U Regnu Unitu vole investisce in Eskişehir

L'ambasciadore cummerciale di u Regnu Unitu Lord Janvrin, chì hè ghjuntu à vede ciò chì a municipalità di Tepebaşı hà fattu nantu à l'energia sustenibile è a cità intelligente, hà dettu: "Vulemu fà alcuni investimenti quì in nome di a Corona britannica".

L'Ambasciadore di u Cummerciu di u Regnu Unitu Lord Janvrin, u Cunsigliu Generale di u Regnu Unitu in Istanbul è u Capu di u Dipartimentu di u Cummerciu Judith Slater, l'Attache Commerciale di u Regnu Unitu Helen Flewker è u Cunsigliu di Cummerciu di u Regnu Unitu İpek Alparslan Yazıcı sò venuti à Eskişehir cum'è invitati di a Municipalità di Tepebaşı.

A delegazione, accolta da u sindaco Ataç, hà visitatu prima u sindaco metropolitanu Yılmaz Büyükerşen in u so uffiziu. À a riunione tenuta quì, Büyükerşen è Ataç anu datu infurmazioni à l'invitati nantu à a struttura suciale, culturale è ecunomica di Eskişehir.

U sindaco Ataç è a delegazione di u Regnu Unitu si sò trasferiti in a municipalità di Tepebaşı. Durante a visita, in a quale i Vice-sindachi di a municipalità di Tepebaşı eranu ancu presenti, hè stata fatta una presentazione in quale l'attività è i prughjetti di a municipalità sò stati spiegati à l'invitati. In a presentazione, i prughjetti pionieri in l'energia rinnuvevule è u prughjettu di trasfurmazione urbana intelligente implementatu da a municipalità di Tepebaşı sò stati spiegati à l'invitati in dettaglio. Dopu à a presentazione, l'invitati sò stati inclusi in a riunione tenuta in Gökkusağı Cafe in Tepebaşı Municipality Özdilek Art Center. In più di u presidente Ataç è a delegazione di u Regnu Unitu, u presidente di a Camera di Cummerciu di Eskişehir Metin Güler, u presidente di a Zona Industriale Organizzata di a Camera di Eskişehir Nadir Küpeli, rapprisentanti di u settore privatu è columnisti è membri di i media anu assistitu à a riunione.

Parlendu quì, u sindaco di Tepebaşı Dt. Ahmet Ataç hà prisentatu l'invitati è hà datu infurmazioni nantu à a visita. U presidente Ataç hà dettu: "U mutivu per chì i nostri invitati venenu à Eskişehir hè chì sò interessati à i prugrammi di energia sustinibili. Ci vulianu vede u nostru prughjettu, per quale avemu avutu u dirittu di riceve una cuncessione da a Cummissione Europea, nantu à l'energia rinnuvevuli è e cità intelligenti. Di sicuru, questu hè un grande onore per noi. Grazie per evaluà è seguità u nostru prughjettu, hè statu un cuntattu preziosu per noi. A delegazione vole ancu stabilisce relazioni speciali cù Eskişehir. Ci pò esse qualchì investimento mutuale, prughjetti cumuni, relazioni di a cità surella... Ci vulia à scuntrà voi, chì rapprisentanu l'industria è u cummerciu di Eskişehir, è ancu a so visita à noi, perchè crede chì e cose boni sempre esceranu da queste. cuntatti. Spergu chì e boni relazioni seranu sempre mantenute ", disse.

L'ambasciadore cummerciale di u Regnu Unitu Lord Janvrin hà dettu: "Vulemu sviluppà boni relazioni inseme per parechji anni. Vulemu fà travaglii serii è belli per u futuru è circhemu novi modi per questu. Hè per quessa chì vulemu vene in Eskişehir in particulare. Semu quì per vede ciò chì hè statu fattu nantu à l'energia sustinibili è i prublemi di cità intelligenti. Vulemu fà alcuni investimenti quì in nome di a Corona Britannica. Eramu assai impressiunati cù a presentazione fatta da u presidente Ahmet Ataç oghje, sò sviluppi assai boni per u futuru. Semu quì per stabilisce boni relazioni cù u Ministeru di u Cummerciu è u cunsulatu è per invistisce, è simu aperti à ogni tipu di sviluppu. Vogliu ringrazià tutti voi, in particulare u nostru presidente ".

In u so discorsu quì, u presidente di a Camera di Cummerciu di Eskişehir, Metin Güler, hà desideratu chì a cooperazione detta cuntinueghja è hà dettu: "Di sicuru, Eskişehir hè una cità muderna, cuntempuranea cù un livellu educativu assai altu. In particulare, u sviluppu di a cooperazione beneficerà à e duie parti in termini di un mudellu "win-win". Eskişehir hè in una pusizione assai impurtante in quantu à i sistemi ferroviari, in particulare l'aviazione. Per migliurà e nostre relazioni, aspittemu di accoglie a vostra delegazione in Eskişehir u più prestu pussibule. Eskişehir sarà assai felice di abbraccià voi in termini d'investimentu ".

U presidente di a Zona Industriale Organizzata di a Camera di Eskişehir, Nadir Küpeli, hà dichjaratu chì anu accoltu u desideriu di u Regnu Unitu di stabilisce relazioni calde per investisce in Eskişehir, è chì susteneranu ogni passu da fà per a zona industriale.

Dopu a riunione, u sindaco Ataç hà accoltu a delegazione di u Regnu Unitu à u Yaşam Village è u Centru di Alzheimer in u Distrittu Aşağısöğütönü di a Municipalità di Tepebaşı. A delegazione, chì hà riunitu cù i citadini sperimentati di u centru, hà ricevutu infurmazioni nantu à i studii realizati in u campu.

A delegazione britannica hà lasciatu Eskişehir dopu i so cuntatti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*