I primi treni di merci d'esportazione internaziunali sò spustati da Gökköy

I primi treni di merci, custituiti da 19 vagoni carichi di container chì trasportanu i prudutti di 15 imprese industriali in Balıkesir chì sò esportati in 85 paesi, sò stati mandati cù una cerimonia u 04 ottobre 2017 per ghjunghje à i porti di Bandırma è İzmir da Gökköy Logistics. Centru.

TCDD 3rd Direttore Regionale Selim Koçbey, TCDD Taşımacılık AŞ İzmir Coordinatore Regionale Müslüm Yurdakul, rapprisentanti di e Municipalità Pruvinciale è Distrettuale, Presidente di a Càmera di Industria İsmail Uğur, Presidente di a Càmera di Cummerciu Fahri Ermişler hà assistitu à a cerimonia tenuta sottu u nome di "Container". Mubilizazione di l'Esportazione ", i dirigenti di l'urganisazioni industriali è parechji invitati anu assistitu.

Cumincemu a nostra mubilizazione di l'esportazione cù u muvimentu di u nostru primu trenu

U presidente di a Camera di l'Industria di Balıkesir, İsmail Uğur, hà dettu: "Oghje assistemu à unu di i punti di svolta per l'industria di Balıkesir. À u Balıkesir Gökköy Logistics Center, cuminciamu a campagna di esportazione cù u muvimentu di u nostru primu trenu. In questu passu impurtante, i nostri industriali è e ferrovie anu una cuntribuzione significativa. Anu aghjustatu a so pruduzzione è i cuntenituri per l'oghje, è e ferrovie anu fattu l'accordi necessarii in quantu à e linee ".

U nostru scopu d'esportazione hè 1 miliardi di dollari

U presidente di a Camera di Cummerciu di Balıkesir, Fahri Ermişler, d'altra banda, hà dichjaratu chì sustenenu stu investimentu inseme cù i so membri è hà dettu: "A data d'oghje, l'esportazioni di Balıkesir sò 373 milioni di lire. U nostru scopu hè almenu 2023 miliardi di dollari in 1. Per ottene questi scopi, a logistica hè assai impurtante per furnisce i prudutti chì pruduciamu à i mercati di destinazione ".

U Centru Logisticu di Gökköy hè assai impurtante per i Porti di İzmir è Bandırma

TCDD 3rd Region Manager Selim Koçbey hà dettu: "Cù i centri logistichi accettati cum'è a basa di u trasportu mudernu, u trasportu ferroviariu serà integratu cù u trasportu terrestre è marittimu è u trasportu cumminatu serà realizatu. In questu cuntestu, vedemu fieri chì i centri logistichi sò messi in serviziu in parechje parte di u nostru paese. Sette di i 20 prughjetti di centru logisticu in tutta a reta sò stati implementati. Unu di i centri aperti per l'operazione hè u Balıkesir Gökköy Logistics Center è questu centru hè un centru logisticu di portu seccu chì hè di grande impurtanza per Bandırma è İzmir Ports. disse.

TCDD Tasimacilik AS hè sempre cù i nostri industriali

In u so discorsu, u Manager di Coordinatore Regionale di TCDD Tasimacilik AS Izmir, Müslüm Yurdakul, hà dettu: "L'impurtanza di u trasportu è a logistica hè aumentata una volta di più in cunfurmità cù u sviluppu di l'industria cù novi investimenti in Balıkesir, cum'è in u restu di u nostru paese. TCDD Tasimacilik AS ferma da i nostri industriali è hè prontu à furnisce ogni tipu di supportu è serviziu à elli. U Centru Logisticu di Gökköy cuntribuisce ancu à u sviluppu di a regione è di l'industria Balıkesir. I prudutti industriali seranu trasportati in i porti Aliağa è Bandırma in modu sicuru, veloce è ecunomicu da i treni operati da a nostra cumpagnia. Cum'è TCDD Taşımacılık AŞ, simu onorati di cuntribuisce è serve l'industria di a nostra regione è di u nostru paese. disse.

Placca à quelli chì cuminciaru a mubilizazione di l'esportazione

Dopu à i discorsi, e placche sò state date à i dirigenti di l'imprese exportatrici è à quelli chì anu iniziatu a mubilizazione di l'esportazione. I Presidenti di a Càmera di l'Industria è u Cummerciu Uğur è Ermişler anu datu u lume verde è anu lasciatu u locu à i treni carichi di container. Trasformatori, mobili, unghie di filu, machini agriculi, terra sbiancante, marmura trasfurmata, alimenti è prudutti simili di 19 stabilimenti industriali in Balıkesir, Corea di u Sud, Arabia Saudita, Cina, Italia, USA, Emirati Arabi Uniti, Svizzera, Danimarca, esse mandatu in Azerbaijan, Lituania, Senegal, Germania, Africa è Russia da i porti di Bandırma è İzmir.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*