Prughjettu Marmaray da esse cumpletu à a fine di u 2018

A Linea Gebze Halkali Marmaray hè pronta per apre?
A Linea Gebze Halkali Marmaray hè pronta per apre?

U Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Ahmet Arslan hà dettu: "Gebze-Halkalı Ellu disse chì u 67 per centu di u Prughjettu di a Linea Suburbana hè statu finitu, u 33 per centu restante serà finitu in un periudu di 6-6,5 mesi, dopu u prugettu serà finitu in Aostu cù una manufatta fina, è u signale serà finitu à u a fini di sittembri, è sarà messu à u serviziu di i Istanbulitis à a fine di u 2018.

U Ministru di l'UDH Arslan, Gebze-Halkalı Mentre esaminò u situ di custruzzione Suburban Line, hà fattu una dichjarazione à i ghjurnalisti nantu à u prugettu.

"Da 3 linee separate, 2 linee serviranu treni suburbani, è una serve treni interurbani è internaziunali"

Enfatizendu chì a ghjente di Istanbul hè assai soddisfatta di u Marmaray, chì hè stata utilizata da u 2013, è chì hà servitu 229 milioni di persone finu à a data, Arslan hà dettu: "Avemu esaminatu a strada di u prugettu. Avemu u scopu di mette in serviziu à a fine di u 2018. HalkalıAvemu vistu chì avemu ghjuntu à un puntu assai bonu in l'opere ligati à sta corsa in metro senza stop da Gebze à Gebze. Nanzu, i travaglii di i nostri cuntratti eranu disturbati, i terminazioni eranu in questione, avemu licitatu di novu. Ci hè un travagliu assai febbrile annantu à tutta sta strada di circa 64 chilometri ". hà fattu a so valutazione.

Dichjarà chì ci sò 3 linee separati nantu à a detta linea, Arslan hà dettu chì 2 linee serviranu i treni suburbani è una serve i treni interurbani è internaziunali.

"Marmaray serà integratu in 15 stazioni cù 11 sistemi ferroviari separati"

Arslan hà dettu chì i travaglii cuntinueghjanu nantu à una linea tutale di 20 chilometri, circa 43 chilometri da u latu europeu è 63 chilometri da u latu anatoliu, è chì e linee chì serviranu i treni suburbani trà Gebze è Pendik sò in u stadiu di cumpletu è chì a rùbbrica di signale serà custruita: "U nostru scopu hè 2018. Per compie a custruzzione, l'infrastruttura, i sistemi elettromeccanici, per mette cumplettamente i rails nantu à tuttu u percorsu di 63 chilometri d'aostu di l'annu, è avè finitu i travaglii di signale realizati. in coordination da Aostu, à a fine di Settembre. Cusì, avemu realizatu i nostri prucessi di prova in u periodu di 3 mesi da settembre à dicembre. A fine di dicembre 2018, i residenti di Istanbul è quelli chì sò ghjunti in Istanbul sò di Gebze. HalkalıAnu ricivutu serviziu à i standard di metro cù i veiculi Marmaray. "

"U Prughjettu di u Grand Tunnel d'Istanbul à trè piani serà integratu cù Marmaray"

Arslan hà dichjaratu chì u Prughjettu Marmaray di 76 chilometri serà integratu in 15 stazioni cù 11 sistemi ferroviari differenti chì sò stati custruiti finu à avà è chì sò previsti per esse custruitu in u futuru, è hà nutatu chì u "Grande Prughjettu di Tunnel d'Istanbul" di trè piani sarà esse integratu cù u Prughjettu Marmaray à a stazione Söğütlüçeşme.

"Ponte, viaduttu, infrastruttura ecc. a struttura di l'arte hè stata rinnuvata è mudernizzata "

Dichjarà chì 100 strutture d'arte sò state rinnuvate è mudernizzate inseme à u Prughjettu Marmaray, Arslan hà fattu e valutazioni seguenti: "Tuttu u percorsu di Marmaray, cumprese l'acqua potabile, fognature, gas naturale, infrastrutture di l'electricità, seranu pensati per serve in modu mudernu in modu mudernu. u futuru, in cunfurmità cù u Pianu Maestru di u Trasportu di Istanbul, rinnuvemu. U prughjettu, inseme cù l'infrastruttura di cable di fibra ottica, hè cunnessu à l'Osservatoriu di Kandilli, è quandu ci hè un prublema in quantu à a sismicità in ogni modu, pudemu cuntattà Kandilli è piglià e misure per quessa. Pigliemu ogni precauzione in quantu à a sicurità è u focu. In 43 stazioni, custruemu stazioni induve i dece setti di u Marmaray di 225 metri ponu stà. In più di e stazioni esistenti, 3 stazioni novi sò state aghjunte, una in Darıca, una trà Kartal è Rahmanlar, è una trà Florya Yeşilyurt ".

"Puderemu curriri un trenu in circa 128 seconde"

Dichjarà chì cù a fine di u prugettu, un trenu serà operativu in circa 128 seconde, Arslan hà dichjaratu chì 440 di i veiculi 300 Marmaray acquistati da a cumpagnia chì vincìu l'offerta sò stati fabbricati in Turchia.

Enfatizendu chì l'energia cunsumata durante u frenu in i veiculi pò esse cunvertita in energia elettrica è utilizata, Arslan hà dettu chì i veiculi sò muderni è anu un pocu cunsumu d'electricità.

"Integreremu i sistemi ferroviari utilizati da circa 10-12 milioni di passageri à ghjornu"

Arslan hà ancu datu l'infurmazioni seguenti: "Aieri sera, avemu dettu chì 229 milioni di persone anu utilizatu Marmaray finu à a data. Quandu u sistema tutale hè apertu à a fine di 2018, aspittemu 75 mila passageri per ora per una sola andata, 150 mila passageri per dui è 1 milione 200 mila passageri per ghjornu per utilizà Marmaray è questi sistemi. Se questi sò integrati cù l'altri 11 sistemi ferroviari in 15 stazioni, avemu integratu i sistemi ferroviari utilizati da circa 10-12 milioni di passageri per ghjornu. U Prughjettu Marmaray serve ancu per u trasportu di merci trà l'Europa è l'Asia. I nostri treni d'alta velocità chì partenu da Ankara ghjunghjenu finu à Pendik per avà, puderanu andà finu à Haydarpaşa quandu u prugettu hè finitu ".

"Oghje, 2 mila 621 persone travaglianu annantu à stu prughjettu cù intense ore supplementari"

Arslan hà dichjaratu ch'elli sò travagliendu per accelerà u prugettu per causà u minimu disturbu à i citadini in u scopu di u prugettu, aghjustendu chì 63 mila 2 persone sò travagliendu in stu prughjettu cù intense ore supplementari, quandu circa 2 mila travagliadori, imprenditori. , i cunsultanti, i subcontrattori è l'ingegneri sò inclusi in i chilometri 621 di u Prughjettu, chì u centru di operazione è cuntrollu serà in Maltepe in u scopu di u prugettu, in casu di qualsiasi disruption. HalkalıEllu hà dichjaratu chì ci hè un studiu in u quale u centru di operazione è cuntrollu serà sustinutu.

"I treni d'alta velocità è i treni interurbani si fermanu in 7 stazioni"

Sottulineendu chì i treni d'alta velocità è i treni interurbani si fermanu in 7 stazioni, Arslan hà dettu chì i passageri ponu cambià à altre linee in queste stazioni.

"I residenti di Istanbul ricunnoscenu chì stu prughjettu hà acceleratu è hà travagliatu assai duru"

Sottulineendu chì a ghjente di Istanbul pò esse disturbata da i travaglii realizati in u scopu di u prugettu, Arslan hà dettu: "In questu sensu, ci scusemu à a ghjente di Istanbul. Ma a ghjente di Istanbul ricunnosce chì stu prughjettu hà acceleratu è hà travagliatu assai duru. Li ringraziemu assai ". usatu e frasi.

"Mentre a storia pruvata di Istanbul era 2 anni fà, a so storia pruvata cù i resti truvati in l'opere di Marmaray hè stata ripresa à 500 anni fà"

Dichjarà chì parechje istituzioni è urganisazioni sò partenarii di suluzione, Arslan hà dettu chì travaglianu cù u Ministeru di a Cultura è u Turismu per purtà l'assi storichi nantu à sta strada à Istanbul.

Ahmet Arslan hà dichjaratu chì mentre custruivanu u futuru, anu ancu purtatu a storia à a luce, è hà dettu: "Questa hè a nostra satisfaczione. Mentre a storia pruvata di Istanbul era 2 anni fà, a storia pruvata di Istanbul hè stata ripresa à 500 anni fà cù e tombe truvate in a stazione di Marmaray Yenikapı è e ruine quì. Marmaray hà datu un tali serviziu. Vulemu ringrazià u presidente Recep Tayyip Erdoğan è u primu ministru Binali Yıldırım per u so sustegnu. Grazie à tutti quelli chì anu cuntribuitu da eri à oghje. U nostru scopu hè di fà u Prughjettu Marmaray, chì hè spressione cum'è u "Prughjettu di u Seculu", senza interruzzione, è di offre 6 chilometri à u serviziu di u nostru populu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*