A chjusura di a Stazione Ferroviaria Adapazarı hè stata prutesta

BTS hà prutestatu a chjusura di a Stazione Ferroviaria Adapazarı è e pulitiche di ricerca di prufittu di TCDD è di a Municipalità Metropolitana di Sakarya.

Ada Express, chì opera 4 coppie à ghjornu in Sakarya, hà cuminciatu à finisce in a stazione Mithatpaşa, chì si trova à 20 km da u centru di a cità, invece di a stazione di treni Adapazarı da u 2017 d'Aostu 2,4. Dopu, a chjusura di a stazione Adapazarı, situata in u centru di a cità, hè ghjunta à l'agenda.

Unioni di l'Impiegati di u Trasportu Unitu, i partiti pulitichi è u publicu marchjavanu da Mithatpaşa à a stazione Adapazarı. BTS Istanbul Branch 1 hà fattu una dichjarazione di stampa davanti à a Stazione di Adapazarı u sabbatu 23 di settembre per a partenza di Ada Express da a Stazione.

Hè statu annunziatu chì una dichjarazione di stampa seria fatta da i membri è i dirigenti di a filiale İsatnbul No. 1, dopu avè ghjuntu à a stazione di treni di Adapazarı camminendu nantu à i binari da a stazione di Mithatpaşa. Tuttavia, dopu chì e forze di sicurezza ùn anu micca permessu a marcia, i membri è i dirigenti di u Branch è i gestori di diversi partiti pulitichi è urganisazioni non governamentali chì sò venuti à sustene a dichjarazione di stampa.Una dichjarazione di stampa hè stata fatta davanti à a Stazione Ferroviaria Adapazarı cù a participazione di i so membri è i citadini.

In u so discorsu prima di a dichjarazione, u presidente Ersin Albuz, Union Employees Union d'Istanbul Branch 1, hà dettu; "In e cità metropolitane, e stazioni di treni sò in u centru di a cità. Tutti i treni venenu à mezu à a cità. Questu hè un signu di sviluppu. In u 2013, Adapazarı Express ùn era più permessu in a Stazione di Adapazarı. U nostru attuale Primu Ministru Binali Yıldırım, u Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione in quellu tempu, hà dettu: "Sakarya Train Station resterà una stazione". Cridemu chì u nostru Primu Ministru mantene a so parolla. Vulemu chì Adapazarı Express vene à a Stazione di Adapazarı. "Tutti i populi di Sakarya volenu questu, volenu questu", disse.

Albuz, in u so discorsu ; Dà infurmazione nantu à u prucessu di l'Ada Express, chì hè stata fermata 12 anni fà, hà dichjaratu chì u protokollu riguardanti u trasferimentu di a Stazione deve esse annullatu trà a Municipalità Metropolitana è TCDD, chì pensa à generà ingressu da i terreni di a stazione, nantu à u motivi chì i servizii di treni impediscenu u trafficu urbanu è creanu a congestione di u trafficu à i passaghji à livellu, hà enfatizatu chì, se l'espresso ùn entra micca in a stazione di Adapazarı, presentanu una denuncia penale contr'à a municipalità metropolitana, perchè impedisce u dirittu di u publicu à u trasportu.

Dopu à u discorsu fattu da u presidente di a filiale 1 di l'Unione di l'Impiegati di Trasporti Uniti d'Istanbul, Ersin Albuz, u comunicatu di stampa hè statu lettu da u presidente di l'Unione Hasan BEKTAŞ.

U comunicatu di stampa lettu da u presidente di l'Unione Hasan BEKTAŞ hè quì sottu;

À a stampa è à u publicu

U primu edifiziu di a stazione di Adapazarı, chì a custruzzione hè stata finita in u 1899, hà servitu per 83 anni è hè statu rimpiazzatu da u novu bastimentu di a stazione, a cui custruzzione hè stata finita in u 1982, per via di a crescente necessità di passageri. A Stazione Ferroviaria Adapazarı hà accoltu u primu trenu 116 anni fà u 2 di ghjugnu 1899.

Per furnisce u tempu per i travaglii di a strada di treni d'alta velocità previsti da esse realizati trà Gebze è Köseköy, 01.01.2012 coppie di treni Adapazarı Regional Express sò stati inizialmente annullati trà u 31.01.2012 è u 4.

Da u 01.02.2012, a sezione di 56 chilometri di a ferrovia Ankara-Haydarpaşa (Istanbul) trà Köseköy è Gebze hè stata completamente chjusa, citendu l'opere di treni à alta velocità Ankara-Istanbul, è e 12 coppie di treni Adapazarı Express, chì operavanu. cum'è i treni espressi regiunale trà Haydarpaşa è Adapazarı Haydarpaşa, sò stati ancu interrotti.

Un protokollu in quantu à u trasferimentu di a stazione di Adapazarı à a cumuna hè statu firmatu trà a municipalità metropolitana di Sakarya, chì hè impegnata in attività di pianificazione per spustà a stazione di Adapazarı à a stazione d'autobus, postu chì i servizii di treni Adapazarı Express ostruiscenu u trafficu urbanu è creanu trafficu à i passaghji à livellu, è TCDD, chì cunsidereghja generà ingressu attraversu a stazione è i terreni di a stazione cum'è una impresa cummerciale.

Dicendu chì a ferrovia chì passa per a cità pone un ostaculu à u flussu di u trafficu stradale, a municipalità metropolitana di Sakarya hà firmatu un cuntrattu cù TCDD è hà cuminciatu à operare treni suburbani trà Adapazarı Arifiye sottu u nome ADARAY, chì hà una frequenza più alta di viaghji cà Adapazarı Expresses. .

In a dichjarazione di stampa fatta da u nostru sindicatu u 02.11.2016, avemu dumandatu l'annullamentu di l'Adapazarı Arifiye Suburban Service Agreement, chì hè statu firmatu prima di a Legge N ° 6461 è chì era essenzialmente nulla è nulla perchè significava u trasferimentu di diritti operativi.

Dopu a nostra chjamata, l'operazione illegale di treni ADARAY, realizata da a Municipalità Metropolitana di Sakarya, hè finita u 20 d'Agostu 2017.

ADAPAZARI GARDIR GAR RISTA

Siccomu l'aspettativa di a Municipalità Metropolitana di Sakarya di ottene un affittu di sviluppu da l'area di a stazione di Adapazarı ùn hè mai diminuita è TCDD ùn pò micca permette di cuntradisce a municipalità vicinu à u guvernu, ADA Express, chì opera 4 volte à ghjornu, hè stata trasferita à Mithatpaşa, chì si trova à 20 km di distanza. da u centru di a cità, invece di Adapazarı Terminal, da u 2017 d'aostu di u 2,367. Finisce à a stazione.

A ferrovia di 2,367 km trà Mithatpaşa è Adapazarı hà bisognu di mantenimentu, dunque ùn pruvate micca di difende dicendu chì i treni ùn entranu micca in a stazione di Adapazarı. U ghjornu prima, 16 coppie di treni operavanu nantu à a stessa linea. Mentre chì; Cù facilità TCDD, 2,367 km di mantenimentu di strada pò esse fattu in 3 ghjorni à u più.

U 23 d'aprile di u 2013, "I nostri treni suburbani tornanu da Adapazarı à Haydarpaşa. In fatti, un bonu sforzu serà fattu per aumentà a freccia di i voli quant'è pussibule. Sicondu a dispunibilità di u trenu suburbanu (Adapazarı Express), pò ancu apre u 29 d'ottobre. Tuttu u travagliu và in questa direzzione. Vulemu ricurdà à u deputatu di u Partitu AK Kocaeli Fikri Işık, presidente di a Cummissione Naziunale di Educazione, Ghjuventù è Sport di a Gran Assemblea Naziunale di Turchia, chì hà fattu una dichjarazione à a stampa dicendu: "Ci deve esse motivi impurtanti per u riciclamentu di sti prughjetti. "

Signore Işık, site attualmente cum'è Vice Primu Ministru. Chì ghjè u mutivu impurtante perchè Adapazarı Expresses ùn hè micca permessu di entre in a Stazione Ferroviaria di Adapazarı, chì hè u centru di a cità. Avete bisognu di fà una dichjarazione à a ghjente lucale o dirigenu i funzionari di l'istituzione per fà e so funzioni.

DDU TRENU VENDRÀ IN STA STAZIONE

Bloquendu l'entrata di i treni à a Stazione Ferroviaria di Adapazarı, i funzionari di a Municipalità Metropolitana di Sakarya è di u TCDD commettenu un crimine per ùn cumpiendu i so duveri definiti da a lege. L'azzione necessaria deve esse presa da u Procuratore Pùblicu contr'à quelli chì impediscenu u dirittu di u publicu à u trasportu cum'è definitu in a Custituzione.

I TRENI ADARAY DEVERU ESSERE OPERATI IMMEDIATAMENTE DA TCDD

20 coppie di treni ADARAY trà Adapazarı è Arifiye, operati da a Municipalità Metropolitana di Sakarya finu à u 2017 d'Aostu 16, duveranu esse cuminciati à esse operati da TCDD Taşımacılık AŞ senza ritardu, tenendu in contu i bisogni di trasportu è e dumande di u publicu.

I SERVIZI ADA EXPRESS DEVERU ESSERE ESTENDI À A STAZIONE ADAPAZARI

L'arrivu finale è u primu puntu di uscita di e 4 coppie di Treni Adapazarı chì circulanu trà Pendik Mithatpaşa Pendik duveranu esse a Stazione Ferroviaria Adapazarı, chì hè a stazione centrale di a cità.

I RECEIVABLES DI TCDD DEVERU ESSERE COLLEGATI DA SBB

Ancu s'è TCDD hà cumplettatu cumplettamente i so obblighi cuntrattuali firmati u 22.01.2013, a Municipalità Metropolitana di Sakarya ùn hà micca pagatu i 3.700.000.00 TL per l'usu di a linea è l'allocazione di veiculi, utilizendu a so influenza cum'è municipalità vicinu à u guvernu AKP. TCDD duveria ancu insiste nantu à a cullizzioni di questu receivable è piglià l'azzioni legale u più prestu pussibule.

U PROTOCOLLU RIGUARDÀ U TRASFERIMENTU DI A STAZIONE ADAPAZARI DEVA ESSERE ANNULLATA

U protocolu firmatu trà a Municipalità Metropolitana di Sakarya è TCDD in quantu à u trasferimentu di a Stazione Ferroviaria di Adapazarı è u so situ à a municipalità deve esse annullatu. TCDD, invece, deve rinunzià à u so sognu di ottene un affittu di sviluppu attraversu l'area di Garage è Station cù l'attitudine d'erede è fucalizza nantu à a gestione di i treni, chì hè u so duvere primariu.

U DOVERI DI A MUNICIPALI ùn hè micca di impedisce u viaghju in trenu.

Sicondu u Rapportu di Valutazione di Rischi di Passa à Livellu datatu 1 di TCDD 01.06.2016a Direzzione Regiunale Direzzione di Sistema di Gestione di Sicurezza, u mumentu di viaghju di u passaghju à livellu à km 2 + 563 trà Arifiye è Adapazarı (treni 30 Momenti di viaghju di i passaghji à livellu à + 3000). è 90.000 + 5 sò calculati cum'è 607 (7 treni x 553 veiculi).

L'articulu 9/b (2) di u Regolamentu nantu à e misure è l'implementazione da piglià à i Passi à Livellu Ferroviari stabilisce chì "In i punti induve u mumentu di viaghju supera i coefficienti 30.000 XNUMX, i passaggi à livellu ùn ponu esse apertu; i passaggi sottu o sopra à traversu deve esse fatti".

Per quessa, u trafficu di i veiculi urbani pò esse risoltu chjudendu 5 passaghji à livellu trà Adapazarı è Arifiye è custruendu passaggi sotterranei o soprapassi per i veiculi stradali da a Municipalità Metropolitana di Sakarya.

U NUMRU DI VIAGGI E PUNTI DI STOPING DI L'ISULA EXPRESS DEVERU ESSERE AUMENTA.

I treni Ada Express, chì anu purtatu una media di 2012 passageri per mese prima di u 500.000 è operatu cun efficienza di 120%, deve esse aumentatu in u numeru di viaghji è di punti di fermata, tenendu in contu u numeru crescente di richieste di passageri.

L'ACTION LEGALE DEVIA ESSERE PICCATA PER A DELEGAZIONE ILLEGALE DI AUTORITÀ.

Prima chì a Legge N ° 6461 nantu à a Liberalizazione di u Trasportu Ferroviariu hè promulgata, l'azzione legale deve esse pigliata contr'à i burocrati chì firmavanu l'Acordu di Serviziu Suburbanu Adapazarı Arifiye datatu 22.01.2013, chì significa u trasferimentu di diritti operativi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*