OMSAN hè u primu operatore di treni di u settore privatu

ferrovia omsan
ferrovia omsan

Sottu l'auspici di u Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni, Ahmet Arslan, in u scopu di a liberalizazione di u trasportu ferroviariu è l'apertura à a cumpetizione, u protocolu riguardanti l'affittu di locomotive è vagoni cù a cooperazione di TCDD Taşımacılık AŞ è OMSAN Lojistik AŞ hè stata tenuta u 13 d'ottobre 2017 in a sala di riunioni di u Ministeru UDH à 16.00 firmatu.

A cerimonia hè stata ancu assistita da u Sottosegretariu di u Ministeru di UDH Suat Hayri Aka, Direttore Generale di TCDD. İsa Apaydın, TCDD Taşımacılık AŞ Direttore Generale Veysi Kurt, TCDD Taşımacılık AŞ Direttore Generale Deputy Çetin Altun, dirigenti è membri di a stampa.

"15 locomotive elettriche è 350 vagoni di minerali sò stati affittati da TCDD Tasimacilik AS"

Evaluendu u protocolu firmatu da u Direttore Generale TCDD Taşımacılık AŞ Veysi Kurt è u Direttore Generale OMSAN Lojistik AŞ Mehmet Hakan Keskin, u Ministru di l'UDH Arslan hà dettu chì anni di sforzu intensu per a liberalizazione di u trasportu ferroviariu hà risultatu in successu, chì hà trovu una basa legale cù a Legge. N ° 6461 nantu à a Liberalizazione di u Trasportu Ferroviariu, è chì u regulamentu Dichjarà chì a Direzzione Generale di TCDD hè l'operatore di l'infrastruttura ferroviaria è TCDD Taşımacılık AŞ hè definitu cum'è l'urganizazione di l'operatore di treni ferroviari è hà iniziatu a so attività da u 01 di ghjennaghju di u 2017. , disse: "Oghje scuntremu a prima cumpagnia di u settore privatu di u nostru paese nantu à a ferrovia. OMSAN Lojistik AŞ hè diventata a cumpagnia cù u statutu di "u primu operatore ferroviariu privatu" per via di a so applicazione à a Direzzione Generale di Regolamentazione Ferroviaria. A cumpagnia hà affittatu 15 locomotive elettriche è 350 vagoni di minerale da TCDD Taşımacılık AŞ per esse aduprate in u trasportu di minerale nantu à a pista Demirdağ-İskenderun. disse.

"Avemu cunsideratu u trasportu ferroviariu cum'è una pulitica statale di novu"

Enfatizendu chì TCDD Taşımacılık A.Ş., mentre furnisce servizii di trasportu di merci è di passageri di megliu qualità in u settore, hà cuntribuitu à u sviluppu ulteriore di u settore ferroviariu cù a cooperazione di i settori publicu è privatu, cum'è tistimuniatu oghje, Arslan hà dettu annantu à e critiche. riguardu à a prolongazione di u prucessu di liberalisazione in a ferrovia : « Davanti à i nostri guverni ci era un settore chì hè statu scurdatu di mezu seculu. Per chì stu settore sia apertu à a liberalizazione, parechje misure anu da esse pigliatu è l'infrastruttura attribuita. Trà u 1951 è u 2004, un totale di 18 chilometri di ferrovia sò stati custruiti, cù una media di 945 chilometri annu. Pensate à questu, solu 18 chilometri à l'annu ... Ùn ci hè più cà Gölbaşı da quì ... Noi, invece, avemu cunsideratu u trasportu ferroviariu cum'è una pulitica statale di novu è hà realizatu u travagliu più intensu nantu à e ferrovie. Finu à oghje, avemu custruitu 1.213 6 km di linee di treni à alta velocità, chì ci facenu u 8u è u 10.959u operatore di treni à alta velocità in u mondu. Avemu aumentatu a Rete Ferroviaria da 12.532 chilometri à 2.449 chilometri. Avemu aumentatu a nostra lunghezza di Signal Line da 5.462 chilometri à 2.122 chilometri. Avemu aumentatu a nostra lunghezza di a Linea Elettrica da 4.350 chilometri à 10 chilometri. Avemu rinnuvatu più di 7 mila chilometri di linee ferroviarie.Custruemu XNUMX Centri Logistici. Avemu apertu Marmaray. Avemu finitu u prughjettu di a ferrovia Baku-Tbilisi-Kars è hà iniziatu a prova. "

"L'agulla si muove constantemente nantu à a ferrovia"

Enfatizendu chì 223,4 milioni di passageri sò stati trasportati in Marmaray finu à avà, è 35,1 milioni di passageri in YHT, Arslan hà dettu: "Mentre TCDD Tasimacilik AŞ hà purtatu un totale di 2016 milioni di passageri in 89, hà righjuntu 2017 milioni di passageri in i primi 9 mesi di u 61,7. . Comu pudete vede, l'agulla si move constantemente in sopra à e ferrovie. Cuntinuemu stu cursu. Per u 2023, avemu u scopu di custruisce 3 mila chilometri di ferrovia, di i quali 500 mila 8 chilometri sò à alta velocità, 500 mila 1.000 chilometri sò veloci è 13 chilometri sò ferrovie cunvinziunali. In u quadru di stu scopu; U travagliu di custruzzione cuntinueghja nantu à 3 mila 953 chilometri. U travagliu di preparazione di studiu-prughjettu di a linea ferroviaria d'alta veloce è d'alta velocità di 5 277 km cuntinueghja. Avanzamu passu à passu versu l'obiettivu di ghjunghje à una lunghezza totale di a ferrovia di 2023 mila chilometri in 25 ". hà dettu.

A linea Baku-Tbilisi-Kars apre u 30 d'ottobre

Dà a bona nutizia chì a linea ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars, chì hè stata sottumessa à teste per circa 2.5 mesi, serà messa in serviziu da Baku u 30 d'ottobre cù a participazione di u nostru presidente, u presidente di l'Azerbaijan è i rapprisentanti di Georgia. , Arslan hà dettu: "U trenu vene da Baku à Kars da a nova linea senza interruzzione. . Dopu, duv’elli volenu piglià a carica, o ponu scaricallu in u Mediterraniu, o mandallu in Auropa, à a punta più uccidintali di u nostru paese, senza interruzzione ». disse.

Scopemu una Ferrovia più forte cù a cooperazione di u settore publicu-privatu

Arslan hà dichjaratu chì mentre a qualità di l'infrastruttura ferroviaria hè stata migliurata da u Ministeru di l'UDH, a Direzzione Generale di TCDD è AYGM, TCDD Taşımacılık AŞ realicerà u trasportu cun l'intelligenza di u settore privatu, è u settore privatu aumenterà gradualmente in questu settore, u Ministeru hà da cuntinuà à sustene, è sò cuntenti chì u settore privatu hè interessatu à a ferrovia, disse: "Avemu travagliatu per a furmazione di un mercatu ferroviariu liberalizatu cù cundizioni di cumpetizione ghjusta è una struttura sana. Tuttavia, a stu puntu, ùn aspitteremu più tuttu da u statu. Da avà, l'operatori di i treni ferroviari privati ​​​​piveranu ancu rispunsabilità per l'espansione di u settore ferroviariu. Parechje cumpagnie di parechji settori sò interessate in stu prucessu. Facilitemu u prucessu, apremu a strada, ma l'impurtante hè chì u settore privatu participa ancu quì, piglia a rispunsabilità è rializeghja a crescita di u settore inseme. In u settore di l'aviazione, THY hà crisciutu assai è divintò un giant mundiale. L'imprese di u settore privatu sò ancu capaci di fà affari in u mondu. Un tali futuru aspetta l'industria ferroviaria. Vulemu soprattuttu chì u settore privatu assume a rispunsabilità è participà à questu affare. Perchè inseme hè assai più faciule per noi di realizà un settore ferroviariu più forte ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*