U record battutu Aliağa Ports Want Logistics Village

Cù l'investimenti portu fatti in l'ultimi anni, hà fattu un avanzu in a logistica; I porti di Aliağa, chì sò preferiti da l'esportatori è l'importatori cù u vantaghju di u tempu, u costu è a prufundità, cuntinueghjanu a so grande crescita in u cummerciu marittimu.

In u 2017, i record di tutti i tempi sò stati battuti in quantu à a gestione tutale, u numeru di navi entranti è a manipulazione di cuntenituri in i porti di Aliağa. A gestione totale di a carica in i porti di Aliağa in 2017 era di 55 milioni 635 mila. Mentre chì u numeru di navi chì arrivanu à i porti hè 5 mila 202; a manipulazione di u containeru era di 794 mila 342 TEU.

U novu scopu in i porti di Aliağa hè di diventà un portu di trasferimentu di container intercontinentale cù l'impattu pusitivu di l'investimenti portuali è di stabilisce un centru logisticu per furnisce più valore aghjuntu da a carica trattata in a regione.

Target 1 milione di TEU

Esprimendu chì i porti d'Aliağa avanzanu versu u piccu in u trasportu di cuntainer è ancu in a capacità generale di gestione di carichi è u trafficu di navi, u presidente di a Camera di Cummerciu di Aliağa, Adnan Saka, hà dettu: "Quandu i porti di containeri sò stati messi in opera in 2009, hè statu dettu chì ci saria Ùn esse micca trasportu di cuntainer in Aliağa, ma oghje, à a fine di 8 anni, parechji grandi porti in a manipulazione di container. Prevemu chì sta figura ghjunghjerà à 794 milione di TEU in un futuru vicinu. U numaru di navi entranti, chì era 1 10 anni fà, hà righjuntu 2 oghje, facendu u sicondu portu di Turchia cù u più altu trafficu di navi. In a gestione di a carica tutale, avemu righjuntu 500 milioni di tunnellate da 5 milioni di tunnellate oghje. Sti figuri, chì sò stati ghjunti in pocu tempu, palesanu un sviluppu tremendu. A torre è l'elice prudutte da e fabbriche di energia eolica è i trasformatori pruduciuti in a zona industriale urganizata sò ancu spediti da i porti di Aliağa. In u futuru, i muvimenti di logistica cù diversi prudutti aumenteranu ancu di più. Tutte queste figuri mostranu chì i porti di Aliağa sò unu di i pochi zoni portu più impurtanti in Turchia.

"Aliağa deve esse cunnessu à i corridori di trasportu glubale cù un centru logisticu da esse stabilitu"

Dichjarà chì Aliağa hà un grande putenziale cù a so pruduzzione industriale è l'investimenti energetichi, è chì l'infrastrutture logistiche è l'investimenti di u centru logisticu in a regione sò di grande impurtanza à questu puntu, Saka hà dettu: "A cumpetizione in u mondu di u futuru formarà u trasportu. i costi piuttostu chè i costi di produzzione. L'imprese cercanu modi per trasmette a so pruduzzione à i mercati glubale in u più prezzu è u modu più veloce. In altri palori, u scopu tutale hè di ottene a massima efficienza cù u minimu costu. L'investituri sò cuscenti di l'impurtanza strategica di i porti di Aliağa, chì ùn anu micca costi logistichi extra. Aliağa hè u centru di l'esportazione è l'importazione di a Regione Egea cù un volume di cummerciu esteru solu di 20 miliardi di dollari. Oltre à esse un putere di produzzione, Aliağa hà u putenziale di esse un centru di trasferimentu impurtante; Per quessa, duvemu trasfurmà a pusizione geo-strategica di Aliağa in un vantaghju per tutti i parti interessate. A nostra priorità deve esse di cumpletà l'investimenti chì cunnettanu i nostri porti in Aliağa cù u centru logisticu da esse stabilitu in u distrittu, prima l'un à l'altru è dopu à e zone industriali è i corridori di trasportu glubale ".

L'investimenti in trasportu aumentanu l'attrazione d'investimentu di Aliağa

Nutendu chì l'Anatolia Occidentale, in particulare Aliağa, Manisa è Denizli, chì sò in u centru di e rete di trasportu di terra, mare è ferrovia, hè diventata un puntu induve u cummerciu mundiale si apre, u presidente Saka hà dettu: "A continuazione rapida di Menemen - Aliağa - L'autostrada Çandarlı, U prughjettu di cunnetta u trasportu di merci in Anatolia à Aliağa è allargà a reta ferroviaria da Aliağa à Bergama rende a regione assai preziosa. À u listessu tempu, cù a fine di l'autostrade İzmir-Çanakkale è İzmir-İstanbul, Aliağa è a nostra regione diventeranu à tempu un centru logisticu è un centru di attrazione per l'investimenti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*