Test drive hè statu fattu nantu à a Ferrovia Baku-Tbilisi-Kars

U Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Ahmet Arslan s'hè indirizzatu à i so concittadini chì si sò riuniti per accoglielu dopu a prova di a Ferrovia Baku-Tbilisi-Kars.

In u so discorsu in Kars Train Station, Arslan hà enfatizatu chì u presidente azerbaigian Ilham Aliyev attribuisce una grande impurtanza à stu prughjettu è ringraziò u presidente Recep Tayyip Erdoğan, u presidente Aliyev è u presidente di Georgia Giorgi Margvelashvili.

Ricordendu chì era un burocrate à l'iniziu di u prughjettu in quistione, Arslan hà dettu: "Mentre u nostru Primu Ministru, Binali Yıldırım, hà datu tanta impurtanza à stu prughjettu dapoi u so ministeru, era u nostru duvere d'accumpagnalli è di purtà u prugettu. finu à oghje". hà fattu a so valutazione.

"I tempi difficiuli sò daretu à noi"

Dichjarà chì anu lasciatu i prucessi difficili in u scopu di u prugettu, Arslan hà dettu:

« Basgiemu a fronte di ognunu di i travagliadori chì anu cuntribuitu à a realizazione di stu prughjettu. I nostri contractisti, i so ingegneri, i so tecnichi anu fattu sforzi straordinarii. U prugettu hè ghjuntu à questu stadiu. Noi, cum'è Türkiye, avemu dimustratu a nostra vuluntà. Per chì a Georgia rializeghja stu prughjettu, l'Azerbaijan hà coperto cumplettamente i soldi è i prestiti di quella linea è di sta linea. U prughjettu avanzarà più micca solu l'ecunumia, ma ancu e relazioni umane di e persone cù una civilizazione è cultura. Serà cunfini cù l'Azerbaigian è a Turchia. Purtà a prosperità, a speranza, a civiltà. "Fà una cuntribuzione significativa à u sviluppu di queste regioni".

Arslan hà dichjaratu chì quandu u Centru Logisticu di Kars, a custruzzione di quale hà iniziatu, hè finitu, un impiegu seriu serà furnitu à a ghjente di a regione.

Dopu à i discorsi, u Ministru Arslan è Gurbanov anu visitatu u Cunsulatu Generale di l'Azerbaijan in Kars.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*