I travaglii cuminciati per u Trenu à Alta Velocità in Sungurlu

In u scopu di u Prughjettu di Trenu d'Alta Velocità Ankara - Çorum - Samsun, i travaglii di perforazione sò iniziati per l'indagine di terra in a terra nantu à a strada induve a ferrovia passa in Sungurlu.

I servizii di Infrastruttura, Superstruttura, Elettromeccanica, Indagine Ferroviaria, Prughjetti, Ingegneria è Cunsulenza di u prughjettu di u Trenu d'Alta Velocità Ankara - Çorum - Samsun, chì hè stata offerta in 3 parti da Delice à Samsun, cuntinueghjanu rapidamente.

L'imprese di l'imprese cuntinueghjanu u so travagliu in e sezioni Delice - Çorum è Çorum - Merzifon cun un valore d'investimentu di 9,7 milioni di TL, u prughjettu di implementazione di u quale hè statu cunclusu. Dopu à a fine di i piani 1/25.000 è 1/5000, i travaglii di perforazione sò stati cuminciati.

E squadre, chì anu cuminciatu i travaglii di foratura per u rilievu in terra nantu à u tarrenu di u percorsu duv'ellu passerà a ferrovia, in Sungurlu, foranu in u campu versu a direzzione Delice à intervalli di 100-150 è 200 metri. Hè statu dichjaratu chì i campioni estratti da u risultatu di a perforazione seranu analizati.

A stazione di Sungurlu serà situata di fronte à l'Hospital statale, nantu à l'asse destra di l'autostrada Sungurlu - Çorum. Per chì a stazione sia stabilita à u 58u chilometru dopu à a junzione di Kırıkkale, u passaghju di a cità serà furnitu da un tunnel di 2 metri da a collina di Manastır.

Surghjente: sungurlu ghjurnale

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*