Compensazione di l'Aviazione Grazie à Cankesen

Ünsal Yıldırım, Capu di l'Ankara Branch No. 2, chì opera in a Direzzione Generale di DHMİ, è i membri di u cunsigliu di filiale anu pagatu una visita di ringraziu à u Ufficiale di Trasportu-Sen Presidente Can Cankesen.

Dopu à u risultatu pusitivu di a decisione YPK dopu chì l'Ufficiale di Trasportu-Sen hà firmatu u guadagnu di compensazione di l'aviazione in l'accordu di negoziazione cullettiva, u presidente di Ankara Branch No. 2 Ünsal Yıldırım è i membri di u cunsigliu di filiale, chì operanu in a Direzzione Generale di DHMI, vulianu ringrazià u presidente generale di l'Ufficiale di Trasportu-Sen, Can Cankesen, in nome di l'impiegati di DHMI.

U presidente Can Cankesen hà dettu: "A compensazione di l'aviazione hè stata una lotta à longu andà da u ghjornu chì aghju pigliatu u postu. Grazie à a nostra lotta in nome di u sindicatu, avemu assicuratu u pagamentu di l'indennità di l'aviazione in u cuntrattu cullettivu. "Da avà, continueremu à serve l'impiegati di u ramu di serviziu di trasportu cù novi successi", disse. U vicepresidentu İbrahim Uslu, Ümit Aydın, Kenan Çalışkan è Mehmet Yıldırım eranu ancu presenti à a riunione.

1 Comment

  1. Grazie à Cankes. Ci hè ancu impiegati di ferrovia attivi chì meritanu cumpensu simili. I travagliadori tecnichi chì facenu duveri difficiuli in ambienti aperti 7/24, indipendentemente da neve o invernu, aspettanu cumpensu.

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*