Balıkesir "Cerimonia di Mobilizazione di l'Esportazione di Container"

A "Cerimonia di Mobilizazione di l'Esportazione di Container" iniziata in u Centru Logisticu Balıkesir Gökköy hè stata ospitata da a Camera di Cummerciu di Balıkesir è a Camera di l'Industria di Balıkesir. Grazie à i prudutti di 2 cumpagnie in 19 treni chì partenu da Balıkesir à i porti di Aliağa è Bandırma, un totale di 5 milioni di dollari di esportazioni sò stati realizati.

Parlendu à a ceremonia, u presidente di a Camera di Cummerciu di Balıkesir, Fahri Ermişler, hà enfatizatu chì l'obiettivu di u 2023 hè di 1 miliardo di dollari in esportazioni, è hà spressu chì offrenu u so rispettu è amore in nome di a Camera di Cummerciu di Balıkesir à tutti quelli chì servenu, valorinu è cuntribuiscenu. A crescita di l'ecunumia di Balıkesir hà dichjaratu chì oghje hè statu fattu un passu assai impurtante per ghjunghje à u scopu minimu di esportazione di 500 miliardi di dollari di Turchia cù i nostri cummercianti, cummercianti è industriali. Cù sta mubilizazione, correremu manu in manu versu scopi più grandi cum'è Balıkesir in u prossimu periodu, è ghjunghjeremu questi scopi in u nostru paese. Hà cunclusu u so discorsu ringraziendu tutti quelli chì anu cuntribuitu.

A cerimonia hè stata assistita da u presidente di u Gruppu Günaydın Erol Günaydın, State Railways Transportation A.Ş. U Coordinatore di a Regione Egea Müslüm Yurdakul, u 3rd Manager Regionale di Ferrovie Statali Selim Koçbay, è i rapprisentanti di e cumpagnie chì cuntribuiscenu à a Mobilizazione di l'Esportazione anu assistitu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*