Meram Last Destination Avarà una faccia sfarente

U sindaco metropolitanu Tahir Akyürek, chì hà fattu investigazioni nantu à u parcu sotterraneu di più piani è a custruzzione di a stazione di funivia, chì hè in custruzzione in Meram Son Stop, una di e zone turistiche più impurtanti di Konya, hà dichjaratu chì u parcheghju hè statu fabbricatu per aghjunghje. l'estetica à a regione. Nutendu chì tutti i 6 pile forate cù una lunghezza tutale di 427 chilometri sò stati guidati, u presidente Akyürek hà dettu: "Meram Son Stop hà da principià à operare cù una faccia completamente diversa, cù u so parcheghju, u centru di funivia, u cummerciu è u turismu, dopu à u novu. arrangiamentu".

U sindaco di a municipalità metropolitana di Konya, Tahir Akyürek, hà esaminatu a custruzzione di u parcheghju sotterraneo è di a stazione di funivia, chì hè in custruzzione in Meram Son Stop, chì hè a più impurtante zona recreativa è turistica di a cità.

Rimarchendu chì i bisogni di parcheghju di a regione Meram Son Stop aumentanu ghjornu per ghjornu, u sindaco Akyürek hà dettu: "Ancu se avemu fattu alcuni arrangiamenti per u parcheghju in Tavus Baba è intornu, a necessità aumenta ogni ghjornu. Attualmente preparemu un grande parcheghju sotterraneo di 3 piani per a nostra regione di Meram in a zona induve si trova l'antica Scuola Primaria Şükrü Doruk è in a zona chì avemu acquistatu cù espropriazioni supplementari. U nostru parcheghju cù una capacità di circa 700 veiculi hè ancu fabbricatu in cunfurmità cù u sviluppu regiunale di Meram, l'estetica Meram, a struttura di custruzzione in a regione è l'altezza di a custruzione ".

Enfatizendu chì u travagliu aghjunghjera bellezza à a regione, u sindaco Akyürek hà dettu: "À u stessu tempu, u nostru travagliu nantu à altri arrangiamenti in l'area di Tavus Baba è l'ultima tappa cuntinueghjanu cù questu parcheghju. Ci sò spazii chì avemu espropriatu. Ci sò spazii chì avemu decisu per a facciata è u paisaghju. Hopefully, in 2018, Meram Son Stop hà da principià à upirari cù una faccia cumplitamenti differente, cù u so parcheghju, centru funiculu, cumerciu è turisimu, dopu à u novu arrangiamentu. U nostru parcu multipianu servirà ancu di stazione di funivia. A linea di funivia Meram Tavus Baba, chì implementeremu, partirà da quì. Quelli chì lascianu a so vittura in u parcheghju ghjunghjeranu à Gümüş Tepe, Tavus Baba è altre regioni in funivia. I travagli di scavi sò attualmente in corso. Attualmente, i travaglii di custruzzione nantu à a scavazione di u sotterraneo cuntinueghjanu à piena velocità. Tutti i 6 pali forati cù una lunghezza totale di 427 chilometri sò stati cacciati.

U parcu sotterraneo è a stazione di funivia, chì sò in custruzzione da a Municipalità Metropolitana di Konya, costaranu circa 21 milioni di lire.