"Opportunità di u Pakistan" per i demolitori in Izmir

In visita à u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, Aziz Kocaoğlu, u ministru pakistanese Khan hà offrittu un travagliu cumunu in u so paese à i dismantlers di navi in ​​Aliağa. U sindaco Kocaoğlu hà dettu ancu chì u rinfurzamentu di a cunnessione di u Pakistan cù a Cina puderia esse una nova opportunità per l'operatori di smantellamentu di navi da Izmir.

Ministru di Pianificazione è Sviluppu, Guvernu di Balochistan, Dr. Una delegazione pakistana di 9 persone, presieduta da Hamid Khan, hà visitatu u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir Aziz Kocaoğlu in u so uffiziu. U Ministru Dr. hà dichjaratu chì anu visitatu e strutture di smantellamentu di navi in ​​Aliağa. Hamid Khan hà dettu: "Sò tutti assai boni in u so travagliu. "Li avemu prupostu di fà affari cumuni in Pakistan", disse. U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, Aziz Kocaoğlu, hà dettu ancu chì u Pakistan puderia esse una nova opportunità per l'operatori di smantellamentu di navi da Izmir. U sindaco Kocaoğlu hà aghjustatu chì cù a fine di l'investimentu cunnisciutu cum'è "M4 Highway" in Pakistan, a cunnessione di a Cina cù u mondu, l'attività cummerciale è logistica, è l'aumentu di u putenziale cummerciale di a regione serà acceleratu.

Durante a visita, induve u Cunsul Onorariu di u Pakistan in Izmir, Cahit Yaşar Eren, era ancu presente, u sindaco Kocaoğlu hè statu datu in rigalu un scialle chjamatu "dupatta", chì hè trà i vestiti tradiziunali di a cultura pakistana.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*