I travaglii nantu à Istiklal Street sò stati visti da l'aria

L'ultima situazione in l'infrastruttura, u paisaghju è u nostalgicu di i travaglii di rinnuvamentu di i treni di tram in Istiklal Street, una di e strade più famose di Istanbul, hè stata vista da l'aria.

L'infrastruttura, u paisaghju è a rinnuvazione di e nostalgiche rotaie di tram in Istiklal Street da a Municipalità Metropolitana d'Istanbul cuntinueghjanu senza diminuzione. L'ultima situazione di u travagliu realizatu in a strada hè stata vista da l'aria. In l'imaghjini, si vede chì a folla densa avia da marchjà per una parte di a strada per via di l'opere, mentre chì in certi parti di a strada a folla hè densa per via di l'opere.

U travagliu hè realizatu trà 02:00 è 11:00, quandu a densità di persone hè bassa. I travaglii seranu realizati in tappe di 150 metri per a stallazione di l'infrastruttura è tappe di 100 metri per a linea di tramvia nostalgica. Nant'à a Linea di Tram Nostalgicu, i pezzi induve u travagliu di dismantling hè statu finitu seranu temporaneamente cimentati, in modu chì u passaghju di i pedoni è di i veiculi ùn sia micca disturbatu.

Impedisce radicalmente a Linea di Tram Nostalgic da dannà i pavimenti di a strada, serà cupertu cù materiale elastomeru (gomma) è averà un pavimentu di petra di granitu naturali resistente à l'impattu. . Hè destinatu à prevene rotture in a terra di Istiklal Street cù un novu sistema di stallazione di ferrovia.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*