A custruzzione di u primu centru tematicu spaziale in Turchia hè in crescita

A custruzzione di u primu centru spaziale di Turchia, chì hè stata iniziata da BTSO in u scopu di u "Progettu Gökmen", hè in crescita.

Cù u sustegnu di u Ministeru di a Scienza, l'Industria è a Tecnulugia, u Cunsigliu di Ricerca Scientifica è Tecnologica di Turchia (TÜBİTAK) è a Municipalità Metropolitana di Bursa, u Gökmen Aerospace Aviation and Training Center (GUHEM), chì hè in costruzione in una zona di 13 mila metri quatratu, hè u megliu in Auropa è a prima aviazione 5 in u mondu quandu compie, è serà qualchissia da u centru spaziale.

GUHEM, chì accoglierà i meccanismi educativi è esibizioni ligati à u spaziu è l'aviazione, diventerà u centru più impurtante di Turchia in u campu di u spaziu è l'aviazione cù u so budget di 200 milioni di lire è l'architettura muderna.

Ci saranu simulatori di volu muderni à u primu pianu di GUHEM, induve circa 150 meccanismi interattivi, un centru di apprendimentu di l'aviazione è innuvazione spaziale, è un tunnel di ventu verticale.

À u sicondu pianu, chjamatu "pianu spaziale", l'infurmazioni nantu à l'avvenimenti atmosferichi, u sistema solare, i pianeti è e galaxie seranu presentati. Cù l'area di gravità zero in questu pianu, i visitori di u centru puderanu sperimentà l'ambienti spaziali.

A fundazione di u centru, chì hè stata stallata l'aostu passatu, hè prevista per esse cumpletata in un annu.

"ABBIAmu A LIBERA U PRIMU ASTRONAUTA DI TURCHIA DA BURSA"

U presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di BTSO, İbrahim Burkay, hà dettu chì u centru aumenterà a cuscenza di i ghjovani in l'educazione primaria è secundaria nantu à u spaziu è l'aviazione.

Burkay hà dichjaratu chì, in più di e spazii di mostra, u centru includerà ancu attelli è laboratorii induve si feranu prugrammi educativi chì attraeranu l'attenzione di i zitelli.

"I paesi chì anu voce in i settori di l'aviazione spaziale furmà ancu i so astronauti. In u nostru paese, chì hè ghjuntu à u puntu di pruduce u so satellitu domesticu, duvemu sensibilizà più in a nostra ghjuventù nantu à u spaziu è l'aviazione. In questu sensu, avemu u scopu di sensibilizà a nova generazione in u campu di u spaziu è l'aviazione, è in u risultatu di sti studii chì anu allargatu anni, vulemu caccià u primu astronauta di Turchia fora di Bursa ".

Esprimendu chì studii impurtanti sò realizati in i settori di u spaziu, l'aviazione è a difesa sottu a dirigenza di BTSO, Burkay hà dettu: "Bursa hà u putenziale di avè una parolla in l'industria aerospaziale è di difesa, trasfurmendu a so infrastruttura forte in settori cum'è a machina. , automobile è tessili. Per via di u nostru raggruppamentu è di u travagliu di a nostra associu, avemu furmatu una unione impurtante di forze riunendu e nostre imprese chì operanu in u settore. Bursa hà avà una voce in settori cum'è u spaziu, l'aviazione è a difesa, induve a produzzione di altu valore aghjuntu hè realizata ". utilizatu l'espressioni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*