Pruduzzione Domestica, Puntu Criticu di l'Indipendenza

U Cluster di Sistemi di Trasportu Ferroviariu Anatolianu (ARUS) hà tenutu a seconda Giornata di Cuuperazione di Produzione Domestica. I pruduttori principali à l'avvenimentu; Durmazlar, Bozankaya, Hyundai Eurotem, Siemens è i membri di ARUS si sò riuniti à a listessa tavola.

In u prugramma; I membri di ARUS chì operanu in i campi di fabricatori di cumpunenti di sistemi ferroviari, ingegneria è cuncepimentu, bogie, climatizazione, mutore di trazione è sistemi di cuntrollu, corpu, sistemi di illuminazione, sistemi d'informazione di i passageri, software, qualità, teste, certificazione è altri campi anu presentatu l'imprese. riunioni d'affari bilaterali..

"Vulemu aduprà u putenziale di u nostru paese mentre pruduce i nostri bisogni"
Parlendu à l'apertura di i Ghjorni di Cuuperazione di a Produzione Domestica cù una larga participazione, u presidente di a Zona Industriale Organizzata OSTİM, Orhan Aydın, hà dettu chì u putenziale industriale di u nostru paese hè più altu di ciò chì hè cunnisciutu o vistu. Aydın hà dettu: "Vulemu aduprà u putenziale di u nostru paese mentre producenu i nostri bisogni è dà vita à questu. Questu hè u locu criticu per u futuru di u nostru paese, a nostra libertà è indipendenza ". disse.

"Avemu i soldi, i cumpramu induve vulemu!" Orhan Aydın, chì hà dichjaratu chì u paese ùn pò micca sviluppà cù l'idea chì i disoccupati ùn ponu micca truvà un impiegu, hà enfatizatu u seguente: "Semu grati à tutti quelli chì travaglianu, pruducenu è cuncepimentu. Felicitazioni è ringraziu à tutti. In particulare, pensemu chì u nostru Ministeru di Trasporti, affari marittimi è cumunicazioni hè abbastanza attentu in questu sensu. Inseme cù i nostri industriali, avemu vistu è sperimentatu chì un cambiamentu di paradigma hè accadutu cù l'arrivu di u cuncettu di 51 per centu in Turchia ".

Dichjarà chì dopu chì u 51 per centu hè statu scrittu, tuttu hà cambiatu è a perspettiva di e cumpagnie straniere è a burocrazia hà cambiatu, Aydın hà dettu: "Tutti pronuncianu 52, 53, 60, 70, 80's. Ancu questu ùn hè micca abbastanza per noi. Lancemu e nostre cumpagnie naziunali è naziunali, cuncintranu u travagliu nantu à elli, è se ne necessariu, una cumpagnia straniera; vulemu i mudelli chì truverà più avà. Tutti i stakeholder di Turchia ligati à u settore sò quì. Università, ONG, cumpagnie, istituzioni pubbliche sò tutti in stu gruppu. Avemu da pianificà u futuru di Turchia in questu settore inseme. Ci hè un putenziale seriu in questa zona. Questu hè un spaziu più largu cà l'industria di difesa ". usatu e frasi.

U sindaco Aydın hà aghjustatu chì volenu avvicinà e municipalità più vicinu à sta filusufìa.

"I nostri industriali anu ancu una grande rispunsabilità"
TCDD è ARUS Presidente di u Cunsigliu İsa Apaydıncuminciò u so discorsu dichjarà chì u 23 di settembre di u 2017 hè u 161u anniversariu di TCDD. "Dapoi u 2003, una nova mobilizazione ferroviaria hè stata iniziata sottu a guida di u nostru presidente è u primu ministru è cù u sustegnu di i nostri guverni, è e nostre ferrovie sò state accettate di novu cum'è una pulitica statale. In u scopu di sta mubilizazione, più di 60 miliardi di lire sò stati investiti in ferrovie finu à avà. Cuntinuendu cù e so parolle, Apaydın hà dettu chì cù questi investimenti; Ellu hà indicatu chì anu introduttu u nostru paese à a tecnulugia di u trenu d'alta velocità è u cunfortu, cum'è in i paesi sviluppati.

Spieghendu chì cù u sviluppu di l'industria ferroviaria in u nostru paese, anu realizatu travaglii impurtanti in u scopu di a produzzione domestica è naziunale è chì cuntinueghjanu, Apaydın hà cuntinuatu: "Cù u sustegnu di TCDD, producemu interruttori di treni d'alta velocità, traverse è rails localmente in u nostru paese. Avemu riesciutu à pruduce u trenu diesel, u vagone di merci, u mutore diesel è a locomotiva elettrica naziunale E-1000, u trasportu di forbice è u sistema di signalazione ferroviaria in u locu è naziunale. Ma questu ùn hè micca abbastanza. Vogliu attirà a vostra attenzione à u fattu chì micca solu TCDD, ma ancu i nostri industriali anu una grande rispunsabilità per ghjunghje à u scopu di l'esportazione di 2023 miliardi di dollari in 500, per sustene u sviluppu mantenendu u scambiu straneru in u nostru paese. per custruisce e linee di ferrovia è di pruduce veiculi ferroviari in u locu ".

"Se dà fiducia in sè stessu, faremu tuttu"
Nurettin Özdebir, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di ASO, hà dichjaratu chì TCDD hà risuscitatu dopu à u 2003 è hà dettu: "Stu giant s'hè alzatu à i so pedi. Avemu bisognu di pruducia treni d'alta velocità inseme, sia cù e so fabbriche, cù u so prughjettu di diesel domesticu, cù u so prughjettu di u trenu elettricu, è sperendu, dopu, avemu bisognu di pruduce treni d'alta velocità inseme. Avemu dinò cumpagnie capaci di fà questu. Se ci dà sta fiducia in sè stessu, pudemu fà tutte queste maravigliosamente ". disse.

Özdebir, chì hà ringraziatu u Ministeru per l'acquistu di novi aerei è l'offset di 1 miliardi di dollari, hà spartutu u seguente: "Ci sò paesi in u mondu chì aumentanu questu à 100 per centu. Se solu pudemu fà. Cum'è l'industria di Ankara, sò sicuru chì aghjunghjemu almenu 1 miliardi di più à u 10 miliardi offset. U listessu cù i veiculi ferroviari. In a storia di furnimentu di Turchia, TCDD hà fattu una grande rivoluzione silenziosa. Per a prima volta, hà stabilitu a cundizione di 51 per centu in a compra di prudutti tecnologichi. Questu hè u primu in Turchia. Vogliu ringrazià u nostru Primu Ministru, u nostru sottusegretariu, è quelli chì anu cuntribuitu à i so cuntributi. Questu hè statu un passu impurtante in a storia di Turchia. Dopu questu, un requisitu di 51 per centu hè statu impostu à tutti questi acquisti ".

Apuntendu chì e pulitiche devenu esse create in a cumpetizione in u paese à u stessu tempu, u presidente di l'ASO hà dettu chì duverebbe esse almenu duie cumpagnie in competizione cum'è u principale fornitore o cuntrattu. Özdebir hà dettu: "Induve ci hè a cumpetizione, ci hè sempre R&D, innovazione, efficienza è cumpetizione. Avemu bisognu di sguassà almenu 2 cumpagnie. In particulare in u scopu di u Programma di Cooperazione di l'Industria, avè più di una cumpagnia in questa cumpetizione è avè a cumpetizione sò di grande benefiziu ". hà finitu u so discorsu.

"Hè un duvere naziunale per passà à a produzzione domestica è naziunale"
Orhan Birdal, subsegretariu di u Ministeru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione, hà dichjaratu chì e ferrovie sò state in crescita cù a mobilizazione tematica naziunale è lucale da u 2003, assai più di l'investimentu ferroviariu fattu in 80-90 anni hè statu fattu in stu periodu è a custruzzione cuntinuò senza rallentà.

Birdal hà nutatu chì, cum'è u Ministeru, stanu circannu di fà u megliu ch'elli ponu in u quadru di l'uppurtunità di bilanciu chì li sò attribuiti, è hà cuntinuatu cusì. "Cum'è u Ministeru, avemu investitu 2003 miliardi di lire in totale da u 347. U settore ferroviariu hà ricevutu una parte di più di 60 miliardi di lire da questu. Quandu i prughjetti sò finiti, avemu 2023 km di linee di treni à alta velocità è 3.500 km di linee di treni d'alta velocità finu à u 8.500, è tutte e nostre linee cunvinziunali seranu elettrificate è signalate.

Orhan Birdal, chì hà sottolineatu a necessità di vultà à a produzzione domestica è naziunale in u settore ferroviariu è di creà e nostre propie opportunità naziunali, è ancu di prughjetti per l'indipendenza ecunomica, hà dettu: "Vemu chì un prugressu significativu hè statu fattu finu à questu prublema. Mentre ancu i materiali più simplici sò stati impurtati finu à eri, oghje pudemu pruduce ancu i veiculi rimorchiati è rimorchiati in i filiali di TCDD. Spergu di corona u prucessu di localizazione è naziunalisazione producendu u nostru propiu trenu d'alta velocità è mettendulu nantu à i rails u più prestu pussibule. disse.

Infine, u sottusegretariu Birdal hà enfatizatu i seguenti: "Com'è in altri settori, ùn hè micca l'approcciu ghjusta per aspittà chì a produzzione domestica è naziunale da u settore ferroviariu sia realizatu solu da u settore publicu. Hè un duvere naziunale per u nostru settore privatu, chì cresce è si sviluppa com'è u risultatu di a stabilità pulitica è, per quessa, a stabilità ecunomica, per passà à a produzzione domestica è naziunale. Hè al di là di ogni apprezzamentu chì i membri ARUS anu pruduciutu un totale di 48 veiculi di trasportu cum'è marche naziunali, cù tassi di localizazione chì varieghja da u 60 per centu à u 224 per centu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*