UTIKAD 3rd Workshop Groups Workshop hà suscitatu un grande interessu da i membri

U terzu Workshop di Gruppi di Travagliu di l'Associazione Internaziunale di Fornitori di Trasportu è Logistica UTIKAD, chì piglia u pulsu di u settore, hè stata tenuta u marti 17 ottobre 2017.

L'attellu, induve l'attività 2017 di i Gruppi di Travagliu UTIKAD sò stati spartuti cù i membri è a strada di 2018 per l'industria logistica hè stata disegnata, hà attiratu una grande attenzione da i membri UTIKAD.

U Working Groups Workshop, urganizatu da UTIKAD per a terza volta quist'annu, hè statu tenutu u marti 17 ottobre 2017, à l'Elite World Europe Hotel, cù a participazione intensa di i membri UTIKAD. L'avvenimentu hà iniziatu cù u discorsu di apertura di u presidente di UTIKAD Emre Eldener; L'attività di l'Airline, Road, Seaway, Ferrovia è Intermodal è Gruppi di Travagliu Doganale è Magazzinu sò state spiegate.

L'attività di i Gruppi di Travagliu UTIKAD in 2017, chì anu evaluatu l'istituzioni per risolve i prublemi sperimentati in u settore logisticu è sviluppatu suggerimenti per u sviluppu di u settore logisticu turcu, sò stati spartuti cù i membri attraversu e presentazioni di i Presidenti di u Gruppu di Travagliu.

U presidente di UTIKAD Emre Eldener, chì hà fattu u discorsu d'apertura di l'attellu; "I nostri gruppi di travagliu risolve i prublemi di u settore sohbet Dapoi anni, cuntinueghjanu e so funzioni cum'è organismi di l'industria chì cercanu suluzioni prufessiunali per risolve questi prublemi. Nantu à e plataforme naziunali è internaziunali; "Hà luce nantu à a strada di micca solu i membri di UTIKAD, ma ancu di i ghjucatori è i partiti di l'industria logistica turca, revelendu dati impurtanti in quantu à a maturazione è u sviluppu di i prucessi di cummerciale in u settore".

Enfatizendu l'impurtanza di l'attellu chì riunisce i membri di UTIKAD à a fine di ogni annu, u presidente di UTIKAD Eldener hà dettu: "Questu attellu offre una opportunità impurtante per noi di revelà a mappa di strada per l'annu prossimu. "Spergu chì à a fine di l'attellu, induve i nostri Presidenti di u Gruppu di Travagliu sparteranu cun noi i riassunti di tutti i temi discututi, discututi, suggeriti suluzioni in i gruppi di travagliu per tuttu l'annu, è spartuti cù u publicu è u settore, avemu determinerà quali temi anu da vene à u primu pianu in 2018 ", disse.

Eldener, chì hà ancu fattu una presentazione nantu à u futuru di l'industria logistica in u quadru di u so discorsu di apertura, hà dettu: "Un prucessu di cambiamentu impurtante aspetta a nostra industria. In un periodu di 10 anni, avemu da travaglià cum'è una cumpagnia di software-IT, micca cum'è un urganizatore di trasportu. "Avemu da seguità attentamente l'effetti di l'Industria 4.0 è applicà à i nostri modi di fà affari", disse.

À a fine di u so discorsu, Eldener hà ringraziatu i Presidenti di u Gruppu di Travagliu, cumpostu di Membri di u Cunsigliu, è i membri di u Gruppu di Travagliu per avè dedicatu tempu è sforzu à questi studii impurtanti in UTIKAD in tuttu l'annu.

U Direttore Generale di UTIKAD, Cavit Uğur, chì hà moderatu u Workshop di Gruppi di Travagliu dopu chì u Presidente di UTIKAD Emre Eldener, hà spiegatu a furmazione di i gruppi di travagliu, i so metudi di travagliu è u prucessu di l'attellu à i participanti. Dichjarà chì i Gruppi di Travagliu sò a cucina di UTIKAD, Cavit Uğur hà dettu: "I Gruppi di Travagliu UTIKAD valutanu assai prublemi è spazii di sviluppu sia in u publicu sia in u nostru settore cù e riunioni chì facenu almenu una volta à u mese durante l'annu, è valutanu. l'opinioni di UTIKAD, e dumande di u settore, è l'istituzioni è l'urganisazioni pertinenti in u risultatu di i studii, trasmette à e piattaforme. "Mentre vi trasmettemu questi sviluppi durante l'attellu, pruveremu ancu di risponde à e dumande in a vostra mente è di determinà ciò chì avemu bisognu di travaglià in u settore l'annu prossimu", disse. Uğur hà ancu dumandatu una participazione interattiva da tutti i participanti.

I TESTI DI Gruppi di travagliu FATTU UNA PRESENTAZIONE UNA PER UNA
In l'attellu induve i Presidenti di u Gruppu di Travagliu UTIKAD anu pigliatu a parolla unu per unu, u presidente di u Gruppu di Travagliu Ferroviario è Intermodale İbrahim Dölen hè statu u primu à piglià u podium. Dölen hà parlatu di i temi prominenti di u Gruppu di Travagliu Ferroviario in 2017, 'DD - Applicazioni di Certificatu d'Autorizazione di l'Organizzatori di Cumpagnia chì Detenenu Certificatu d'Autorizazione R2, Incentivi per u Trasportu Intermodale, Trasferimentu di Processi Doganali in Trasportu Intermodale à Media Elettronica, Spese Alte Incontrate in Terminali Intermodali. , Problema di Refugee è Ferrovia. Hà infurmatu à i participanti nantu à "Studi di Cunsigliu di Coordinazione". İbrahim Dölen hà dettu: "Un guadagnu impurtante hè statu ottenutu per a nostra industria rimuovendu l'obbligazione di pagà a tarifa d'autorizazione, in particulare per e cumpagnie chì detenenu Certificati d'Autorizazione R2, durante e so applicazioni DD - Certificatu di Autorizazione di l'Organizzatore. "Avemu salvatu e nostre cumpagnie cù u Certificatu d'Autorizazione R2 da un costu di 50 mila lire", disse.

Dopu à Dölen, u presidente di u Gruppu di Travagliu di UTIKAD Seaway Cihan Yusufi hà pigliatu u so postu à u podium. Yusufi, Articuli di l'agenda 2017 di u Gruppu di Travagliu Marittimu, 'Carichi di Demurrage è Carichi Undrawn, Problemi Incontrati in u Prucessu di Notificazione DBA, Termini di Dichjarazione Riassuntu è Informazioni GTIP in Dichjarazioni Riassunti, Evaluazioni nantu à i servizii di Linea Internaziunale, Interviste cù Rappresentanti di Operatori Portuali è Navi. Cumpagnia di Pruprietà, Hà datu infurmazioni à i participanti nantu à e Visite Fatte è e Reunione Assistite. Dichjarà chì u travagliu realizatu in tuttu l'annu hè di grande impurtanza per i ghjucatori di u settore, Yusufi hà datu u missaghju: "Com'è UTIKAD, u nostru travagliu continuarà". Spieghendu chì a Guida di Carichi Unauled preparata da u gruppu di travagliu hè stata ancu trasmessa à i membri, Yusufi hà dichjaratu chì stu travagliu serà constantemente aghjurnatu è cuntinuatu.

Parlendu dopu à Cihan Yusufi, u presidente di u Gruppu di Travagliu Aereo Mehmet Özal hà mintuatu l'articuli di l'agenda di u gruppu di travagliu: "Turkish Cargo and UTIKAD Joint Workshop, UTIKAD Articulu nantu à a Cunversione di AHL Cargo Office Rentals da US Dollars à TL, Studii nantu à e-AWB Sistema, Spiegò à i participanti in dettaglio i sviluppi riguardanti u Prughjettu di Operazione di Magazzini Duty-Free di UTIKAD in u Novu Aeroportu, Tariffe di Storage, Formazione di Sensibilizazione di Merchandise Periculose, IFACP, Visite è Incontri Settoriali. Ellu hà sottolineatu chì e tematiche relative à u settore seranu seguite strettamente in 2018.

U presidente di u Gruppu di Travagliu di l'Autostrada Ekin Tırman, in a so presentazione, hà evidenziatu i punti culminanti di u 2017 cum'è "Progettu di Regulamentu di Trasportu Stradale, fallimentu di Raccolta di Pedaghji d'Autostrada è Ammende di Traffico da Veiculi cù Targhe Straniere, Limiti di Pesu di Veiculi chì Viaghjanu in Autostrade, File di Vehicle Longu à Kapıkule Border Gate, Sicurezza di Merchenzie Periculi.' Hà spartutu i so sviluppi è l'opinioni nantu à l'Impiegazione di Consulenti, 2017 FIATA Highway WG Meetings, Visits and Meetings Participatu. Tırman hà dettu: "Segueremu assai prublemi chì sfidanu a nostra industria per parechji anni in u periodu à vene. "Cuntinueremu e nostre visite in faccia cù l'autorità per spiegà i nostri prublemi in dettagliu", disse.

L'ultima presentazione di l'attellu hè stata fatta da Rıdvan Haliloğlu, presidente di u Gruppu di Travagliu Doganale è Magazzinu. In a so presentazione, Haliloğlu hà dichjaratu chì, in più di i studii nantu à a Nova Legge Doganale, "Studi di u Cunsigliu di Facilitazione di u Cummerciu, Studii nantu à l'Organizzatori di l'Opere di Trasportu per Travaglià cù Consulenti Doganali, Studii nantu à l'Apertura di Magazzini, Servizi Ecunomichi Autorizzati".

Spiegò in dettagliu à i membri di l'UTIKAD i sughjetti "Studi nantu à u Statutu di l'Operatore, Manuale di Procedure di Liquidazione, Cullaburazioni cù Altri Gruppi di Travagliu, Incontri Settoriali è Visite". Rıdvan Haliloğlu hà enfatizatu chì i sviluppi in u Cunsigliu di Facilitazione di u Cummerciu sò di grande impurtanza per u sviluppu di u settore logisticu è di u nostru paese.

U Workshop UTIKAD Groups Workshop hà finitu cù u discorsu di u presidente Emre Eldener, dopu avè rispostu à e dumande di i membri è avè ricevutu suggerimenti per temi chì duveranu esse inclusi in l'agenda in 2018.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*