U Centru Logisticu di Kahramanmaras furnisce una capacità di trasportu annuale di 1 milioni di tunnellate

U Centru Logisticu Kahramanmaraş (Türkoğlu) hè statu apertu da u Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Ahmet Arslan cù una cerimonia tenuta in u distrittu Türkoğlu di Kahramanmaraş dumenica 22 ottobre 2017.

"Questu orgogliu hè tuttu u nostru"

Parlendu à a ceremonia, u Ministru Arslan hà riferitu à u prugressu fattu in u settore ferroviariu in l'ultimi anni è hà dichjaratu chì a reta ferroviaria hè stata abbandunata à u so destinu in u passatu è chì anu dichjaratu a mubilizazione da u ghjornu chì anu pigliatu u postu. Arslan hà dettu: "Avemu diventati 138 chilometri di ferrovia annu. Semu diventati u 6u operatore di treni à alta velocità d'Europa. Questu hè u nostru orgogliu. Ùn simu cuntentu di quessa. U nostru travagliu cuntinueghja nantu à a linea di 5 mila chilometri. Travagliemu in rinnuvamentu, elettrificazione, signalizazione. In questu cuntestu, aumenteremu u numeru di linee cù 2 mila 505 signali à 5 mila 462 chilometri ". hà fattu a so valutazione.

"Ci importa di i centri logistici"

Dichjarà chì u numeru di centri logistichi aperti à u serviziu hà righjuntu 8, è a custruzzione di 5 d'elli cuntinueghja, Arslan hà dichjaratu chì anu una grande impurtanza à i centri logistichi. Dichjarà chì sò assai sperimentati è talentu in i servizii logistichi internaziunali cum'è un paese, Arslan hà nutatu chì u trasportu hè realizatu in u mondu sanu è chì u novu Centru Logisticu in Kahramanmaraş svilupperà ulteriormente queste capacità.

Spieghendu chì u Centru Logisticu di Türkoğlu hè statu custruitu cù un investimentu di 80 milioni è chì agirà cum'è un ponte trà l'est è l'ouest di u paese, Arslan hà nutatu chì anu da sviluppà ulteriormente stu centru sustenendulu cù treni d'alta velocità chì pò purtà tramindui passageri è merci.

U TRENU VELOCE VENGA À KAHRAMANMARAŞ

Dichjarà chì anu ancu rinfurzatu Kahramanmaraş nantu à a ferrovia, Arslan hà dettu: "Riabilitemu a cunnessione ferroviaria esistente di Kahramanmaraş. Ci hè un trenu d'alta velocità da Istanbul à Konya. Da quì andemu à Kahramanmaraş è da quì à Osmaniye, Mersin è Adana. In altre parolle, furniremu u trasportu da Istanbul à Kahramanmaraş in trenu d'alta velocità. Travagliemu ancu nantu à u trenu d'alta velocità chì andarà da Istanbul à l'Europa ". disse.

"PIANGEMU CENTRI LOGISTICI IN 21 PUNTI SEPARATI"

Parlendu à a ceremonia di apertura, u General Manager di TCDD İsa Apaydın, in riferimentu à i prughjetti di u centru logisticu realizatu da TCDD, hà dettu: "Avemu pianificatu centri logistichi in 21 punti diffirenti per aumentà a competitività di i nostri industriali è per fà u nostru paese a basa logistica di a regione. Finu a data, avemu finitu a custruzzione di 7 centri logistichi è li mette in serviziu. Avemu ancu finitu a custruzzione di u nostru centru logisticu Erzurum Palandoken ". disse.

Apaydın hà dettu: "Cuntinuemu a custruzzione di 5 centri logistichi in totale, inseme cù i centri logistichi chì avete stabilitu i fundamenti di questu annu in Kars cù u nostru Ministru è cù u nostru Primu Ministru in Konya. L'offerta, i prughjetti è i prucessi di espropriazione di l'altri 7 centri logistichi, chì sò previsti per esse custruitu, cuntinueghjanu. continuò.

"FURNISÀ 1 MILIONI DI TUNNELLATI DI CAPACITÀ DI CARRETTA ANNUALI"

U Direttore Generale di TCDD, chì hà infurmatu chì u costu di u prughjettu di u centru logisticu, chì hè statu stabilitu nantu à una zona di 4,5 mila metri quadrati accantu à a linea di terra è ferrovia, à 805 km da a Zona Industriale Organizzata in u distrittu di Türkoğlu, hè 80. millioni di lire turche. İsa Apaydın"Cù u Centru Logisticu Kahramanmaraş, induve ci sò strutture amministrative è suciali, è unità ferroviarie, una capacità di trasportu annuale di 1,9 milioni di tunnellate serà furnita à u Settore Logisticu Turcu.

Cù u nostru Mersin-Adana-Osmaniye-Nurdağ-Gaziantep in costruzione è i prughjetti di treni d'alta velocità Nurdağ-Kahramanmaraş in a fase di prughjettu, i carichi di i nostri industriali in Kahramanmaraş è e pruvince circundanti ghjunghjeranu à u portu di Mersin u più prestu pussibule dopu avè sò racolti quì". hà nutatu.

"35,6 MILIONI TUNNELLATI OPPORTUNITÀ DI PORTA SUPPLEMENTARE"

In riferimentu à l'impurtanza di i centri logistichi, Apaydın hà dettu: "Quandu tutti i nostri centri logistichi, chì trasformeranu a Turchia in a basa logistica di a so regione è assumeranu u rolu di locomotiva per ghjunghje à l'obiettivi di l'esportazione di 2023 miliardi di dollari in 500, sò stati messi in 35,6. serviziu; Una zona aperta di 12,8 milioni di m², una zona di magazzini, un magazzinu di container è una zona di manipulazione seranu furnite à l'industria logistica turca cù a pussibilità di trasportu supplementu di XNUMX milioni di tunnellate. disse.

U Ministru di l'UDH Ahmet Arslan è i membri di u protocolu, chì anu apertu u centru logisticu cù u tagliu di nastri, anu vistu u trenu di merci di container chì entra in u centru logisticu per a prima volta.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*