Ministru Arslan, Gebze-Halkalı Esaminò a Linea Suburbana

U Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Ahmet Arslan hà dettu: "(Gebze-Halkalı Suburban Line) U prugressu in a parte CR3 di u prugettu hè attualmente 67 per centu, chì hè una figura impurtante. Sicondu l'accelerazione in l'ultimi mesi, pudemu mette nantu à una media di 5 per centu ogni mese. U significatu di questu hè: Finiremu u 33 per centu restante in un periodu di 6-6,5 mesi. Allora, cù un bellu travagliu, averemu finitu u prugettu in Aostu, cumpresu u signale à a fine di settembre. disse.

Arslan, Gebze-Halkalı Hà fattu investigazioni in u situ di custruzzione di Suburban Line. Arslan, chì hà ricevutu infurmazioni da l'autorità nantu à i travaglii realizati nantu à u prugettu, hà fattu una dichjarazione à i ghjurnalisti dopu l'esame.

Gebze cù u Prughjettu Marmaray Halkalı Dichjarà chì anu esaminatu u travagliu realizatu in u quadru di l'integrazione di e linee suburbane longu a strada, Arslan hà dettu chì a ghjente di Istanbul era assai cuntenta di u Marmaray, chì hè stata utilizata da u 2013.

Nutendu chì 229 milioni di persone anu utilizatu u Prughjettu Marmaray finu à a data, Arslan hà dettu:

"Tuttavia, ciò chì hè assai più impurtante per Istanbul hè da Gebze à Söğütlüçeşme da a parte asiatica è ancu à Ayrılıkçeşme da a parte asiatica, è da Kazlıçeşme da a parte europea. HalkalıPurtendu i sistemi suburbani à u standard di metro finu à u 'è diventendu ininterrotti essendu integrati cù u Prughjettu Marmaray, ancu cù i veiculi Marmaray da Gebze. HalkalıPer pudè copre u percorsu di 114 stazioni in 43 minuti.

Questu era assai impurtante per noi. Avemu rivisatu a strada di u prugettu. Avemu u scopu di mette in serviziu à a fine di u 2018. HalkalıAvemu vistu chì avemu ghjuntu à un puntu assai bonu in l'opere ligati à sta corsa in metro senza stop da Gebze à Gebze. Nanzu, i travaglii di i nostri cuntratti eranu disturbati, i terminazioni eranu in questione, avemu licitatu di novu. Ci hè un travagliu assai febbrile annantu à tutta sta strada di circa 64 chilometri ".

Dichjarà chì ci sò 3 linee separati nantu à a detta linea, Arslan hà dettu chì 2 linee serviranu i treni suburbani, è una serve i treni interurbani è internaziunali.

Ricordendu chì in u passatu, u trasportu interurbanu è internaziunale era realizatu nantu à e stesse linee cum'è e linee suburbane, Arslan spiegò chì sta situazione puderia causà alcuni prublemi.

Ellu hà dichjaratu chì i veiculi di Marmaray utilizanu avà e linee T1 è T2, è u T3 serà utilizatu da i treni interurbani è internaziunali, cumpresu u trenu d'alta veloce.

Arslan hà dettu: "U prugressu in a parte CR3 di u prugettu hè attualmente 67 per centu, chì hè una figura impurtante. Sicondu l'accelerazione in l'ultimi mesi, pudemu mette nantu à una media di 5 per centu ogni mese. Ciò chì significa questu hè chì finiscemu u 33 per centu restante in un periodu di 6-6,5 mesi. Allora, cù un bellu travagliu, averemu finitu u prugettu in Aostu, cumpresu u signale à a fini di sittembri. sparte a so cunniscenza.

"I nostri linii trà Gebze è Pendik sò à a fine di a linea"

Dichjarà chì ci hè una zona di travagliu di circa 20 chilometri da u latu europeu è 43 chilometri da u latu anatolianu, Arslan hà datu l'infurmazioni seguenti:

"Un totale di 63 chilometri. Nanzu, aviamu compiu circa 20 chilometri da Gebze à Pendik, i nostri treni d'alta velocità eranu ghjunti à Pendik. E nostre linee, chì serviranu ancu i treni suburbani trà Gebze è Pendik, chì chjamemu T1, T2, sò ancu in u stadiu di cumpletu, solu a parte di u signale manca. U nostru scopu hè di compie a custruzzione, l'infrastruttura, i sistemi elettromeccanici, per mette i rails cumpletamente nantu à tutta a strada di 2018 chilomitri d'aostu 63, è per finisce i travaglii di signale realizati in coordinazione da Aostu, à a fine di settembre.

Cusì, avemu realizatu i nostri prucessi di prova in u periodu di 3 mesi da settembre à dicembre. A fine di dicembre 2018, i residenti di Istanbul è quelli chì sò ghjunti in Istanbul sò di Gebze. HalkalıAnu ricivutu serviziu à i standard di metro cù i veiculi Marmaray. "

Arslan hà dichjaratu chì cù u prugettu, in più di furnisce un serviziu ininterrottu annantu à l'asse Est-Ovest, nantu à a strada di 76 chilometri, cumprese a parte sottumarina di Marmaray, l'integrazione cù 15 stazioni serà furnita cù 11 sistemi ferroviari differenti chì sò stati custruiti cusì. luntanu è sò previsti per esse custruitu da avà.

"Cù u Prughjettu Marmaray, quasi 100 edifici d'arte sò stati rinnuvati è mudernizzati"

Ahmet Arslan hà dichjaratu chì i travaglii sò stati realizati nantu à u 3-Storey Great Istanbul Tunnel è chì l'offerta serà fatta l'annu prossimu, è chì u prughjettu hè un prughjettu chì serve à i veiculi è i sistemi ferroviari, è chì u prugettu vene è integrà cù u Prughjettu Marmaray à a stazione Söğütlüçeşme.

Arslan hà dichjaratu chì circa 100 ponti, viadutti è passaggi sotterranei sò stati rinnuvati è mudernizzati inseme cù u Prughjettu Marmaray è hà fattu e seguenti valutazioni:

"U più impurtante, rinnuvemu tutta a strada di Marmaray, cumprese l'acqua potabile, a fognatura, u gas naturale è l'infrastruttura elettrica, in cunfurmità cù u Pianu Maestru di Trasportu di Istanbul, per furnisce un serviziu mudernu in u futuru. U prughjettu, inseme cù l'infrastruttura di cable di fibra ottica, hè cunnessu à l'Osservatoriu di Kandilli, è quandu ci hè un prublema in quantu à a sismicità in ogni modu, pudemu cuntattà Kandilli è piglià misure in cunseguenza. Pigliemu ogni precauzione in quantu à a sicurità è u focu. In 43 stazioni, custruemu stazioni induve i dece set di u Marmaray di 225 metri ponu stà.

Arslan hà dichjaratu chì in più di e stazioni esistenti, sò state aghjunte 3 stazioni novi, una in Darıca, una trà Kartal è Rahmanlar, è una trà Florya Yeşilyurt.

"Puderemu curriri un trenu in circa 128 seconde"

Dichjarà chì cù a fine di u prugettu, un trenu serà operativu in circa 128 seconde, Arslan hà dichjaratu chì 440 di i veiculi 300 Marmaray acquistati da a cumpagnia chì vincìu l'offerta sò stati fabbricati in Turchia.

Enfatizendu chì l'energia cunsumata durante u frenu in i veiculi pò esse cunvertita in energia elettrica è utilizata, Arslan hà dettu chì i veiculi sò muderni è anu un pocu cunsumu d'electricità.

Arslan hà datu l'infurmazioni seguenti:

"A notte scorsa, avemu dettu chì 229 milioni di persone anu utilizatu Marmaray finu à a data. Quandu u sistema tutale hè apertu à a fine di 2018, aspittemu 75 mila passageri per ora per una sola andata, 150 mila passageri per dui è 1 milione 200 mila passageri per ghjornu per utilizà Marmaray è questi sistemi. Se questi sò integrati cù l'altri 11 sistemi ferroviari in 15 stazioni, avemu integratu i sistemi ferroviari utilizati da circa 10-12 milioni di passageri per ghjornu. U Prughjettu Marmaray serve ancu per u trasportu di merci trà l'Europa è l'Asia. I nostri treni d'alta velocità chì partenu da Ankara ghjunghjenu finu à Pendik per avà, puderanu andà finu à Haydarpaşa quandu u prugettu hè finitu ".

"Oghje, 2 mila 621 persone travaglianu annantu à stu prughjettu cù intense ore supplementari"

Arslan hà dichjaratu ch'elli travaglianu per accelerà u prugettu per disturbà i citadini à u livellu minimu in u scopu di u prugettu, è chì l'attori sò ancu travagliendu cun sensibilità in questu sensu.

"Se cunsideremu i 3 chilometri di u prugettu, chì chjamemu CR63, circa 2 mila di i nostri culleghi, appaltatori, consulenti è subcontraenti, circa 600 persunali amministrativi è ingegneri travaglianu. A data d'oghje, 2 persone stanu travagliendu in stu prughjettu cù intense ore supplementari. disse Arslan, in u scopu di u prugettu, u centru di u funziunamentu è u cuntrollu di u quali sarà in Maltepe, in casu di ogni disruption. HalkalıSpiegò chì ci sarà un studiu in u quale u centru di u funziunamentu è di cuntrollu serà sustinutu.

Sottulineendu chì i treni d'alta velocità è i treni interurbani si fermanu in tutte e 7 stazioni, Arslan hà dettu chì i passageri ponu cambià à altre linee in queste stazioni.

"U nostru scopu hè di fà u Prughjettu Marmaray ininterrottu è di offre 76 chilometri à u serviziu di u nostru populu"

Sottulineendu chì a ghjente di Istanbul pò esse disturbata da i travaglii realizati in u scopu di u prugettu, Arslan hà dettu: "In questu sensu, ci scusemu à a ghjente di Istanbul. Ma a ghjente di Istanbul ricunnosce chì stu prughjettu hà acceleratu è hà travagliatu assai duru. "Ancu s'è no semu scomodi da u tempu à u tempu, avemu da piglià cun piacè perchè ricevemu u serviziu di metro cù a qualità è u cunfortu di Marmaray un annu dopu". dicenu. Li ringraziemu assai ". usatu e frasi.

Dichjarà chì parechje istituzioni è urganisazioni sò diventate partenarii di suluzione, Arslan hà dettu chì travaglianu cù u Ministeru di a Cultura è u Turismu per portà i patrimonii storichi soprattuttu in questa strada à Istanbul.

Ahmet Arslan hà dichjaratu chì mentre custruivanu u futuru, anu ancu purtatu a storia à a luce, è hà dettu:

"Questa hè a nostra satisfaczione. Mentre a storia pruvata di Istanbul era di 2 anni fà, a storia pruvata di Istanbul hè stata purtata à 500 anni fà cù e tombe trovate in a stazione di Marmaray Yenikapı è i resti quì. Marmaray hà datu un tali serviziu. Vulemu ringrazià u presidente Recep Tayyip Erdoğan è u primu ministru Binali Yıldırım per u so sustegnu. Grazie à tutti quelli chì anu cuntribuitu da eri à oghje. U nostru scopu hè di fà u Prughjettu Marmaray, chì hè spressione cum'è u "Prughjettu di u Seculu", senza interruzzione, è di offre 6 chilometri à u serviziu di u nostru populu ".

U Ministru Arslan hà utilizatu una cugliera cum'è parte di l'investigazioni è hà pigliatu ritratti cù i travagliadori di u cantiere è i ghjurnalisti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*