Izmir Metropolitana Migratu à Crisis Municipality

a crisa metropolitana di Izmir hè passata à a municipalità
a crisa metropolitana di Izmir hè passata à a municipalità

A municipalità metropolitana di Izmir hà iniziatu à implementà a municipalità di crisa per via di u focu di coronavirus.
Sindaco Metropolitanu Tunç Soyer"Cumu a municipalità metropolitana di Izmir, avemu introduttu una nova legislazione nantu à a municipalità di crisa implementendu una pratica chì ùn hà precedente in Turchia", disse.

A Municipalità Metropolitana di Izmir hà implementatu un novu mudellu di strutturazione per truvà suluzioni immediata à i prublemi di salute, ecunomichi è suciali causati da l'epidemie di coronavirus. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerHè stata preparata una direttiva chì regula i principii di travagliu di u novu mudellu di gestione chjamatu "municipalisimu di crisi". Ministru Tunç Soyerhà tenutu a so prima riunione cù u Cunsigliu Supremu di Gestione di Crisi in linea. À a riunione, e cundizioni straordinarie causate da u coronavirus sò state discusse.

Dichjarà chì l'obiettivu hè chì a municipalità piglia decisioni veloci, per assicurà a coordinazione è a cooperazione cù l'unità pertinenti di u statu, è per superà a crisa cù u minimu dannu. Tunç Soyer, "Cumu a municipalità metropolitana di Izmir, avemu presentatu una nova legislazione nantu à a municipalità di crisa implementendu una pratica chì ùn hà micca precedente in Turchia. "Questa direttiva guiderà e municipalità chì cercanu di truvà suluzioni istantanee in questu ambiente di crisa", disse.

Emergenu novi spazii di duvere

Sottulineendu chì a direttiva municipale di crisa impone novi rispunsabilità à tutte e unità municipali al di là di u funziunamentu attuale. Tunç Soyer, "In questu periodu, chì chjamemu cumuna di crisa, ognunu avarà novi duveri fora di u so travagliu. Per esempiu, a logistica vene à u primu postu durante u periodu di municipalismu di crisa. U prublema di logistica ùn hè micca in prima linea in a municipalità in circustanze normali. Oghje, hè unu di i nostri principali spazii di travagliu. A salute è l'educazione sò a stessa manera. A direttiva di a cumuna di crisa ci permetterà ancu di esse preparatu per stu prucessu, chì ùn hè micca sicuru quandu finisce. Ancu s'è stu prucessu hè vistu cum'è legatu à a salute, a crisa averà ancu cunsequenze ecunomiche è suciali. "E municipalità anu assai travagliu da fà nantu à questi prublemi", disse.

Presidente Tunç Soyer Dopu avè avvistatu tutti i gestiunari è i burocrati per piglià un rolu attivu in u novu periodu, hà dettu: "Avemu bisognu di rompe tutte e rutine. Ùn lasceremu mai i nostri duveri municipali primari. "Quandu sta crisa hè finita, realiceremu i prughjetti chì avemu messu in attesa senza alcuna interruzzione", disse.

Ci sò trè tavulini principali

Sicondu a direttiva di a municipalità di crisa, chì copre a municipalità, i so affiliati è tutte e cumpagnie affiliate, trè consiglii principali sò stati stabiliti per piglià rapidamente è implementà e decisioni in quantu à a gestione di a crisa. U Cunsigliu Supremu di Gestione di Crisi includerà u sindaco, u secretariu generale, i secretari generali diputati, i direttori generali ESHOT è İZSU, cunsiglieri presidenziale se ne necessariu, è ancu rapprisentanti di e camere prufessiunali, organizzazioni non governative è sindicati. U Cunsigliu Esecutivu di Gestione di Crisi includerà u sindaco, u sicritariu generale è un senior manager. U Cunsigliu Scientificu sustenerà sti dui bordi principali.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*