L'Alta Tensione Serà Consegnata à a Linea Ferroviaria Nenek Balışıh

L'alta tensione serà datu à a linea ferroviaria Nenek Balisih
L'alta tensione serà datu à a linea ferroviaria Nenek Balisih

A Republica di Turchia State Railways (TCDD) hà annunziatu chì l'alta tensione serà furnita à a linea ferroviaria trà e stazioni Nenek (Ankara)-Balışıh (Kırıkkale), a cui custruzzione hè stata finita, da u 28 di ferraghju.

In a dichjarazione fatta da TCDD, hè statu dettu: "À u 28 di ferraghju 2020, 27 500 volt seranu furniti à a linea ferroviaria trà e stazioni Nenek (Ankara)-Balışıh (Kırıkkale), a cui custruzzione hè stata finita in u scopu di Nenek- Sezione di a Linea Sefaatli è u Prughjettu di Electrificazione di a Linea di Cunnessione Tüpraş ".

In a dichjarazione, hè statu dichjaratu chì e precauzioni necessarie duveranu esse pigliate per via di l'alta tensione chì deve esse postu nantu à e sezioni di linea, è hè statu dichjaratu chì "Hè periculosu per a vita è a salvezza di a pruprietà caminari sottu à e linee aeree di u trenu elettricu. , toccu i pali, arrampicà, avvicinà i cunduttori è toccu i fili chì cascanu in terra per via di l'alta tensione per esse postu nantu à a seccione di linea ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*