L'infrastruttura tecnologica in a produzzione di veiculi domestici hè pronta per u futuru

College Businessmen Association (KİD) hà accoltu Doğuş Otomotiv Presidente di u Cunsigliu di Amministrazione Aclan Acar in a so tradizionale riunione mensile in Istanbul. L'urganizazione hà iniziatu cù u discorsu di apertura di u presidente di u Cumitatu KİD Istanbul Barış Öney è hà continuatu cù a presentazione di u presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di KİD M. Hakan Çınar. In u so discorsu, Çınar hà toccu i campi d'attività è i scopi di fundazione di l'Associazione di u College Businessmen è hà ancu parlatu di i benefici chì aghjunghjenu à l'economia turca. Çınar hà ancu enfatizatu chì ùn puderanu micca ottene risultati da i so sforzi in quantu à i voli internaziunali di l'Aeroportu Ankara Esenboğa è hà dettu: "U nostru travagliu annantu à questu tema continuerà à piena velocità. Ùn hè micca prevedibile chì Ankara ùn hà micca una tale opportunità per via di a so pusizioni chì hè strettamente ligata à u mondu cummerciale glubale. "Avemu pensatu à finalizà stu prublema u più prestu pussibule", disse. Dopu u so discorsu, u presidente di KİD M. Hakan Çınar lasciò a parolla à Doğuş Otomotiv Presidente di u Cunsigliu di Amministrazione Aclan Acar.

"Ci hè una infrastruttura stabilita per seguità a tecnulugia in a produzzione domestica di veiculi".

Sottulineendu a necessità di esse veloce è agile cù u rapidu sviluppu di a tecnulugia, Aclan Acar hà dettu u seguente nantu à l'infrastruttura tecnologica di a produzzione di veiculi domestici; "Sapete qualcosa hè una cosa, esse capace di applicà hè una cosa assai diversa. Türkiye sapi ciò chì seguita cù a so infrastruttura tecnologica. Videremu u prucessu di implementazione inseme. Ma di sicuru, ci sò assai cose chì deve esse rinnuvatu è incorporatu. Parlemu avà di una era in a quale i veiculi senza guida sò pruduciuti è si face una transizione à i veiculi completamente elettrici. I veiculi pruduciuti ponu viaghjà 60 km è parcheghjanu senza pilota. A produzzione hà avà compie un quartu. A pupularizazione di i veiculi elettrici parterà da u Giappone per a prima volta. Un'altra quistione chì deve esse dumandatu à questu puntu hè, duvemu implementà tecnulugichi? U mondu pensa à fà l'usu di i veiculi elettrichi micca solu diffusa, ma ancu obligatoriu. Cerchemu di migliurà a tecnulugia di i veiculi diesel. Ci vole à pudè fà stu cambiamentu in quantu à l'espurtazioni. Tuttavia, ùn pudemu micca campà assai cunfortu. A pruduzzione di i veiculi diesel hè finita in Europa. Avemu una capacità stabilita. Esse veloci è agili ci aiuterà à trasfurmà sta capacità. Videremu inseme cumu i prucessi di candidatura seranu cumpletati.

"I sistemi digitali affettanu u futuru"

Parlendu di i principii indispensabili di u mondu di l'affari, Aclan Acar hà spiegatu ciò chì l'imprese corporative anu da fà in quantu à i prucessi di digitalizazione. Enfatizendu chì in l'era di a digitalizazione, e marche anu da furnisce dati chì furnisceranu benefici concreti à e so cumpagnie, Acar hà parlatu di l'investimenti di Doğuş Group in u prucessu di digitalizazione. Sottulineendu chì soprattuttu e donne anu guadagnatu un postu impurtante in a vita cummerciale di pocu tempu, Aclan Acar hà dettu: "Semu diventendu una sucità cù uguaglianza da un ordine suciale dominatu da l'omi. Cum'è Gruppu Doğuş, stamu stabilendu una piattaforma di ugualità. Preparemu una infrastruttura chì prepara e nostre donne per l'imprese di primu livellu. Avemu stabilitu unità in noi stessi chì seguitanu u mondu digitale da vicinu. "Avemu da esse infurmati di tutti i sviluppi", disse.

"A portata di l'intelligenza artificiale hè in crescita è ghjunghje à livelli spaventosi"

Toccu à u tema più discutitu di l'intelligenza artificiale in i ghjorni recenti, Aclan Acar hà dettu: "L'impurtanza di l'intelligenza artificiale hè in crescita. U mutivu per quessa hà righjuntu proporzioni spaventose hè chì finiscinu certi gruppi prufessiunali. Comu sapete, sviluppanu è imparanu lingue trà elli. Questu signala chì parechji gruppi prufessiunali finiscinu in u futuru. Pudemu cumplementari qualchì mistieru cù a realtà virtuale? Travagliemu ancu nantu à queste. "Cum'è u mondu di l'affari, entremu in un periodu induve farete una differenza à u puntu induve pudete furnisce benefici concreti", disse.

"L'industria di l'automobile pò esse chjamata tecnulugia di caminari"

Enfatizendu chì a necessità di seguità strettamente i sviluppi tecnologichi hè una di e cundizioni più impurtanti di a globalizazione, Aclan Acar hà dettu: "L'integrazione digitale hè à un livellu assai avanzatu. Hè pussibule osservà questu ancu cù l'equipaggiu internu di i veiculi. E novi tecnulugii sò in constante sviluppu. "Volkswagen hà sviluppatu una nova tecnulugia, è avà serà pussibule di dà cumandamenti in u veiculu cù i vostri movimenti di a manu", hà infurmatu.

"Ùn entre in imprese cù deficit di cash"

Dichjarà chì e ripercussioni di a crisa in u 2008 sò sempre cuntinueghjanu, Aclan Acar hà enfatizatu chì ùn ci hè micca equivalente di u dollaru è chì e monete di u Far Eastern cum'è l'euro puderanu guadagnà valore in u futuru. Dichjarà chì l'aumentu di u tassu d'interessu previstu in l'America affetterà tutte e valute, Acar hà ancu toccu u prublema di difficultà di cash. "U travagliu di gestisce l'ecunumia attraversu a pulitica monetaria hè bloccatu. I sforzi posposti di parechji banche cintrali in u mondu per truvà suluzioni anu purtatu à prublemi più grande è u flussu di cassa ridutta. I soldi trasferitu ùn anu più cuntribuitu à l'economia liquida. In a vostra propria vita cummerciale, ùn entre micca in imprese cù un deficit di cash. Una vendita senza cullizzioni ùn hè micca una vendita. U prublema di munita di riserva, chì hè un prublema glubale, hè à u puntu induve affettarà u mondu sanu cù una pulitica sbagliata implementata in America. Perchè ùn ci hè micca una altra valuta valida à l'internaziunale equivalente à u dollaru. L'Occidente hè avà in ritardo di tutti i sviluppi. Avemu da seguità da vicinu u sviluppu chì scorri da Ovest à Est. A sustenibilità diventa difficiule cù u sistema di subcontratazione. "Stu sistema deve esse cambiatu", disse.

Aclan Acar, chì hà sparte e so sperienze cummerciale cù ciò chì e cumpagnie corporative anu da fà in i so affari interni è in a so infrastruttura ecunomica, hà ancu spartutu a so storia d'entra in u settore finanziariu cù i membri di KID. Una placca di apprezzamentu hè stata consegnata à Aclan Acar per a so participazione da Mehmet Ali Ertuğrul, Vicepresidente di u Cunsigliu di Amministrazione di l'Associazione d'Imprese di u College.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*