U Prughjettu di u Sistema Ferroviariu 3rd Stage serà u più grande investimentu di Kepez

U sindaco di a municipalità metropolitana di Antalya, Menderes Türel, hà dichjaratu chì u Prughjettu di u Sistema Ferroviariu di 700rd Stage, cun un valore d'investimentu di 3 milioni di lire, hè u più grande investimentu in a storia di Kepez è hà dettu: "Kepez serà assai diversu quandu avemu realizatu stu investimentu".

U sindaco Menderes Türel, in quantu à u referendum di u Prughjettu di u Sistema Ferroviariu di 3rd Stage, Kepez's Varsak, Ayanoğlu, Fevzi Çakmak, Karşıyaka è i quartieri di Demirel. Dichjarà chì u destinu di Kepez hè cambiatu, Türel hà dettu: "U nostru Kepez, Varsağ, Ayanoğlu, Fevzi Çakmak District, Demirel District, Karşıyaka Quartiere, ùn importa quale unu ch'e dicu, u destinu di tutti cambia. Ci era qualcosa chì aghju dettu in u 2004, prima di esse elettu sindaco. Aghju dettu: "Chjamanu u patiu di Kepez Antalya, ma Kepez serà u giardinu di fronte di Antalya". Grazie à Diu, cuminciamu à vede questu. U sistema di trasportu publicu più mudernu di u mondu ghjunghje à Kepeze. I nostri intersezioni è e strade cù passaggi sottu sò guasi superendu a mala furtuna di Kepez è esse spustatu à un puntu diversu. U nostru boulevard, chì passa ghjustu daretu à noi è culligarà à l'intersezzione di Korkuteli, ci purterà direttamente à l'intersezzione di l'Aeroportu. Si parla di un investimentu di più di 100 trilioni. "Sperendu, pruveremu à compie da marzu 2019, prima di l'elezzioni", disse.

U PRIMU SCAMBJU DI QUATRE STAGE DI ANTALYA
Dichjarà chì anu purtatu una intersezione di quattru piani à Kepez, Türel cuntinuò e so parolle cusì: "In a strada di Varsak, e strade Kızılırmak-Yeşilırmak passeranu Gazi Boulevard sottu terra. Ora faremu a cunnessione Kızılırmak-Yeşilırmak sotterranea è una volta à manca à u Boulevard Sakarya serà pussibule senza alcuna esitazione. A più grande è a prima intersezzione di quattru piani d'Antalya hà da serve di novu u nostru Kepez. "Puderemu dispunibile per voi à u principiu di l'annu".

U PIÙ GRANDE INVESTIMENTU DI KEPEZ
Dichjarà chì u Prughjettu di u Sistema Ferroviariu di a 3rd Stage di a Municipalità Metropolitana serà u più grande investimentu chì Kepez hà vistu in a so storia, u sindaco Menderes Türel hà dettu: "Hè un costu di circa 150 milioni d'euros. Un investimentu di quasi 700 milioni di lire. Quasi 1 quadrillion in vechji soldi. "Quandu facemu stu investimentu, Kepez serà assai diversu", disse.

U VALORE DI CASE È LOCALI DI LAVORO AUMENTARÀ
Spieghendu chì u sistema ferroviariu ùn solu facilita u trasportu, ma ancu aghjunghje valore à e regioni longu u so percorsu, Türel hà dettu: "U valore di e residenze è di i posti di travagliu nantu à è vicinu à a strada di u sistema ferroviariu aumenta duie, trè, quattru volte. Hè cusì in stu mondu. Forse hà digià cuminciatu à aumentà cù e parolle "da fà". Cusì, u valore di e nostre pruprietà quì cresce è Kepez diventerà più riccu. Stu investimentu andarà in i sacchetti è e casse di i cummercianti di Antalya è i so ingressu aumenteranu. "Questa hè una dimensione sfarente di u travagliu", disse.

DA VARSAK À MUSEU
U sindaco Menderes Türel hà datu l'infurmazioni seguenti nantu à a 23a tappa, chì hè 3 chilometri in totale: "Venemu direttamente à Süleyman Demirel Boulevard cù a linea chì parte da l'antica municipalità di Varsak. Da quì, vultemu à Sakarya Boulevard, ghjustu accantu à Kepez Municipality. Andemu sotterranei à l'intersezione di l'autobus è andemu versu l'università, chì chjamemu Dumlupınar Boulevard. Da a scola medica, u campus universitariu, turnemu à manca à Meltem è l'Hospital di Ricerca di Applicazioni. Da quì, a nostra linea cuntinueghja à u museu è a linea di nostalgia scontra l'antica. Oghji urganizemu a linea Nostalgia cum'è una linea di tram, chì vene è anda in duie linee separate, invece di una sola linea. "Avemu mudernizà cumplettamente quella linea cù i so novi vagoni".

A COSTRUZIONE hè in u novu annu cù sì
U sindaco Türel hà cuntinuatu u so discorsu cusì: "Meydan-Kepezaltı, e tappe Meydan-Airport-Aksu sò digià in opera. Quandu a 3a tappa hè finita, quandu si ghjunghje da Varsak, puderete andà in ogni locu chì vulete, cumprese l'autostazione, l'università, u tribunale, l'ospedale di ricerca è pratica, Işıklar Kalekapısı, l'aeroportu di Aksu, Kepez, cù almenu una. trasferimentu. Cù sta linea di 23 km, Antalya averà una reta di u sistema ferroviariu di 55 km in totale. A linea di 11 km chì aghju fattu in u mo primu semestru hè stata cumpletata in una ora è mezza è era un record mundiale. In u sicondu mandatu, avemu battutu u nostru propiu record è compie a linea Meydan-Aksu-EXPO di 18 km in cinque mesi è mezu. Battemu u nostru propiu record mundiale. Ùn ci hè nisuna altra cità o cumuna in u mondu chì custruisce linee di sta lunghezza cusì rapidamente. Avà, speremu, s'è vo dite di sì à l'urna dumenica 5 di nuvembre, avemu da principià à scavà è principià a custruzzione subitu à a fine di l'annu. Prima di marzu 2019, in e peggiori cundizioni, a sezione da Varsak à u fronte di l'Università Akdeniz serà finita. A continuazione serà cumpletata immediatamente dopu à l'alizzioni, se micca in tempu. Intantu, daremu un serviziu di navetta gratuitu trà l'università è u museu. "In questu modu, susteneremu i nostri citadini chì volenu trasfiriri trà dui sistemi ferroviari à l'altra linea cum'è volenu".

L'UNITÀ VIENE INSIEME
Sottulineendu chì tutti questi servizii sò realizati in manu, cù unità è sulidarità, Türel hà dettu: "Cù u sustegnu di u nostru presidente, u nostru primu ministru, u nostru guvernu, u nostru ministru di l'Affari Esteri, cù i nostri deputati, a nostra urganizazione, a nostra municipalità, in particulare u nostru guvernatore, a burocrazia lucale, a burocrazia di Ankara, Ottenemu questi travagliendu ghjornu è notte. S'elli eranu faciuli, li avissiru fattu davanti à noi. Avemu mandatu u compitu in 2009, ma ùn puderanu micca custruisce ancu una intersezzione finu à u 2014. Ùn stemu micca in giru cum'è elli. S'è tù ùn ci avissi sustinutu è numinatu, forse aspitteremu sempre sti servizii. Avemu prumessu 19 intersezioni in u nostru catalogu elettorale, alhamdulillah avemu custruitu 28 intersezioni. Sò i veri architetti è l'eroi nascosti di questi servizii ".

CALL PER PARTICIPAZIONE
Invitendu i citadini à vutà in l'urna u 5 di nuvembre, u sindaco Menderes Türel hà dettu: "Spergu chì a cunferma chì site a nostra forza più grande serà cunfirmata una volta in l'urna sta dumenica 5 nuvembre. Aspittemu una bona participazione. Ci era 22 mila 8 participanti in 400 quartieri in u referendum di u Second Stage Rail System. Aspittemu di più da Kepez. 8 di 400 persone anu dettu iè. Kepez ùn deve esse menu di 98.42 per centu. L'impurtante hè di participà. Facemu stu referendum cù disciplina elettorale piena.

Scuola Primaria Sakarya in Distrettu Ayanoğlu, Scuola Primaria Şehit Kasım Esmer in Distrittu Fevzi Çakmak, Liceu Ekrem Yazıroğlu Imam Hatip in Distrittu Demirel, Varsak KarşıyakaPuderete votà in a Scola Primaria İsmail İltemir trà 08.30 di mattina è 17.00 di mattina. Ricevemu e liste di l'elettori da i tribunali elettorali. Venite à u votu cum'è à l'elezzioni. Presentate u vostru ID, firmate u vostru nome, è votate in e cabine di votu secrete. "Quandu l'urne chjude dopu à 17.00:XNUMX, u cumitatu di l'urne, custituitu da un funziunariu, u nostru capu o unu di i so membri, è un citadinu civile, apre i voti davanti à tutti, li conta è registra i risultati. ."

A PAROLA È A DECISIONE VIENE À A NAZIONE
Dicendu: "A nazione disegna a nostra strada di strada", Türel hà dettu: "Prima di l'elezzioni di u 2014, aghju dettu chì avissi da dumandà à u publicu nantu à questi grandi prughjetti. Hè ciò chì facciu avà. Avemu dumandatu à u publicu nantu à a 2ª Tappa, avà dumandemu à u publicu nantu à a 3ª Tappa. Se dici di sì, dicemu chì ùn ferma micca, cuntinueghja. Allora a parolla è a decisione appartenenu à a nazione. Hà cunclusu e so parolle dicendu "Sì è bona furtuna à u sistema ferroviariu in Kepez".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*