Una basa logistica à i standard europei in Ankara

U presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di a Camera di Cummerciu di Ankara (ATO), Gürsel Baran, hà visitatu a Base Logistica di Ankara è hà fattu inspezioni. Dichjarà chì Ankara Logistics Base hè un prughjettu esemplariu, Baran hà dettu: "Ankara porta Turchia à u mondu cù i servizii logistichi chì furnisce in questa facilità muderna".

U presidente di l'ATO Baran, chì si n'andò à a Base Logistica di Ankara à l'invitu di u presidente di u Cunsigliu di Base Logistica di Ankara Erhan Gündüz è i membri di u cunsigliu, era accumpagnatu da u vicepresidentu ATO Mustafa Deryal, i membri di u Cunsigliu Vecdet Fehmi Şendil è Ülkü Karakuş. Durante a visita induve u presidente di u Cunsigliu di a Base Logistica di Ankara, Erhan Gündüz, hà datu infurmazioni detallate nantu à a basa, Baran è a so delegazione anu esaminatu a basa è u Centru di Logistica è di Spedizione Naziunale di Ankara situatu in questa basa.

-UNA BASE LOGISTICA IN STANDARDS EUROPEI-

Dichjarà chì a Base Logistica di Ankara hè a prima basa di trasportu internaziunale di Turchia à i standard europei, u presidente Gündüz hà dettu chì cù u trasportu di u Centru di Trasportu Domesticu è di Logistica di Ankara à a basa, chì hè stabilitu nantu à una superficie di 700 mila metri quadrati, ci hè. sò circa 400 cumpagnie è 2 mila 500 impiegati. , hà dettu chì a densità di i veiculi ogni ghjornu hà righjuntu 200 mila. Gündüz hà dettu: "Vulemu integrà a Base Logistica di Ankara cù a ferrovia è a via aerea, travagliemu in questa direzzione". Mencionendu u locu di a logistica in u cummerciu esteru, Gündüz hà dettu chì a cuntribuzione di a logistica à l'esportazioni di Ankara hè à u livellu di 20 per centu.

-"U SETTORE LOGISTICA JOCA UN ROLO CHIAVU IN U CUMMERU ESTERNIU"-

In u so discorsu, u presidente di l'ATO Baran hà ricurdatu chì a Turchia hè un ponte trà u Mediu Oriente, e Repubbliche Turche è l'Europa in quantu à u locu, è hà dettu: "Turchia hè un ponte chì cunnetta i centri ecunomichi è demugrafici in i Balcani, u Mediu Oriente. u Caucasu è u Mediterraniu orientali. Ankara hè u puntu mediu di stu ponte ", disse.

Sottulineendu chì l'industria logistica ghjoca un rolu chjave in u cummerciu esteru, Baran hà dettu:

"Per chì Turchia ghjunghje à i so obiettivi di 2023, deve ancu aduprà bè u so vantaghju geograficu in quantu à u settore logisticu. Ankara hè in u centru di a Turchia è hà un stabilimentu mudernu è cumpletamente equipatu per a logistica. U numaru di persone chì a nostra cità pò ghjunghje in quantu à a geografia hè 2 miliardi, è u pruduttu naziunale grossu tutale di questi paesi hè 23 trilioni di dollari. U settore logisticu hè avà definitu cum'è un settore strategicu in crescita. Un grande successu pò esse ottenutu usendu u vantaghju di l'infrastruttura fisica di a Base Logistica di Ankara in cima à u vantaghju geograficu di Turchia, in particulare Ankara. Ankara porta a Turchia in u mondu cù i servizii di logistica chì furnisce in questa facilità muderna ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*