UTIKAD hà premiatu u Candidatu Young Forwarder di 2017

Candidatu Turchia di FIATA International Young Forwarder Competition Tandem Lojistik Servisler Taşımacılık ve Tic. Ltd. Şti., Merve Akçalı hè stata premiata in a cerimonia tenuta in l'Associazione di Fornitori di Servizi Internaziunali di Spedizioni è Logistiche.

Akçalı, chì hà participatu à a cumpetizione cù u so prughjettu intitulatu "ANKAPARK Aquarium and Zoo-Live Animal Transportation", hà ricevutu i so premii da u presidente di u Cunsigliu di UTIKAD Emre Eldener è u direttore generale Cavit Uğur. Eldener hà dettu: "A nostra industria hà sempre bisognu di i ghjovani è di i so prughjetti preziosi. Cum'è UTIKAD, continueremu à sustene i ghjovani logistici ".

Merve Akçalı, chì rapprisenta a Turchia, hà participatu à a Cumpetizione Internaziunale di Young Forwarder organizata da FIATA (Federazione Internaziunale di l'Associazioni di Spedizionieri) è hè stata premiata da FIATA è UTIKAD.

U premiu YIFFYA (The Young International Freight Forwarder of the Year Award) hè statu datu da FIATA da 1999 per incuragisce i ghjovani spedizionieri in l'industria logistica à innuvà è sviluppà. Per esse numinatu per u premiu YIFFYA, unu deve prima qualificà è avè successu in una eliminazione naziunale. I candidati devenu esse sottu à l'età di 32 anni è avè una bona cunniscenza di l'inglese, cù almenu dui anni di sperienza in l'industria.

In sta cumpetizione, chì parechji candidati applicanu ogni annu, 4 candidati chì passanu i qualificazioni cuntinenti cù i so prughjetti mandati à a sede di a FIATA sò invitati à u Cungressu Mundiale di quellu annu da FIATA per cumpete pè u campiunatu mundiale in nome di i so cuntinenti. Diversi premii sò attribuiti à i vincitori regiunale è u vincitore di u cuncorsu ghjovanu speditore di l'annu da FIATA, TT Club è ITJ Magazine. U ghjovanu speditore di l'annu riceve ancu una visita di studiu di una settimana in un paese altru da u so paese d'origine è riceve una furmazione accademica di una settimana in a sede di TT Club in Londra.

Rapprisintà a Turchia in a cumpetizione, Tandem Lojistik Servisler Taşımacılık ve Tic. Ltd. U sughjettu di u prughjettu di Merve Akçal era u trasportu di animali vivi à ANKAPARK, unu di i più grandi parchi tematichi di u mondu chì sò stati custruiti in Ankara. Cù u prugettu chì Akçalı hà sviluppatu; Hà urganizatu u trasportu di serpenti è crocodili da l'Africa, spider da Sudamerica, pinguini da l'Isule Galapagos è pesci tropicali da Malaysia à u parcu di 1 milione 200 mila metri quadrati. Cù u prughjettu di u ghjovanu logisticu, hà u scopu di realizà un prughjettu multimodale / trasportu di bestiame trattendu ancu di carichi sensibili à u tempu utilizendu camioni frigoriferi è aerei charter.

In u risultatu di a valutazione di u prughjettu di Akçalı da FIATA, hè statu ricumpinsatu cù un certificatu di apprezzazione è un rigalu da FIATA. Premiatu da UTIKAD cun un cuntrollu di 1000 TL, Akçalı hà ricevutu i so premii da u presidente di u Cunsigliu di UTIKAD Emre Eldener è u direttore generale di UTIKAD Cavit Uğur.

Emre Eldener, presidente di UTIKAD, hà dettu: "A nostra industria hà sempre bisognu di ghjovani è di i so prughjetti preziosi. Cum'è UTIKAD, continueremu à sustene i ghjovani logistici. Questi rializazioni di i nostri ghjovani culleghi ci facenu fieri ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*