Una bona nutizia da u presidente Erkoç! ..Yedikuyular Ski Center ghjunghjerà a stagione

U sindaco di a municipalità metropolitana di Kahramanmaraş, Fatih Mehmet Erkoç, hà datu a bona nutizia chì Yedikuyular Ski Center serà pronta à tempu per a stagione.

Dopu a tour è l'ispezioni in u District di Çağlayancerit, u sindaco Erkoç si n'andò à Yedikuyular Ski Center, hà fattu ispezioni quì è hà ricevutu infurmazioni nantu à l'opere.

In a so dichjarazione dopu l'ispezione, u sindaco Erkoç hà dettu: "À u ritornu da Çağlayancerit, avemu firmatu da a custruzzione di u nostru Yedikuyular Ski Center via Bertiz. Tutte e nostre squadre travaglianu à piena velocità. Se Diu vole, faremu à tempu per sta stagione. U travagliu hè avà largamente finitu. A parte grossa di a nostra custruzzione hè stata finita è i travaglii di finitura sò cuminciati. "Tuttu u travagliu quì serà finitu in pochi mesi", disse.

IMPORTANTE PER TURISMU

Indittendu chì Yedikuyular Ski Center hè un puntu impurtante in quantu à u turismu, u sindaco Erkoç hà dettu: "Questa facilità hè un puntu di svolta impurtante per Kahramanmaraş è u so turismu. Queste facilità seranu aduprate sia in l'invernu sia in l'estiu. Stu locu serà utilizatu per u ski in l'invernu è cum'è una zona di recreazione in l'estiu. I funiculi funziunaranu ancu è i nostri citadini chì sò sopraffatti da u calore puderanu vene quì d'estate. Perchè stu locu hè assai vicinu. "Credemu chì in l'inguernu averemu invitati quì micca solu da Kahramanmaraş, ma ancu da a nostra regione, da tutta a Turchia è ancu da l'esteru", disse.

ASPETTEMU PREGHERE DA I CITATINANI

Dichjarà ch'elli eranu felici di cumpiendu e prumesse ch'elli anu fattu prima di l'elezzioni, u sindaco Erkoç hà cunclusu e so parolle cusì: "Lode à Diu, simu felici di cumpiendu e prumesse chì avemu fattu à i nostri citadini unu per unu. Ringraziemu à Diu è aspittemu e preghiere di i nostri citadini. Aspittemu e vostre preghiere verbali è verbali.

Continuemu à travaglià cù tutti i nostri sforzi per fà a faccia sana di Kahramanmaraş più bella. Ringraziemu ancu i nostri citadini per u sustegnu chì ci anu datu ".