Yapı Merkezi hà pigliatu l'offerta di ferrovia di 1.9 miliardi di dollari solu da Tanzania

Yapı Merkezi, chì si trova in u 78u postu in a lista di i più grandi appaltatori di u mondu, hà ricevutu una offerta gigante da Tanzania. Yapı Merkezi, chì hà ricevutu u prughjettu di u trenu d'alta velocità di $ 1.2 miliardi cù u so cumpagnu portoghese in ferraghju, hà vintu a seconda fase di u stessu prughjettu per un valore di $ 1.9 miliardi per sè stessu.

In a dichjarazione fatta da Reli Assets Holding Company (RAHCO), a cumpagnia di i Ferroviari di Tanzania State, hè statu dettu: "Dopu à a valutazione di l'offerte, hè statu vistu chì Yapı Merkezi risponde à i requisiti tecnichi è finanziarii".

15 cumpagnie anu presentatu offerte per l'offerta.

U prughjettu di u trenu à alta velocità di a seconda fase, chì Yapı Merkezi hà guadagnatu cù 1.9 miliardi di dollari, si svolgerà trà Morogoro è Makutupora. A lunghezza tutale di a linea serà di 422 km. A linea in quistione serà capace di trasportà 17 milioni di tunnellate di carica annu.

A cumpagnia compie a linea è a mette in serviziu in 36 mesi.

Yapı Merkezi hà vintu l'offerta di a prima fase di 300 km trà Dar es Salaam è Morogoro in ferraghju cù u so cumpagnu portoghese Mota-Engil Engenharia per 1.2 miliardi di dollari.

Surghjente: Haberturk

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*