İzmir, a prima cità turca inclusa in a reta europea di percorsi ciclistici

L'applicazione di a Municipalità Metropolitana di İzmir per entra in a Rete Europea di Percorsi Ciclisti (EuroVelo) hè stata appruvata. L'estensione di l'esistente Strada Mediterranea di 5888 chilometri parterà da Dikili è finisce in Selçuk. I turisti in bicicletta ghjunghjeranu in Izmir per mare via l'isule greche di Lesbos è Chios. Quandu i travaglii preparatori necessarii per a reta di bicicletta di 491 chilometri sò finiti, ECF (Federazione di i Ciclisti Europei) includerà ufficialmente Izmir nantu à a strada EuroVelo 8. Izmir serà a prima cità da Turchia à esse inclusa in EuroVelo.

A mossa di a Municipalità Metropolitana di Izmir, chì hà fattu passi impurtanti per u sviluppu di u turismu in Izmir, per esse inclusa in l'EuroVelo (Rete Europea di Itinerari Ciclistichi), chì hà una ecunumia annuale di circa 7 miliardi d'euros, hà risultatu in successu. A participazione di a Municipalità Metropolitana di İzmir, chì si applica à a Federazione Europea di Ciclisti (ECF) per a strada Mediterranea EuroVelo 16, chì hè adattata per İzmir da 8 rotte diverse, hè stata appruvata.

A reta di 5888 chilometri di piste di bicicletta in a direzzione Est-Ovest, partendu da a cità di Cadiz in Spagna, in a cità di Atene, in Grecia è ancu in Cipru, aumenterà à 6379 chilometri cù l'aghjunzione di İzmir. Izmir serà a prima cità da Turchia à esse inclusa in EuroVelo. L'amatori di ciclismu chì volenu vene à Izmir, chì si trova nantu à l'estensione di a Ruta Mediterranea EuroVelo 8, puderanu attraversà da Chios à Çeşme o da l'isula di Lesbos à Ayvalık per mare è via Dikili à Bergama, Aliağa, Foça. , Sasalı, Urla, Çeşme, Alaçatı, Seferihisar, Arrivà à Selçuk da Gümüldür. Sta reta, chì unirà ancu i quartieri di Bergama è Selçuk, chì sò nantu à a lista di u Patrimoniu Mondiale di l'UNESCO, serà di 491 chilometri. A Federazione Europea di Ciclisti (ECF) aghjunghje ufficialmente a strada di Turchia à EvuroVelo in 2019, dopu chì i preparativi necessarii sò finiti nantu à a strada. Duranti stu periodu, a Municipalità Metropolitana di İzmir realicerà travaglii di pavimentazione di asfaltu in i punti richiesti in cunfurmità cù e norme ECF nantu à a strada, è i segni di direzzione seranu posti nantu à a strada; Si ferà scontri cù i rapprisentanti di u settore turisticu, l’operatori lucali, l’urganisazioni non governamentali è i merri per informà è prumove a strada.

A strada più attrattiva
I funzionari di a municipalità metropolitana di İzmir anu dichjaratu chì İzmir accoglierà una parte assai impurtante di e rete EuroVelo cù e so ricchezze naturali è culturali è u so forte putenziale turisticu, è anu dettu: "Avemu cuncepitu a nostra strada in modu chì i turisti in bicicletta ponu accede à a maiò parte di a natura naturali. e attrazioni culturali in a nostra cità. Mentre cunnetta in basa di e cità antiche, u percorsu permetterà ancu à i visitori di sperimentà parechji valori culturali è naturali unichi in a zona lucale. Frà questi punti di attrazione sò İzmir cù i so 8500 anni di storia, Pergamu è Efesu, e duie cità più grande di l'antica costa Egea, e cità ioniche, Pergammon, a patria di a pergamena, u Parcu Naturale di a Vita, unu di i più grandi d'Europa, l'Omeru. casa İzmir, Mimas è I tarri induve a leggenda di Narcisu è u viaghju di l'Odissea hè accadutu, Foça è Mordoğan, l'ultimu habitat di a foca monaca mediterranea in a baia, Alaçatı, unu di i centri di windsurfing è kitesurf più impurtanti in u mondu, surgenti termali. in Dikili è Balçova, İzmir fundata da Alessandru Magnu, Ci preparamu per affascinà l'amatori di bicicletta cù u Santuariu di l'uccelli, induve si trova a 3ª isula di flamingo più grande di u mondu, è parechje altre attrazioni.

Cuntribuzione à l'ecunumia di Izmir
I turisti in bicicletta chì visitanu İzmir passeranu per parechji insediamenti di diverse scale nantu à a strada da Dikili à Selçuk. In issi insediamenti, scontranu assai alternative diverse è ricche in quantu à l'alloghju è à a gastronomia. Questi insediamenti seranu ancu punti induve i bisogni cum'è shopping, riparazione di bicicletta o a pruvista di l'equipaggiu necessariu ponu esse soddisfatte. L'itinerariu mediterraneu EuroVelo 8 sustene u sviluppu di settori di u turismu alternativu cum'è a gastronomia è l'agroturismu in İzmir. Farà cuntributi significativi à l'economia di İzmir.

Cosa hè EuroVelo?
EuroVelo hè un totale di 70 rotte ciclistiche di longa distanza, di quali 45 mila km sò stati cumpletati, più di 16 mila km. I percorsi ciclistici EuroVelo sustenenu u prestigiu di e cità in i paesi chì passanu è u sviluppu di a struttura socio-ecunomica. Hè un mudellu di turismu alternativu sustenibile sustinutu da u Cumitatu Turismu è Trasportu di u Parlamentu Europeu. Hè amministratu da a Federazione Europea di Ciclisti ECF, cù sede in Bruxelles / Belgio. Hè dichjaratu chì a reta di u turismu in bicicletta EuroVelo porta circa 14.5 miliardi d'euros di ingressu grossu annu, 6.4 miliardi d'euros cù 46 milioni di tour in bicicletta d'alloghju è 700 milioni d'euros cù 7 milioni di tour di ghjornu.

Chì paesi sò nantu à a Strada di u Mediterraniu ?
L'EuroVelo 16 Mediterranean Route, unu di i 8 percorsi ciclismi longu di EuroVelo, parte da Spagna. Cuntinueghja per Francia, Monoco, Italia, Slovenia, Croazia, Bosnia-Erzegovina, Montenegro, Albania è passa per 11 paesi, à dì a Grecia è Cipru. Ci sò 23 siti di u patrimoniu mundiale è 712 spezie di pisci unichi in a Regione Egea nantu à a strada. Cù l'aghjunzione di İzmir à sta reta, a lista cresce.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*