Chjama cumuna per u turismu in Bursa

U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Recep Altepe, hà dettu chì u putenziale turisticu di a cità hè altu è chì tutti duveranu fà un passu per u futuru di Bursa inseme à u puntu di prumuzione di a cità.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Recep Altepe, hà assistitu à a riunione di l'Associazione di Prufessiunali Turistici (Skal International) Bursa Branch tenuta à l'Hotel Almira.

Tirando l'attenzione à i valori di Bursa, u sindaco Altepe hà dettu chì Bursa, chì hà assai benedizioni è parechji lochi per visità è vede, ùn hè micca cunnisciutu è prumossu abbastanza.

Rimarchendu chì, malgradu l'elevatu putenziale turisticu di Bursa, hè ghjuntu in prima linea cù a so identità di cità di produzzione è industria in l'ultimi 50 anni, u sindaco Altepe hà dettu: "U nostru scopu più grande hè u sviluppu di Bursa in tutti i settori è in tutti i settori. À questu puntu, avemu pruvatu à fà i passi necessarii in u turismu. "Cumu pudemu apre a strada per l'industria, chì si pò fà inseme?" Pensendu chì, avemu ancu pruvatu à fà qualcosa cù a nostra propria forza ".

"Ci hè una grande opportunità, ma ùn pudemu micca aduprà pienamente"
Ricordendu chì ci era un grande prublema in l'alloghju in Bursa in u passatu, u sindaco Altepe hà dichjaratu chì sta questione hè stata pavimentata cù l'applicazione di 0,50 precedente per quelli chì custruiscenu alberghi è strutture turistiche. In questu modu, u sindaco Altepe hà dichjaratu chì u numeru di l'alberghi è i posti d'alloghju in Bursa hè aumentatu è l'alberghi sò stati offerti a pussibilità di "termale", è hà dettu: "Ci sò parechje bellezze in Bursa, in particulare in u patrimoniu storicu è culturale, in a muntagna, u mare è a costa, in ogni zona. Uludag hè un tesoru. In questu sensu, ci hè una opportunità veramente grande, ma ùn pudemu micca aduprà cumplettamente ", disse.

U presidente Altepe, riferenu à a necessità di agisce inseme per prumove pienamente i valori di Bursa, hà dettu: "Continuemu à mustrà u nostru megliu sforzu. Bursa ùn hè micca in u pianu strategicu per a costa, ma avemu trattatu e spiagge è tutta a costa hè stata rivisionata. Tutte e nostre spiagge, da Gemlik Narlı à Karacabey Kurşunlu, sò state disposte ".

Aghjunghjendu chì l'opere orientate à u turismu di a Municipalità Metropolitana continuanu, u sindaco Altepe hà ricurdatu l'opere restaurate di a cità è hà dettu chì Bursa hè stata inclusa in a Lista di u Patrimoniu Culturale Mondiale di l'UNESCO cù i so valori.

"Ùn pudemu micca uttene rapidamente a distanza chì vuliamu in Uludağ"
Enfatizendu l'impurtanza di Uludağ per Bursa, u sindaco Altepe hà dettu: "Avemu dettu chì Uludağ duveria avà esse sottu à l'amministrazioni lucali è chì Davos è altri centri eranu gestiti da e municipalità. Ma ùn avemu micca andatu assai luntanu. Avemu custruitu infrastrutture cum'è l'acqua è a fognaria, d'altri sò in finitu. A funivia hè stata custruita. Facemu intervenzioni ligati à i parcheghji, spergu chì i so prughjetti sò ancu finiti. Ma ùn pudemu micca ottene a distanza chì vuliamu rapidamente ", disse.
Fornendu infurmazioni nantu à i so travaglii, u sindaco Altepe hà dettu chì i prughjetti da a basilica in Iznik à u teatru è i forni di tile avanzanu rapidamente. Esprimendu chì l'Archeopark in Akçalar hè ancu un valore per u turismu, u sindaco Altepe hà dettu: "Cù u museu di fabricazione di coltelli apertu in Bursa a settimana passata, avemu purtatu 18 musei in a cità cum'è a municipalità metropolitana", è hà dettu chì i preparativi per 13. più musei cuntinueghjanu. Altepe spiegò chì Bursa Science and Technology Center (BTM) hè ancu un investimentu impurtante.

chjama di sustegnu
Enfatizendu chì Bursa accoglie prughjetti chì prumove a cità, l'urganisazioni culturali è sportive, ma tutti duverebbe piglià cura di ciò chì hè statu fattu, u sindaco Altepe hà dettu: "Cerchemu di fà u megliu in tuttu, ma questu hè ancu bisognu di sustegnu. Ùn hè micca abbastanza per fà u stadiu più grande è u più sviluppatu, perdemu di novu a partita naziunale à Eskişehir. In altri palori, pudemu piglià quì, ma ci sò fattori in questu, chì fattori sò quì, hè necessariu esaminà tuttu inseme. Perchè ùn hè micca publicatu quì ? Ellu disse: "Perchè ùn hè micca datu à Istanbul, probabilmente ùn hè micca datu à Bursa per ellu" è hà dettu chì anu da travaglià inseme per a cità è furnisce un lobby per prumove a cità.

Dichjarà chì a regione Hotsu in u centru di a cità serà un centru di attrazione chì aghjunghje un valore à u turismu, u sindaco Altepe hà dichjaratu ch'elli travaglianu ancu in a campagna, chì a regione di muntagna serà ancu sviluppata cù strutture turistiche, è chì travaglianu intensamente nantu à i prughjetti. U sindaco Altepe hà dichjaratu ch'elli travaglianu per aumentà l'accessibilità di Bursa è hà dettu: "Bursa hà fattu una longa strada, ma ci hè ancu assai travagliu da fà. Cum'è una industria, ci sò parechji passi chì avemu da fà inseme. Dimustremu e bellezze di a nostra cità cù unità è sulidarità, prumove a nostra cità, cusì a valutazione di a nostra cità aumenterà ", disse.