U Ministru Arslan hà esaminatu u Prughjettu di Trenu à Alta Velocità in Uşak

Ahmet Arslan, Ministru di Trasportu, Affari Marittimi è Comunicazioni, hà dettu: "Circa 213 milioni di passageri sò stati trasportati finu à avà nantu à a linea di trenu à alta velocità di 40 chilometri chì hè stata messa in opera". disse.

U Ministru Arslan, chì hà fattu investigazioni in u cantiere di u Prughjettu di Trenu d'Alta Velocità di İzmir - Ankara, Banaz - Eşme Line in u scopu di u prugramma Uşak, hà ricevutu informazioni da l'autorità nantu à i travaglii realizati in u prugettu.

Fendu una dichjarazione à i ghjurnalisti in u situ di custruzzione, Arslan hà dichjaratu chì a mubilizazione di treni d'alta velocità chì anu iniziatu in tuttu u paese hà cuntinuatu cù successu.

"Circa 40 milioni di passageri sò stati trasportati"

Spartendu l'infurmazioni nantu à a capacità di i passageri di e linee di treni d'alta velocità esistenti, Arslan hà dettu: "Circa 213 milioni di passageri sò stati trasportati nantu à a linea di treni d'alta veloce di 40 chilometri chì hè stata messa in opera". disse.

U Ministru Arslan hà dichjaratu chì volenu copre tuttu u paese cù una reta di treni à alta velocità, fora di e linee di treni à alta velocità Ankara-Eskişehir-Istanbul è Ankara-Konya, è hà dettu:

"In questu cuntestu, u nostru prughjettu di u trenu d'alta velocità chì ghjunghjerà à Manisa è İzmir via Ankara-Polatlı-Afyonkarahisar-Uşak cuntinueghja. A nostra linea di treni cunvinziunali esistenti trà Ankara è Izmir hè di 824 chilometri, è a riduremu à 624 chilometri cù treni d'alta velocità. A parte da Ankara à Polatlı hè digià pronta, allargemu a strada versu İzmir fendu una linea di 508 chilometri dopu à Polatlı. Nantu à a linea trà Polatlı è İzmir, ci saranu 35 tunnel cù una lunghezza totale di 43 chilometri, 22 viadutti cù una lunghezza di 56 chilometri, 100 milioni di metri cubi di scavi è 50 milioni di metri cubi di riempimentu. Quandu u prugettu hè finitu, u viaghju trà Ankara è İzmir, chì dura 14 ore, serà ridutta à 3,5 ore. U prugressu di 25 per centu hè statu ottenutu in i travaglii di a linea da Polatlı à İzmir.

Sezione Polatlı-Uşak finita in 2019

In riferimentu à l'impurtanza di u prughjettu di u trenu d'alta velocità Ankara-İzmir, Arslan hà dettu chì a sezione Polatlı-Uşak di u prugettu serà finita à a fine di u 2019.

Mencionendu chì stanu travagliendu risolutamente per a Turchia per ghjunghje à i so obiettivi di 2023, Arslan hà enfatizatu chì Uşak farà una longa strada cù u trenu d'alta velocità.

Arslan hà dettu:

"Quandu u prugettu hè finitu, a distanza trà Uşak è İzmir serà di 1,5 ore è trà Uşak è Ankara serà di 2 ore. I travaglii di l'infrastruttura è di a superstruttura cuntinueghjanu longu u percorsu in tappe. Tenemu l'offerta di superstruttura da Polatlı à Eşme u 14 di nuvembre. In più di questu, moveremu a nostra linea ferroviaria esistente di 47 chilometri chì passa per u centru di a cità à a periferia di a cità. In altre parolle, trasformeremu a strada di u trenu in una strada circundante in Uşak. Sta linea cuntinuerà in parallelu cù a linea di trenu à alta velocità, è accurtaremu a strada di 47 chilometri di 12 chilometri è a riduremu à 35 chilometri. Cù u novu centru logisticu di 140 250 metri quadrati chì stabiliremu, a quantità di carichi trattata da 2,5 mila tunnellate à u mumentu aumenterà à XNUMX milioni di tunnellate ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*