Tekkeköy Logistics Village aumenterà l'esportazioni di Samsun

U sindaco di a municipalità metropolitana di Samsun, Yusuf Ziya Yılmaz, hà dettu: "A custruzzione di u Village Logisticu di 50 milioni d'euro serà finita in 90 ghjorni".

U sindaco di a municipalità metropolitana di Samsun, Yusuf Ziya Yılmaz, hà accoltu u guvernatore di Samsun Osman Kaymak è i membri di a stampa in u situ di custruzzione di u Village Logistics, chì hè in custruzzione in u distrittu di Tekkeköy.

U sindaco Yılmaz, chì hà esaminatu i travaglii di custruzzione di u Villaghju di a Logistica inseme cù u guvernatore Kaymak è i ghjurnalisti, hà dettu chì u prughjettu di 50 milioni d'euro serà finitu è ​​messu in opera dopu à 3 mesi. U sindaco Yılmaz hà dettu: "Stu centru logisticu hè situatu nantu à una zona di 80 mila metri quadrati cù una zona chjusa di circa 700 mila metri quadrati. Per sintetizà perchè avemu cura di stu centru è perchè avemu bisognu, postu chì Samsun hè statu u centru di l'espurtazioni di tabacco in tutta a storia è u più grande portu di u Mari Neru hè statu custruitu in l'anni 1950 à u tempu di u tardu Adnan Menderes, Samsun. hè diventatu a porta di Turchia à u Nordu è diventa u centru di l'espurtazioni. In quelli anni, 7-8 cunsulati sò stati furmati in Samsun. Questu face Samsun una cità sperimentata in u cummerciu esteru è l'esportazioni. In ogni casu, dopu à a riduzzione di a produzzione di tabacco in l'anni dopu, Samsun ùn hà micca pussutu utilizà l'esperienza chì hà acquistatu da u tabacco è era un pocu tardu in l'usu di a so sperienza passata in u novu periodu di industrializazione. Per esse esportatu, duvemu avè un centru logisticu. "Se ùn avete micca l'infrastruttura di stu centru, ùn pudete micca urganizà u vostru portu per l'esportazioni, è l'esportatore soffre quandu hà da aspittà quandu vene à u vostru portu", disse.

"Prughjettu sustinutu da l'UE"

Rimarchendu chì stu prughjettu hè statu realizatu cù una cuncessione di l'Unione Europea (UE), u sindaco Yılmaz hà dettu: "Attualmente, sti servizii è facilità sò custruiti in Samsun cù una cuncessione totale di l'UE di 50 milioni d'euros. In 90 ghjorni, l'attività di custruzzione di sta facilità serà finita è seremu pronti per u funziunamentu. Avemu bisognu di trasfurmà stu locu in un putenziale chì aumenterà l'espurtazioni di u nostru paese. Turchia si batte cù tutte e so forza per ottene più esportazioni è un pruduttu naziunale grossu più crescente di circa un milione di dollari. 3-4 anni fà, u nostru pruduttu naziunale grossu era 600 miliardi di dollari. Avà avemu righjuntu circa 1 trilione di dollari. "Questa nostra lotta hè una lotta per fà di Samsun una basa d'esportazione", disse.

Parlendu dopu, u guvernatore di Samsun, Osman Kaymak, hà dichjaratu chì u Village Logisticu serà apertu in 3 mesi è hà dettu: "Invitemu e nostre cumpagnie chì anu bisognu di spaziu di almacenamentu logisticu à Samsun. Spergu chì, se i nostri cumpagnie utilizanu stu locu intensivamente, crede chì hà da fà una cuntribuzione significativa à l'esportazioni di Samsun è Turchia. A disoccupazione, l'espurtazioni è l'impieghi sò assai impurtanti per u sviluppu di a cità. Parmette una apertura cù tali prughjetti permanenti. "Avemu creatu una nova fonte di ingressu per Samsun, fora di e fonti di ingressu classicu", disse.

U sindaco Yılmaz è u guvernatore Kaymak anu visitatu ancu l'aeroportu di Samsun Çarşamba dopu à u Logistics Village è anu ricevutu infurmazioni nantu à i travaglii di infrastruttura in corso di a pista.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*