Se sì in u Referendum, u Prughjettu di u Sistema Ferroviariu Cuminciarà à l'annu novu

Menderes Türel, u sindaco di a municipalità metropolitana, hà dichjaratu chì, se a ghjente di Antalya dice di sì à u prughjettu di a linea ferroviaria di u 5rd Stage Rail System di 23 chilometri, chì serà sottumessu à u votu publicu u 3 di nuvembre, anu da scavà à u XNUMX di nuvembre. principiu di l'annu, è disse: "A parolla è a decisione sò di u populu".

U sindaco di a municipalità metropolitana di Antalya, Menderes Türel, hà tenutu una riunione di quartiere di Meltem-Bayindır nantu à u Prughjettu di u Sistema Ferroviariu di 5rd Stage, chì serà presentatu à u publicu cù un referendum in 23 quartieri dumenica 149 di nuvembre è hè previstu di costu 3 milioni d'euros. Ricordendu chì quandu ellu aspira à a gestione di Antalya in u 2004, u sindaco Türel hà ricurdatu chì hà dettu: "Antalya averà più di tuttu in tutte e cità cuntempuranee è muderne di u mondu" è hà dettu: "Eccu u puntu chì avemu ghjuntu dapoi. tandu. Trà u 2004 è u 2009, avemu introduttu Antalya à a linea di u sistema ferroviariu di 11 km, chì si estende da u nostru quartieru Kepezaltı Santral à Meydan. In questu periodu, avemu finitu una linea di 18 km chì si stende da Meydan à Aksu inseme cù l'Aeroportu in un periodu di 5 mesi è mezu, battendu un record mundiale. Hè inevitabbile chì a nostra cità hà bisognu di a 3rd Stage Rail System Line, chì circunda Antalya è cumplementa e linee esistenti. À questu puntu, avemu fattu u nostru travagliu. In 3 anni è mezu, avemu riesciutu à purtà à a fase di custruzzione ottenendu i permessi legali è legali necessarii.

SINDACU CU U PIÙ POPLU VUTU
Türel hà dichjaratu chì a ghjente hà patitu un pocu mentre custruì a prima linea di u sistema ferroviariu di tappa, ma hà cambiatu idea quandu hà cuminciatu à aduprà è hà vistu e benedizioni, è hà dettu: "Quandu avemu dumandatu nantu à u nostru sistema ferroviariu di a 2ª tappa in 22 quartieri nantu à a strada. cù un referendum simile, u 98.42 per centu di u nostru populu, chì hà avutu una grande participazione, hà dettu di sì, vulemu stu sistema ferroviariu. . Avemu rimboccatu e maniche è compie sta strada battendu un record mundiale ogni cinque mesi è mezu ".
Ricordendu ch'ellu avia dettu prima di l'elezzioni di u 2014: "Aghju da dumandà à u publicu nantu à i grandi prughjetti, se u publicu dice chì l'aghju da fà, ùn insisteraghju micca in quellu prughjettu, apparisceraghju davanti à voi cù prughjetti diffirenti", Türel hà dettu: "Oghje, u sindaco chì hà u più altu numeru di voti publicu nantu à a quistione di dumandà à u publicu nantu à i grandi prughjetti", disse Türel. Pensu chì sò mè. Avemu dumandatu à u publicu nantu à l'arrangiamenti di strada di Şarampol, Ali Çetinkaya. Avemu dumandatu à u publicu nantu à u 2nd Stage Rail System. Avemu dumandatu à u publicu nantu à u Prughjettu Çallı Junction è u trasportu di a statua Atatürk. Avà ghjunghjemu à a presenza di u nostru populu in quantu à u 3rd Stage Rail System, per quale avemu ottenutu tutti i permessi. È dicemu, cari ghjente di Antalya, se vulete, purteremu a 3rd Stage in Antalya. Sè vo site prontu, simu pronti ancu noi ".

PICCARÀ IN UNA DISCIPLINA ELECTORA NORMALE
Nutendu chì anu da fà un votu publicu in 23 quartieri, cumpresi Meltem è Bayındır, dumenica 5 nuvembre, trà 08.00:17 è XNUMX:XNUMX, u sindaco Türel hà dettu: "I opuscoli nantu à u referendum, chì si feranu in un modu normale. disciplina elettorale, serà distribuitu à e vostre case. Vi invitu à fà i vostri voti in a listessa disciplina ch’è tù avissi in un’elezzione generale. Ottenemu e vostre liste di votanti da i bordi elettorali. I nomi di quelli chì sò nantu à e liste di votanti in Meltem è Bayındır, e so identità valide, cum'è carte d'identità, licenze di guida. Dopu chì u cumitatu di l'urne hà finitu di vutà, i voti sò cuntati davanti à tutti.

A QUARTA CITTA CU A LINEA PIÙ LONGA
Dichjarà chì se i citadini dicenu "sì, pudete custruisce u sistema ferroviariu", implementanu rapidamente u prugettu, Türel hà cuntinuatu cusì: "In questu modu, seremu a cità cù a rete di u sistema ferroviariu più longu dopu Istanbul, Ankara è Izmir. Quandu vene da Varsak, Kepezaltı o Meltem, pudete ghjunghje à Kalekapısı, Işıklar, Airport, Training and Research Hospital, tribunale, università, Atatürk Hospital (SSK) o Aksu. Induve vulete, puderete ghjunghje facilmente cù u sistema ferroviariu cù un trasferimentu. U 3rd Stage Rail System Line hè 23 km in totale. Rinuvemu ancu a linea da Işıklar à u Museu, chì chjamemu u tram di nostalgia, è a trasfurmemu in una linea di andata e ritorno. Salvemu quelli carri storichi è li purtemu à i veiculi muderni cuntempurani ".

A PARTE PRINCIPALE SERA ARRIVATA IN MARZO 2019
U presidente Menderes Türel hà datu l'infurmazioni seguenti nantu à u prugettu: "Questi travaglii seranu realizati cù una certa pianificazione di u tempu. Avemu pianificatu di compie a nostra linea partendu da Varsak à l'entrata di u campus universitariu da marzu 2019. In stu prucessu, avemu da pruvà à purtà fora a relazione trà l'Università è u Museu di Antalya. Ebbè, chì faremu si sta pausa ùn ghjunghje sin'à marzu 2019 ? Fornendu una cunnessione cù minibus è autobus gratuiti cù roti di gomma finu à a linea Nostalgia, furniremu u trasportu di i nostri citadini à Işıklar se ne necessariu. Inseme à l'altri tappe, Antalya averà una durata di rotta di circa 60 km in totale. Dopu à e trè cità metropolitane, a linea più longa serà in Antalya. L'investimenti ligati à a nostra strada di a 3a tappa seranu realizati interamente cù e pussibilità di a Municipalità Metropolitana ".

HÈ VIRTU À U METRO
Dichjarà chì dopu à a 3a tappa, serà u turnu di u metro, u sindaco Türel hà dettu: "Parterà ancu da u Grand Harbour. Passerà immediatamente l'università, è trascinendu una Y finu à Lara Kundu, u metro sotterraneo serà messu in serviziu di a ghjente di Antalya dopu à 2019. Avemu ottenutu i permessi di u Ministeru di i Trasporti, a Direzzione Generale di l'Infrastruttura per a linea di metro. Ci rimboccheremu subitu e maniche. Ma, sicuru, lassu questu à a vostra discrezione. Sfortunatamente, dopu avè lasciatu l'uffiziu in u 2009, ùn puderanu micca aghjunghje un novu à l'intersezioni 11 chì avemu fattu in Antalya. A foglia ùn si moveva. Sè dite u sistema ferroviariu, sfurtunatamenti hè sempre statu in i sogni. Avà simu felici di fà questi sogni diventanu realtà. Sò u veru pruprietariu di tutte queste opere. S'ellu ùn era micca per u sustegnu di a ghjente di Antalya, s'ellu ùn ci avia sceltu è numinatu, forse avaristi sempre aspittendu sti servizii.

UN INVESTIMENTU GIGANTE DI 700 MILIONI
Dichjarà chì u Progettu di u Sistema Ferroviariu di a Terza Fase di 23 chilometri costarà 3 milioni d'euros, Türel hà dettu: "Hè un investimentu di circa 149 milioni di lire. Un investimentu di quasi un miliardo di lire. Lode à voi, avemu avà l'onore di portà queste grandi opere in Antalya cun voi. Attualmente, i nostri 700 veiculi di u sistema ferroviariu travaglianu in duie tappe. Quandu a nostra 32a linea hè finita, u numeru tutale di vagoni di u sistema ferroviariu aumenterà à 3. Avemu fattu tutti i nostri priparazioni. Semu pronti. Sè vo ancu dì OK, sperendu versu a fine di questu annu, diciamu ghjennaghju à u più, avemu da mette i fundamenti è principià a custruzzione. Dumenica u 52 di nuvembre, vi invitu à u votu per esprime u vostru parè annantu à stu prughjettu. Micca solu l'elettori chì residenu quì, ma ancu i nostri cummercianti chì anu un locu di cummerciale in questa regione, puderanu votà facilmente cù a camera di cummerciu, u certificatu di a camera di cummerciale è l'ID, dichjarà chì facenu affari in questa regione. A parolla è a decisione appartenenu à a nazione. Bona furtuna ", hà cunclusu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*