TUBITAK Channel Istanbul Report

U Ministru Turhan hà annunziatu chì u canali sarà apertu in Istanbul
U Ministru Turhan hà annunziatu chì u canali sarà apertu in Istanbul

U capu di CHP Kemal Kılıçdaroğlu hà fattu una riferenza à u rapportu Kanal Istanbul di TÜBİTAK in u so discorsu à u Workshop Kanal Istanbul urganizatu da a Municipalità Metropolitana di Istanbul. Kılıçdaroğlu, chì hà citatu u rapportu TÜBİTAK nantu à u prugettu à u presidente Erdoğan, chì hà dettu: "U Canale Istanbul serà custruitu sia o vulete o micca", disse: "Ciò chì chjamemu TÜBİTAK hè una istituzione chì hè a puma di l'ochju di Turchia. hè statu scrittu in 14 articuli quantu hè sbagliatu stu prughjettu ". Gülizar Biçer Karaca, Vicepresidente CHP per i Diritti di a Natura, hà annunziatu i dettagli di u rapportu TÜBİTAK mintuatu da u capu CHP.

U Vicepresidente CHP per i Diritti di a Natura Denizli Deputy Gülizar Biçer Karaca hà spartutu cù u publicu l'opinione di u rapportu EIA mandatu da TÜBİTAK Marmara Research Center (MAM) à u Ministeru di l'Ambiente è l'Urbanizazione, articulu per articulu, in quantu à u prughjettu di u Canal Istanbul.

Gülizar Biçer Karaca, cù a logica di "l'aghju fattu è hè accadutu", ùn hà micca u lussu di rializà u prughjettu Kanal Istanbul, chì hè contru à a ragione è a scienza. Ci sò obiezioni à l'opinione di TÜBİTAK MAM in u Rapportu Kanal Istanbul EIA, è u rapportu EIA preparatu da una squadra chì ùn hè micca un espertu TUBITAK ùn hè micca scientificu. "Se u Canal Istanbul vene à a vita, u Mari di Marmara finisce è l'ecosistema di u Mari Neru colapserà", disse.

I RISULTATI DI TUBITAK

dumanda; I risultati in u Rapportu TÜBİTAK MAM chì affettanu direttamente u cursu di u prughjettu Kanal Istanbul, chì Karaca hà elencatu articulu per articulu:

* L'infurmazione nantu à a prevenzione di l'impatti ambientali di l'attività di dragaggio è di colata hè insufficiente è micca basata scientificamente.
Ùn ci hè micca statu abbastanza dettagliu è impatti ambientali basati scientificamente è una pianificazione dettagliata nantu à cumu applicà 90 milioni di m3 di materiale per esse estratti da u mare è u fondu di u lavu è cumu applicà l'opzioni per u riempimentu di u mare è u scaricamentu in u mare.

  • U valore di u fangu è u carbonu organicu di u materiale per esse scaricatu in u Mari di Marmara hè assai altu. Ci hè u risicu di dannà u mare è l'ecosistema marini da a materia urganica reattiva è i contaminanti organici / metalli di l'omu.
  • Sicondu u rapportu di analisi TÜBİTAK, i rifiuti chì devenu esse eliminati in terra sò dumandati à esse riempiti in mare in u rapportu EIA.
  • L'eliminazione di i fanghi di dragatu hà risichi fisici, chimichi è biologichi.
  • L'ecosistema serà distruttu in una zona più grande di l'aspittatu di u fondu marinu
  • A turbidità chì accade per via di l'alti volumi di l'attività di scaricamentu di fanghi si sparghje nantu à una zona più larga cù u flussu. Ùn ci hè micca infurmazione o cunsiglii nantu à questu sughjettu.
  • Cù millaie di tunnellate di carica di materia urganica, affettarà negativamente l'equilibriu di l'ossigenu di u Mari di Marmara, è depleterà cumplettamente l'ossigenu in e regioni induve a circulazione di l'acqua hè debule.
  • U materiale per esse scaricatu porta u risicu di pruvucà effetti aguti è cronichi in quantu à a colonna d'acqua di u Marmara di Marmara è i criaturi di fondu.
  • Durante l'escavazione di u lagu Küçükçekmece è u canali, i nutrienti dissoluti, i metalli è a materia urganica pruvucanu a contaminazione in a zona costiera di u Mari di Marmara.
  • In u risultatu, hè statu vistu chì u prublema di determinà l'effetti ambientali / ecologichi di l'attività di dragage in u rapportu EIA ùn hè micca basatu annantu à motivi scientifichi è ùn hè micca fattu da scientisti marini esperti.
  • In u studiu di mudellu in u rapportu EIA, l'acqua chì entra in u Marmara da u Mari Neru serà almenu 2 volte u livellu previstu, è hè statu determinatu chì una media di 20 km3 / annu entre in u Mari di Marmara da u Mari Neru. . Tuttavia, sicondu i fonti, hè statu vistu chì sta figura serà almenu duie volte più di 20 km3/annu.
  • Ci sarà una sola strata (differente da u regime di flussu di dui strati in u Bosforu) flussu d'acqua da u Mari Neru à u Marmara.
    Hè pensatu chì sta situazione hà da disturbà l'ecosistema olisticu di u Mari di Marmara.
  • E misurazioni di l'acqua di mare in u rapportu EIA sò abbastanza inadegwate in a misurazione è a capiscenu l'impattu. Ci vole à esse fattu da i scientisti marini (chimichi, fisichi, oceanografi biologichi) nantu à e dati più longu.
  • Mentre chì a costa occidentale di u Mari Neru deve esse prutetta cù a so caratteristica di a spiaggia naturali privata, serà persa per a dispusizione di u materiale chì si trova dopu à l'scavi.
  • Mentre studii intensivi sò realizati per capiscenu è prutegge l'ecosistema prufondu in u mondu, hè fermamente necessariu di stà luntanu da l'idee è l'argumenti à u cuntrariu, mentri a rispunsabilità di prutege è sustene un mari internu chì appartene solu à noi hè a nostra.
  • U rapportu di l'EIA ùn hà micca menzionatu alcuna misura per impedisce chì i rifiuti di scavi affettanu l'ecosistema marinu.
  • L'effettu di u canali nantu à l'aquiferi d'acqua dolce ùn hè statu investigatu in u periodu quandu l'aumentu di a dumanda d'acqua è l'effetti dovuti à u cambiamentu climaticu sò previsti.
  • U bisognu di u canali era solu per via di u trafficu di navi è l'accidenti. Mancanza di ricerca ecologica, suciale è ecunomica benefici-costu.
  • Cum'è una zona di influenza suciale, solu una zona stretta intornu à u canali hè mostrata. Tuttavia, a so sfera di influenza hè tuttu u mare di Marmara è l'insediamenti intornu. (Sözcü)

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*