U trafficu di Istanbul robba 219 ore extra ogni annu

Deputatu di CHP Istanbul. Assoc. Dr. Gülay YEDEKCİ hà purtatu u prublema di trafficu di Istanbuliti à l'agenda di u parlamentu.

IN ISTANBUL, A DISTANZA DI 30 MINUTE hè COPERTA IN 62 MINUTI
In Istanbul, chì hè a cità cù a più congestione di u trafficu in u mondu secondu l'"Indice di Congestione di Traffic", Yedekçi hà dettu chì i cunduttori anu avutu un ritardu di 58 per centu in u trafficu, è chì i cunduttori copreu una distanza di 30 minuti in 109 minuti, cù un ritardu di 62 per centu hà dettu chì un cunduttore vivu passa 219 ore extra in u trafficu annu per via di ritardi.

U DOLURU DI TRAFFICO DI ISTANBUL CRESCE OGNI GIORNU
Dicendu chì e pulitiche di trasportu sbagliate, impreviste è pregiudiziali di u guvernu lucale è di l'amministrazione cintrali anu fattu chì u trafficu in Istanbul diventa sempre più complicatu, Yedekci hà dettu: "I nostri citadini chì lascianu i so veiculi davanti à e so case affrontanu u periculu di avè u so i veiculi rimorchiati, ma ùn ponu micca truvà una zona di parcheghju induve ponu lascià i so veiculi in modu sicuru gratuitamente. I citadini chì i so veiculi sò rimorchiati davanti à e so case sò ancu più vittime di tariffi elevati di rimorchiu è parcheghju. I ponti è i tunnelli custruiti cù piani per facilità u trasportu ùn facilitanu micca u trafficu, è i pedaghji sò troppu alti per permette à e persone di usà continuamente. "I carrughji in Istanbul sò diventati un parcheghju apertu è i prublemi di trafficu di l'Istambuli sò in crescita". disse.

L'AMMINISTRATURI LOCALI DEVE METTA FINE AU DOLUR DI A NOSTRA CITTA' È DI I NOSTRI CITTADINI
Yedekci hà dettu: "Istanbul hè una cità distinta. Tuttavia, e pulitiche di u guvernu centrale implementate in a cità dannu i spazi viventi di i nostri citadini è trasformanu Istanbul in una cità inabitabile. U duvere di l'amministratori lucali è l'amministrazione centrale hè di assicurà chì i nostri citadini campanu in pace, gioia è sicurità. L'Istambuli ùn ponu micca sentu sicuri è soffrenu per via di u trafficu, i camioni di rimorchi è i prublemi di parcheghju. "dissi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*