U presidente Gürkan Alparslan hà esaminatu i travaglii stradali di Türkeş Boulevard

U presidente gurkan hà esaminatu i travaglii di strada
U presidente gurkan hà esaminatu i travaglii di strada

U sindaco di a municipalità metropolitana di Malatya, Selahattin Gürkan, hà inspeccionatu a strada di custruzzione di 25 metri aperta cum'è una strada alternativa à a strada circundante.

Facendu una dichjarazione quì dopu l'ispezione, u sindaco Gürkan hà dettu: "Avemu inspeccionatu i travaglii stradali di Alparslan Türkeş Boulevard, chì partenu da u ponte Ergenekon, in situ. Avemu vistu è inspeccionatu u travagliu fattu in situ. Vogliu ringrazià i nostri squadre di a Strada di a Municipalità Metropolitana è u Dipartimentu di Asfaltu.

"In questu periodu quandu u virus Covid-19 affetta u mondu è u nostru paese, e nostre unità pertinenti travaglianu duramente per prevene l'interruzzione di i servizii mentre luttanu contru u virus cum'è una municipalità metropolitana", disse.

U sindaco Gürkan hà dettu: "Una strada alternativa, chì chjamemu a seconda strada, hè stata aperta in Malatya dapoi parechji anni. Sta strada hè stata largamente asfaltata. I travaglii di pavimentazione è illuminazione, chì ora chjamemu strutture artistiche, sò stati iniziati.

Sti travaglii seranu compie in pocu tempu. Per a prima volta, culligaremu una strada alternativa à l'assi principale, chì chjamemu una strada alternativa, cù a strada Sivas.

Se stu boulevard hè apertu, serà cunnessu à a Strada di l'Anello di u Nordu da un latu, à a Strada di a Cintura di u Nordu da l'altra parte, à e strade alternative da l'altra parte, è à l'ospedali nantu à l'assi dritta, è à a strada di Ankara longu. cù Sivas Road and Industry nantu à l'assi manca.

Avemu aumentatu a nostra strada di 4 corsie esistenti à 3 corsie, 3 in uscita è 6 in entrata. À a strada, un parcheghju à dui sensi, a cunnessione cù a nova strada alternativa, è i travaglii di paisaghjolu seranu prestu aperti à u serviziu di tutti i nostri citadini.

Quandu avemu ghjuntu è in e valutazioni chì avemu fattu, avemu vistu chì u prublema più grande di Malatya era u trasportu è u trafficu.

Per d 'altra banda, simu cunsiderendu una cunnessione à a strada di u Cintu Sudu cù una strada alternativa in Yakinca. L'annu dopu, avemu principiatu tutte e prucedure d'espropriazione in quantu à a Strada di a Cintura di u Nordu.

Vulemu compie l'espropriazione di a Strada di a Cintura di u Nordu è principià i travagli di asfaltatu quì l'annu prossimu.

In u quadru di u prutucolu ch’avemu fattu cù u Dipartimentu di l’Autostrade, u nostru travagliu è l’iniziativi cuntinueghjanu à custruì u Viaductu di a Ferma di a Signora, chì chjamemu viaduttu di a Cintura di u Nordu, in u quadru di u Dipartimentu di l’Autostrade.

Vogliu ringrazià u nostru staffu chì hà realizatu sti travaglii. "Spergu chì queste opere portanu bona furtuna à Malatya è à tutti", disse.

U capu di quartiere di Özalper Ramazan Korkmaz hà dettu: "Vogliu ringrazià u nostru sindaco di a municipalità metropolitana Selahattin Gürkan è tutta a squadra per u travagliu di arrangiamentu di l'intersezzione è l'edificiu di serviziu custruitu da u nostru dipartimentu di u focu.

Sta intersezzione; Quasi 100 mila citadini sò nantu à a parte superiore di a strada, cù Tecde, Özalper, Turgut Özal è Şeyh Bayram chì venenu da quella regione, è postu chì questu hè un shortcut è u puntu di junzione di quasi 40 - 50 mila citadini da Boztepe è Yeşiltepe, un travagliu impurtante hè realizatu.

"Sustemu cumplettamente i sforzi di u nostru sindaco metropolitanu per stà in casa, ùn esce micca, ci hè a pace in casa", hà dettu nantu à e social media, per via di u travagliu chì hà fattu per via di u focu di virus Covid-19.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*