BURULAŞ supportu per u trasportu in bicicletta

BURULAŞ, chì mantene un trasportu marittimu è aereu ininterrottu è servizii di trasportu publicu urbanu trà Bursa è Istanbul, permette à i citadini di guidà tutti i veiculi di trasportu publicu urbanu cù e so biciclette piegate, senza limiti di tempu, per espansione l'usu di e biciclette.

Dopu à l'intense richieste da i citadini, BURULAŞ hà valutatu u prublema di pudè guidà i veiculi di trasportu publicu urbanu cù biciclette pieghevoli. Evaluendu l'intense richieste nantu à questu sughjettu, BURULAŞ hà datu à i passageri l'uppurtunità di utilizà u metro, u tram è l'autobus cù e so biciclette piegate senza restrizioni di ghjornu è di ore. Tutti i ciclisti, eccettu a bicicletta piegata, cuntinueghjanu à imbarcà in Bursaray cum'è prima, eccettu trà 07:00 - 09:30, 16:30 - 19:30 i ghjorni di settimana. Tutte e biciclette sò permesse di guidà u sabbatu è a dumenica, cumpresi i vacanze publichi quandu e scole sò chjuse, i pause di u semestru, è i ghjorni di settimana in l'estiu.

Cusì, ùn ci era micca un ostaculu per l'amatori di a bicicletta per aduprà e so biciclette plegate cum'è un mezzu di trasportu. U Direttore Generale di BURULAŞ, Levent Fidansoy, hà dettu: "Credemu chì i nostri ciclisti anu ancu cumpiendu e so responsabilità è rispettanu e regule in questa applicazione, chì hè stata iniziata per incuragisce l'usu di e biciclette".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*