Ministru Arslan: "A Mobilizazione di i Treni à Alta Velocità cuntinueghja cù successu"

U Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Ahmet Arslan, chì hà inspeccionatu u cantiere di a custruzzione di a linea Izmir - Ankara High Speed ​​​​Train Project Banaz - Eşme, hà dichjaratu in a so dichjarazione à i ghjurnalisti quì chì a mobilizazione di u trenu à alta velocità hè cuntinuà cù successu.

"U tempu di viaghju cù Ankara-Izmir YHT diminuirà da 14 ore à 3,5 ore"

Rimarchendu chì u numeru di passageri trasportati nantu à a linea di treni à alta velocità di 213 chilometri chì hè stata messa in opera hà righjuntu circa 40 milioni finu à avà è chì volenu copre tuttu u paese cù una reta di treni à alta velocità, Arslan hà dettu. : "In questu cuntestu, Manisa è Izmir via Ankara-Polatlı-Afyonkarahisar-Uşak U nostru prughjettu di u trenu d'alta velocità, chì ghjunghjerà à , cuntinueghja. A nostra attuale linea di treni cunvinziunali trà Ankara è Izmir hè di 824 chilometri, riduceremu questu à 624 chilometri cù u trenu d'alta velocità. A parte da Ankara à Polatlı hè digià pronta. Custruendu una linea di 508 chilometri dopu à Polatlı, allargemu a strada per Izmir. A lunghezza tutale trà Polatlı è İzmir hè di 35 chilometri; Ci saranu 43 tunnel è 22 viadutti cù una lunghezza di 56 chilometri ; 100 milioni di metri cubi di scavi; 50 milioni di metri cubi di riempimentu seranu fatti. "Quandu u prugettu hè finitu, u viaghju trà Ankara è Izmir, chì dura 14 ore, serà ridutta à 3,5 ore".

"Serà 1,5 ore trà Uşak è Izmir, è 2 ore trà Uşak è Ankara".

Enfatizendu chì u 25 per centu di prugressu hè statu fattu in u travagliu di a linea da Polatlı à Izmir, Arslan hà annunziatu chì a sezione Polatlı-Uşak di u prugettu serà finita à a fine di u 2019.

Mencionendu chì travaglianu decisamente per a Turchia per ghjunghje à i so obiettivi di u 2023 è dicendu chì Uşak farà un progressu significativu cù u trenu à alta velocità, Arslan hà ancu nutatu: "Cù u Prughjettu YHT Ankara-İzmir, a distanza trà Uşak-İzmir serà 1,5. ore, è a distanza trà Uşak-Ankara serà di 2 ore ". I travaglii di l'infrastruttura è di a superstruttura cuntinueghjanu gradualmente longu u percorsu. Tenemu l'offerta di superstruttura da Polatlı à Eşme u 14 di nuvembre. Oltre à questu, moveremu a nostra linea ferroviaria esistente di 47 chilometri chì passa per u centru di a cità fora di a cità. In altre parolle, trasformeremu a ferrovia in una strada circundante in Uşak. Sta linea cuntinueghja parallella à a linea di trenu à alta velocità, è accurtaremu a strada di 47 chilometri da 12 chilometri à 35 chilometri. "

Arslan hà ancu dichjaratu chì cù u novu centru logisticu di 140 mila metri quadrati da esse stabilitu, a quantità di carica trattata, attualmente 250 mila tunnellate, aumenterà à 2,5 milioni di tunnellate.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*