L'Europa si trova in daretu à a Cina in a Competizione Ferroviaria

U fabricatore francese di treni d'alta velocità Alstom si fusionerà cù l'unità di trasportu di u giant tedescu Siemens. In fatti, Siemens avia prima cercatu partenarii in Svizzera è Canada per a so divisione ferroviaria.

A fusione di Alstom è Siemens hè vista cum'è una "fusione di uguali". E duie cumpagnie possederanu circa 50% ognunu; ma guadagnà u cuntrollu di a cumpagnia cù Siemens (50% +). Questu hè vistu cum'è un prublema chì pò causà obiezione da i Francesi.

In fatti, u scopu di sta fusione hè di guadagnà u putere cumpetitivu in fronte à a crescente dominanza di a Cina in u mercatu globale di u settore. In 2015, u Guvernu di Pechino hà stabilitu u giant CRRC riunendu duie grande cumpagnie chinesi. CRRC hà cambiatu a dinamica di u mercatu glubale diventendu a più grande cumpagnia di u mondu in questu settore.

CRRC hà intrapresu un travagliu di metro in Boston, Chicago, Melbourne è parechje altre metropole. Hà furmatu joint ventures cù cumpagnie lucali in India, Malasia è Russia.

Dunque, a fusione di Alstom è Siemens hè una ricerca di cumpetitività contr'à a dominanza di CRRC in u mercatu. Tuttavia, u pruduttu di sta fusione serà sempre chjucu cumparatu cù u giant Chinese; perchè u fatturatu tutale di e cumpagnie fusionate ùn hè mancu a mità di e vendite di CRRC 33 di 2016 miliardi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*