A ghjente di Izmir attenzione! Avà ci sò tramvii nantu à e strade !

Ricordendu una volta di più chì e regule devenu esse seguite per uperà u tram in modu sicuru, İzmir Metro A.Ş. L'ufficiali anu enfatizatu soprattuttu l'impurtanza di l'usu di i passaghji pedonali per a salvezza di a vita. Per via, u 18 dicembre Karşıyaka Hè statu determinatu chì ùn ci era "nessuna culpa di cunduttore" in u tristu accidente in a linea di tram.

Karşıyaka Cù a fine di a linea, u trasportu di tram hè rientratu in a vita di a ghjente di Izmir da l'aprili scorsu. Cum'è in parechje cità muderni di u mondu, i studii d'infurmazioni nantu à e regule da seguità è e cose da esse attenti à u tram chì si move cù u trafficu di veiculi è pedestri in Izmir sò stati cuminciati cù i viaghji pre-operazioni. Izmir Metro A.Ş., chì opera a linea di tram. In u scopu di a campagna d'informazione chjamata "Mantene l'Ochju nantu à u Tram", hà fattu cartelli pubblicitari è racket di fermata d'autobus è distribuitu volantini prima ancu di inizià a prova. A campagna si trasfirìu ancu à e scole intornu à a linea. A squadra di l'infurmazioni hà cumunicatu cù millaie di studienti in faccia è spiegò e regule necessarie per vive in armunia cù u tram. Inoltre, i segni d'avvertimentu in quantu à l'usu di i passaghji pedonali sò stati posti in parechji punti di a linea. Hè statu dichjaratu chì e campagne d'avvertimentu è d'infurmazione cuntinueghjanu in u futuru.

Ùn ci hè micca culpa di u driver
In a dichjarazione fatta da Izmir Metro A.Ş., in riferimentu à u tristu incidente chì hè accadutu u 18 di dicembre, hè statu dichjaratu chì u pedone, chì hè statu amparatu da a so moglia chì era malentedi, hà cuntinuatu à marchjà versu a linea di trenu. , fighjendu in a direzzione opposta di u trenu, malgradu tutti l'avvirtimenti, è u cunduttore hà attivatu i freni d'urgenza di u trenu è applicà u frenu massimu.In ogni casu, hè statu dichjaratu chì u cuntattu cù u pedestrian hè accadutu. In a dichjarazione, hè stata ricurdata chì in u risultatu di l'inchiesta realizata dopu à l'incidentu è in cunfurmità cù u Rapportu di l'Accidenti di Traffic, hè diventatu ufficiale chì u cunduttore di u tram ùn era micca culpa.

Dichjarà chì u trasportu di tram hè più sicuru in ogni rispettu di u trasportu di roti di gomma, l'autorità anu avvistatu una volta di più nantu à i risichi chì ponu accade quandu attraversà a strada incontrollata in punti senza passaghju di pedoni è ricurdatu chì e regule devenu esse seguite. Metro Inc. i funzionari anu sottolineatu chì ùn ci hè micca differenza trà l'ingressu à u trafficu di i veiculi senza cuntrollu è incorrettu è l'ingressu à a linea di tram incontrollata è incorrectamente.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*