di i nostri 17 suldati chì sò stati martirizzati com'è u risultatu di l'attaccu terrorista traditore chì hè accadutu à a fermata davanti à l'Università di Erciyes u 2016 dicembre 15 serà mantenuta viva cù una tappa memoriale.

U sindaco metropolitanu Mustafa Çelik hà dichjaratu chì un prughjettu di stop monumentale hè statu preparatu in memoria di i zitelli 17 di u paese chì sò stati martirizzati in l'attaccu terrorista traditore chì hè accadutu u 2016 dicembre 15. Espristendu chì u prugettu serà implementatu à a fermata di l'Università Erciyes in Talas Boulevard induve l'esplosione hè accaduta, u sindaco Çelik hà nutatu chì a memoria di i nostri martiri serà mantenuta viva cù stu prughjettu.

A tappa monumentale, a custruzzione di a quale principia a settimana prossima da a Municipalità Metropolitana, serà custituita da blocchi di petra chì rapprisentanu i nostri martiri. I nomi, e date di nascita è i lochi di nascita di i nostri martiri seranu scritti nantu à ognunu di i 15 blocchi di petra chì custituiscenu u munimentu. Elementi di illuminazione speciale seranu posti in e rùbbriche trà i blocchi di petra. Nant'à l'ultima petra, chì copre tutte e petre di u munimentu è forma a frangia di l'area di tappa, ci sarà un testu chì descrive u tristu avvenimentu chì hè accadutu. L'unità di posti seranu situate accantu à a fermata di l'autobus, micca davanti, per rispettu di a memoria di i nostri martiri.

In Kayseri, u 17 dicembre 2016, l'autobus chì portava i suldati di a 1a Brigata di Commando, chì si n'andò in licenza, hè statu attaccatu perfida cù un veiculu bombardatu in Talas Boulevard è 15 di i nostri suldati sò stati martirizzati in l'attaccu terrorista.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*