U Ministru Arslan hà visitatu Kilis

In quantu à i sviluppi in Siria, u Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Ahmet Arslan hà dettu: "Cum'è un paese, facemu a nostra parte, ma vulemu ancu informà u publicu nantu à sta questione in u mondu, è vulemu chì tutti, cumprese e Nazioni Unite (ONU), per intervene in questu tema per chì a pace, l'unità è a sulidarità ponu vene in u nostru sudu. disse.

In quantu à i sviluppi in Siria, u Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Ahmet Arslan hà dettu: "Cum'è paese, facemu a nostra parte, ma vulemu informà u publicu nantu à sta questione in u mondu, è vulemu chì tutti, cumprese Nazioni Unite (ONU), per intervene in questu tema per chì a pace, l'unità è a sulidarità ponu vene in u nostru sudu ". disse.

Arslan, chì hè ghjuntu à Kilis per fà diversi cuntatti, hà fattu dichjarazioni à i ghjurnalisti in a Kilis Municipality Guesthouse dopu a visita di u cummerciante, nantu à l'investimenti fatti in a cità per l'ultimi 15 anni è i prughjetti previsti per u futuru.

Dichjarà chì a ghjente di Kilis, una di e pruvince più affettate da l'avvenimenti chì scoppiavanu in Siria, hà pigliatu cura di i so invitati in una manera adatta à i so antenati è à e tradizioni di u so paese, Arslan hà dettu chì sta situazione li rendeva assai felici cum'è tutta a Turchia.

Spieghendu chì Turchia hà sperimentatu movimenti di sviluppu in parechji spazii in l'ultimi anni 15-16 è u paese hè cresciutu trè volte, Arslan hà dettu:

"Se u nostru paese hà crisciutu trè volte oghje, sicuru, questu hà ripercussioni in parechji spazii. Cum'è u Ministeru, vedemu u riflessu di questu in 81 pruvince chì avemu righjuntu 6 mila 100 chilometri da 25 mila 408 chilometri nantu à e strade divise. Nantu à l'asfaltu caldu, simu ancu triplicati. Avemu cupertu distanzi seri in tunnel è ponti. Mentre chì ci era solu 2 chilometri di strade divise in a cità di Kilis, 28 chilometri sò stati aghjuntu oghje. Mentre ùn ci hè micca asfaltu caldu, avemu 30 chilometri di strade mischiate calde. In novu, avemu custruitu parechji ponti in Kilis, è questu hè un travagliu chì u nostru populu hà datu u so dirittu di utilizà ".

Dà infurmazione dettagliata nantu à l'autostrade Gaziantep-Kilis, Musabeyli-Nurdağı, Arslan hà dichjaratu chì a maiò parte di sti travaglii sò stati finiti è chì alcuni sò in u stadiu di cumpletu.

Ricordendu chì a strada divisa di 6 chilometri nantu à a strada di a Porta Doganale Öncüpınar nantu à a fruntiera siriana hè stata cumpletata è messa in serviziu, Arslan hà dichjaratu chì Kilis hà sviluppatu è attiratu l'attenzione à a necessità di utilizà i terreni agriculi in u sudu di a cità più. efficace è a cità cresce versu u nordu invece di u sudu.

Spieghendu chì i travaglii di prughjettu necessarii per una strada di circondu in u nordu cuntinueghjanu, Arslan hà dettu:

"Cum'è un paese, facemu a nostra parte, ma vulemu ancu informà u publicu nantu à sta questione in u mondu, è vulemu chì tutti, cumpresa l'ONU, intervenenu in questu tema, per chì a pace, l'unità è a sulidarità ponu venite à u nostru sudu. Cum'è una pruvincia di cunfini, pudemu prufittà più di sta pusizioni, è soprattuttu i corridori di trasportu, cumpresu a ferrovia. Facemu corridori internaziunali più grandi è prughjetti cù a Siria nantu à e ferrovie. Da questu, sia u nostru paese serà feritu è ​​​​a cità di cunfini di Çobanbey è a nostra pruvincia di Kilis. U nostru travagliu nantu à e ferrovie cuntinueghja. In novu, u nostru scopu hè un trenu d'alta velocità chì ghjunghje à Gaziantep-Çobanbey è ancu Aleppo. Per fà a vita inseme dopu chì a pace vene ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*