L'industriali di Erzurum volenu una ferrovia

Investitori in Erzurum 2nd Zona Industriale Organizzata si sò riuniti in a seconda reunione di cunsultazione tenuta in Erzurum Chamber of Commerce and Industry (ETSO).

  1. A riunione, chì hè stata tenuta sottu a coordinazione di u Direttore Regionale OIZ Fırat Karakaya, era presiduta da u presidente di l'Assemblea ETSO è u vicepresidentu di a delegazione imprenditoriale 2nd OSB Saim Özakalın. Parlendu à a riunione assistita da i rapprisentanti di e cumpagnie chì sò stati attribuiti terreni in a prima tappa, u Vicepresidente di u 1u Cumitatu Imprenditore OSB, Saim Özakalın, hà dichjaratu chì i travaglii di scavi in ​​a regione cuntinueghjanu è chì sò in coordinazione cù l'investituri. per realizà questi travaglii, chì sò realizati cù i cuntributi di u guvernatore, a municipalità metropolitana è l'ETSO, senza alcuna disrupzione. Nutendu chì a 2ª Direzzione Regiunale OIZ furnisce un supportu tecnicu è infrastrutturale à l'investitori cù tutte e so facilità è u persunale, Özakalın hà dichjaratu chì, in più di a prima tappa, u travagliu nantu à a seconda tappa di 2 ettari cuntinueghja senza interruzzione è chì s'impegnanu à assicurà chì l'imprenditori. chì hà da invistiscia in Erzurum ùn sperienze carenza di terra spressu.
  2. LINEA JOINT À OIZ

TCDD Taşımacılık A.Ş hà participatu à a riunione à l'invitu di u presidente di l'Assemblea ETSO è u vicepresidentu di a 2ª Delegazione di l'Imprenditore OSB, Saim Özakalın. Sivas Logistics Service Manager Yusuf Yüksel hà datu à l'investituri infurmazioni nantu à i servizii di logistica di a Ferrovia Baku-Tbilisi-Kars è TCDD, chì seranu cumplettamente operativi prestu, è hà rispostu à e dumande.

À a riunione, Yusuf Yüksel, chì hà fattu una dichjarazione dopu chì Özakalın hà spressu l'impurtanza di stabilisce una linea di junzione à a regione da a ferrovia chì passa vicinu à a 2ª OIZ, hà dichjaratu ch'ellu seria assai interessatu in u prublema è hà enfatizatu chì anu realizatu questi. travaglia meticulosamente per a facilità di servizii logistichi. Yüksel hà dichjaratu ch'ellu scriverà a dumanda in quantu à a creazione di una linea di junction à a 2nd OIZ in u so rapportu è hà sottolineatu chì hè impurtante chì a linea sia operativa simultaneamente cù l'investimenti in a 2nd OIZ.

U Manager di Logistica di TCDD Erzurum, Sebahattin Demir, hà dettu chì l'omi d'affari ponu uttene infurmazioni da elli nantu à tematiche relative à i servizii di logistica di e ferrovie.

I rapprisentanti di l'imprese di l'investitori chì assistenu à a riunione anu ancu nutatu chì avarianu principiatu a custruzzione dopu à a fine di u travagliu di scavi in ​​a regione è ringraziavanu a 2ª gestione OIZ è u persunale di a direzzione regiunale per u so sustegnu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*