Erdogan hà datu a data per u prugettu "Canal Istanbul".

U presidente è u presidente di l'AKP Erdoğan hà annunziatu chì a fundazione di "Canal Istanbul", chì hè stata lanciata cum'è un prughjettu alternativu di "via d'acqua" à u Bosforu, serà stallata à a fine di u 2017 o à u principiu di u 2018.

U presidente è u presidente di l'AKP, Recep Tayyip Erdoğan, hà parlatu à u Forum d'affari Türkiye-Serbia.

Erdogan, chì hà datu a data per u prugettu "Canale Istanbul", hà dettu:

Apertura di un novu canale parallelu à u Bosforu, chì chjamemu Canal Istanbul, hè un sognu è un sognu di u mio. Speremu, avemu da stabilisce a fundazione per questu, probabilmente à a fine di questu annu o à u principiu di u 2018.

Facendu una dichjarazione annantu à u terzu aeroportu in costruzione in Istanbul, Erdogan hà dettu: "U sforzu cuntinueghja per mette in serviziu a prima fase di u più grande aeroportu di u mondu in Istanbul à a fine di l'annu prossimu".

E camere prufessiunali è esperti definiscenu u prugettu "Canal Istanbul" cum'è un "scenariu di disastru per a cità" sociologicu è geopoliticu.

In una dichjarazione precedente, u deputatu di Istanbul di u Partitu Populare Republicanu (CHP) Gülay Yedekci hà dettu chì "Canal Istanbul" hè un scenariu di "disastru naturale" micca solu per Istanbul, ma per tutta a regione di Marmara.

Surghjente: Gazetekarinca.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*