Cuuperazione trà TCDD è Ferrovie Sudan

Direttore Generale TCDD İsa Apaydın, hà visitatu Sudan Railways Corporation u luni 16 ottobre 2017.

Apaydın era accumpagnatu da i Direttori Generali di TÜLOMSAŞ, TÜVASAŞ è TÜDEMSAŞ di Filiali TCDD.

In u scopu di e negoziazioni; Hè statu firmatu un memorandum d'intesa, chì copre parechji temi cum'è e strutture ferroviarie esistenti in Sudan, a produzzione di veiculi rimorchiati, u fornimentu di materiali, veiculi è equipaghji per u mantenimentu di e linee, è a furmazione di u persunale tecnicu di u Sudan. Railways Corporation.

Direttore Generale TCDD İsa Apaydın è a delegazione accumpagnata in u so uffiziu, u Ministru Sudanese di Trasporti, Autostrade è Ponti Makkawi Mohammed Awad hà dichjaratu chì a cooperazione cumuna hè impurtante per u Sudan è chì i sviluppi in u campu di e ferrovie in Turchia sò seguiti da vicinu.

Idris Suleiman, Ministru Sudanese di a Cooperazione Internaziunale, hà assistitu ancu à a riunione trà e delegazioni è hà manifestatu a so satisfaczione per l'investimenti da fà cù Turchia in cunfurmità cù i miri è l'investimenti, chì sò inclusi in u pianu strategicu di u Sudan Railways Corporation è sustene. da u guvernu.

Nutendu chì i risultati pusitivi di a riunione trà e delegazioni emergeranu concretamente in un futuru vicinu, u Direttore Generale di TCDD İsa Apaydın Per d 'altra banda, hà dichjaratu chì i travaglii seranu cuminciati u più prestu pussibule è ch'ellu hà da seguità personalmente u pianu d'azzione, chì hà da principià cù a furmazione tecnica.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*