Türel: "U prublema di u trafficu hè risoltu cù u sistema ferroviariu"

Accolta i studienti METU, u sindaco Türel hà dettu ch'elli cercanu di rinfurzà u caratteru turisticu di Antalya cù prughjetti cum'è u portu di cruciera, i studios di cinema è Balbey.

I studienti anziani di a Facultà di Architettura METU, chì eranu in Antalya per e so lezioni di prughjettu, anu visitatu u Sindaco di a Municipalità Metropolitana, Menderes Türel, inseme cù i funzionari di a Càmera di l'Architetti. I studienti, chì i temi di u cursu, l'antica zona di u stadiu è u circondu sò stati distrutti, scambià idee cù u presidente Türel. cù i studienti sohbet Türel hà dettu chì l'area sughjetta à i so prughjetti hè u quartieru induve hè natu è hà crisciutu è ghjoca à ballò in i carrughji. Rispondendu à e dumande di i studienti, u presidente Türel hà datu infurmazioni nantu à i so prughjetti. Türel hà dettu: "E cità determinanu u caratteru di e persone. Noi, i merri, determinemu i caratteri di e cità. Avemu bisognu di determinà u caratteru di e cità inseme cù a sensibilità di a sucità. Antalya hà diverse ricchezze. Capitale di u turismu è l'agricultura. Di sicuru, cù u turismu, u cummerciu si sviluppa. Di sicuru, una industria sensible à l'ambiente ùn pò esse ignorata. Quandu guardemu à i nostri cuncurrenti, avemu più ricchezza chè elli. Sfortunatamente, ùn pudemu micca prisintà queste ricchezze cum'è elli. U nostru prublema hè quì. È hè ciò chì facemu avà. Custruiremu un portu di cruciera in Antalya per a prima volta. Ci sò 7 porti di cruciera separati in u centru di a cità di Barcellona. Ddu portu di cruciera dà à quella cità un caratteru turisticu. I turisti di crociera ogni ghjornu creanu una attrazione assai seria in Barcelona ", disse.

PRODUCIAmu ELECTRICITÀ DA I RIFIUTI
Spieghendu chì ùn saria micca ghjustu di pruduce un altru caratteru per Antalya, una cità turistica è agricula, u sindaco Türel hà dettu: "Hè per quessa chì custruemu u nostru primu portu di cruciera. Facemu un studiu in Balbey per creà una seconda Kaleiçi. In u Prughjettu Boğaçay, pruvemu di custruisce studi cinematografici simili à quelli di Hollywood è di rinfurzà u caratteru turisticu di Antalya in questu rispettu. Prutegemu a nostra capitale più grande, u nostru mare, cù i nostri investimenti infrastrutturali, micca una goccia d'acqua contaminata và à u mare senza esse trattata. Semu avà una cità chì genera elettricità da a nostra basura ", disse.

TRUVANU DI PREVENIR
Sottulineendu chì Antalya hè una di e cità più visitate in u Mediterraniu, Türel hà dettu: "Ùn ci hè micca prublema in quantu à quantità, ma avemu bisognu di aumentà un pocu a qualità. Pudemu fà questu cù investimenti cum'è i porti di marina è i porti di cruciera chì attraeranu i turisti à altu redditu. In ogni casu, certi prughjetti chì avete prubabilmente avè successu in cercanu di esse bluccati da i vostri avversari pulitichi cù approcci populisti. Questa hè a realità di a pulitica. Quandu dicenu ch'elli custruiranu una marina, dicenu ch'elli chjudenu e spiagge à u publicu. Ebbè, quandu dumandu s'ellu custruiraghju u portu in cima di a muntagna, ùn ci hè nè risposta à ellu. "

U PROBLEMA DI TRAFFIC hè SOLUTA CU U SISTEMA RAIL
U presidente Menderes Türel hà dettu chì a prima denuncia tradiziunale in ogni cità hè u trasportu è u trasportu publicu, "Induve andate in u mondu, questu hè u casu. Hè ciò chì vedemu ancu in i sondaggi. A ghjente aspetta di risolve u trasportu è u trasportu publicu. L'unica suluzione à u prublema di u trafficu hè di fà u trasportu publicu attraente. Mentre a ghjente viaghja cù i so veiculi, u prublema di trafficu in quella cità ùn serà micca risolta. Hè per quessa chì attribuimu una grande impurtanza à i prughjetti di u sistema ferroviariu. In u primu periodu, aghju custruitu 11 km di linee di u sistema ferroviariu. Appena dopu à stu periodu, aghju aghjustatu un altru 18 km. Aghju principiatu a fase 3 avà. Faremu altri 23 chilometri è formeremu cusì un anellu. Quandu riduce l'attrattiva di i veiculi in u trafficu, pudete risolve u trafficu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*